معرفی و دانلود کتاب مدیر رویاها: چرا شرکت‌ها برای بهره‌وری بالاتر کارمندان، به رویاگردانی نیاز دارند؟

عکس جلد کتاب مدیر رویاها: چرا شرکت‌ها برای بهره‌وری بالاتر کارمندان، به رویاگردانی نیاز دارند؟
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیر رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیر رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیر رویاها: چرا شرکت‌ها برای بهره‌وری بالاتر کارمندان، به رویاگردانی نیاز دارند؟

کتاب مدیر رویاها توسط متیو کلی، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان مجلات سرشناس دنیا نوشته شده که به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با برآورده کردن آرزوهای کارمندان، رویاهای خود را محقق کنند. در حقیقت، این کتاب به هماهنگی میان خواسته‌های فردی و رشد جمعی تأکید می‌کند و آن را تنها راه توسعه‌ی کسب‌وکار و تقویت انگیزه‌ی کارکنان می‌داند.

درباره‌ی کتاب مدیر رویاها

همه‌ی افراد رویای تبدیل شدن به مدیران بزرگ و تأثیرگذار را در سر می‌پرورانند، اما معمولاً نمی‌دانند که باید چه قدم‌هایی را در این راستا بردارند. کتاب مدیر رویاها (The Dream Manager)، نوشته‌ی متیو کلی (Matthew Kelly)، به شما کمک می‌کند تا این مسیر را پیدا کرده و هدفمند به سمت مقصد حرکت کنید.

او برای تفهیم مباحث کتاب، شرکتی خیالی تأسیس کرده که از بی‌انگیزگی کارمندان و مشکلاتی از این نوع رنج می‌برد. این مسئله مدیران را به تکاپو می‌اندازد تا با تحقیق و پژوهش دریابند که چه چیزی می‌تواند روحیه‌ی کارمندان را تقویت کند و آن‌ها را به‌ سمت بازدهی بیشتر سوق دهد. آن‌ها طی این فرایند متوجه می‌شوند که کلیدی‌ترین نکته برای ایجاد انگیزه در کارمندان، تحقق رویاهای شخصی آن‌هاست.

درست است که وعده‌ی افزایش حقوق و ارتقای موقعیت شغلی، وسوسه‌انگیز است و می‌تواند کارمندان را به‌ جلو براند، اما این ترفند همیشه جواب نمی‌دهد. چیزی که حقیقتاً موجب افزایش بازدهی و عملکرد مثبت در محیط کار می‌شود، دستیابی به خواسته‌ها و اهداف شخصی است. در نتیجه، مدیران به‌جای درنظر گرفتن پاداشی ثابت، باید کمک‌ها و تشویق‌ها را متناسب با شخصیت کارمند و رویاهای او تعیین کنند. این استراتژی روحیه‌ی کارمندان را تقویت می‌کند و بازخورد آن‌ها را در محیط کار بالا می‌برد. در واقع، مهم‌ترین نکته این است که مدیران دریابند تحقق رویاهای آن‌ها مستلزم این است که رویای کارمندان را به واقعیت تبدیل کنند. چراکه افراد تنها در صورت رضایتمندی از زندگی شخصی و موقعیت شغلی است که می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

متیو کلی توضیح می‌دهد که وقتی کارمندان یک شرکت، به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوند و از تمام قابلیت‌های فردی خود استفاده کنند، باعث ارتقای سطح کیفی سازمان می‌شوند و آن را در بهترین وضعیت خود قرار می‌دهند. بنابراین، با این رویکرد، تحقق اهداف فردی، رشدی جمعی را رقم می‌زند که خشنودی هر دو طرف را به‌ همراه دارد.

راهکارهای پیشنهاد شده در این کتاب کمک می‌کنند تا محیط کار روز‌به‌روز پویاتر شده و کارمندان در فضایی تعاملی و خوشایند، از توانایی‌های خود در راستای توسعه‌ی شرکت استفاده کنند. در نهایت، دستاورد کتاب مدیر رویاها، تغییر نگرش در شیوه‌های مدیریت و برقراری ارتباط سازنده با کارمندان است.

این کتاب با ترجمه‌ی زینب عسکری‌تبار توسط انتشارات راوشید منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب مدیر رویاها

  • کتاب مدیر رویاها برای همیشه طرز تفکر شرکت‌ها درمورد کارکنان را تغییر می‌دهد و در نگرش مدیران نسبت‌ به مسئولیت‌ شغلی‌شان تحولی اساسی ایجاد می‌کند. (پاتریک لنسیونی، نویسنده)

  • کتاب مدیر رویاها به نقش کلیدی مدیران در تشخیص آرزوهای کارمندان و الهام‌بخشی برای دستیابی چشم‌اندازهای دلخواه تأکید می‌کند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که کتاب متیو کلی در حوزه‌ی رهبری، نقشی کلیدی ایفا کرده است. (رابرت ا. مک‌دونالد، مدیر ارشد اجرایی در شرکت Procter & Gamble)

  • پیشرفت متیو کلی در کشف راهکاری نهفته است که هم‌زمان برای مدیران و کارمندان به یک میزان سودمند واقع می‌شود. (آمازون)

  • دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، یادگیری یکی از ناب‌ترین و تأثیرگذارترین نکاتی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از محیط کار در راستای شکوفایی کارمندان استفاده کنند. (AudioFile)

کتاب مدیر رویاها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مدیر رویاها برای مدیرانی که آرزوهای بزرگ در سر دارند، با بی‌انگیزگی کارمندان دست‌وپنجه نرم می‌کنند و خواهان توسعه‌ی کسب‌وکار خود هستند، بسیار سودمند خواهد بود.

با متیو کلی بیشتر آشنا شویم

متیو کلی، نویسنده، مشاور کسب‌وکار، کارآفرین و سخنران انگیزشی است که در سال 1973 متولد شده. این نویسنده‌ی استرالیایی در بیش از 50 کشور سمینارهای آموزشی برگزار کرده و نقش مهمی در توسعه‌ی سازمان‌ها و کسب‌وکارهای فردی داشته. کتاب‌های او به بیش از 30 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند و در لیست پرفروش‌های مجلاتی نظیر نیویورک‌تایمز، وال‌استریت‌ژورنال و یواس‌ای تودی جا دارند. کتاب‌های «کاملا خودت باش» و «هفت پله‌ی صمیمیت» شماری از بهترین آثار متیو کلی‌ هستند.

در بخشی از کتاب مدیر رویاها می‌خوانیم

اعضای گروه اجرایی مدتی به سفر رفته بودند، برای همین از سایمون می‌پرسیدند که وقتی در سفر بوده‌اند چه تصمیمات جدیدی گرفته‌اند؟ سایمون به آن‌ها توضیح داد که تصمیمات جدیدی گرفته نشده است. اما به یکسری ایده جدید برای توسعه و بهبود ایده مدیر رویاها دست یافته‌اند. حالا این دفعه قرار است برای عملی‌کردن این ایده‌ها از کارگران کمک بخواهند. اعضای گروه باید تا حد ممکن در توسعه و شکوفایی برنامه مدیر رویا مشارکت کنند. این تنها موضوعی بود که جورج، سایمون و مایکل در نبود اعضای گروه بر سر آن توافق کرده بودند. تا این جای کار تنها 65 درصد از کارکنان به مدیر رویاها مراجعه کرده بودند. با این حجم کاری ساین و مایکل، یک سال طول می‌کشید تا دیگر کارگران نیز از خدمات مدیر رویاها استفاده کنند. این حجم کاری مستلزم استخدام حداقل یک و یا شاید هم دو نفر در سمت مدیر رویاها بود. اما مدیران شرکت می‌خواستند نظر کارگران را در این باره بدانند. بنابراین ایده مشارکت کامل در کنار سایر ایده‌ها در پرسشنامه مطرح شد.

پرسشنامه‌ها بین کارگران توزیع شد. سرعت جمع‌آوری پرسشنامه‌ها شگفت‌‌آور و بی‌نظیر بود. این‌بار هم به کارگران گفته شده بود که می‌توانند بدون ذکر نام‌هایشان پرسشنامه را تکمیل کنند. اما کارگرانی که تمایل دارند نام خودشان را روی پرسشنامه بنویسند می‌توانند تقاضا کنند که پرسشنامه آن‌ها مستقیماً به مدیر رویاها ارجاع داده شود. 96 درصد از کارکنان نام خود را روی پرسشنامه‌ها نوشته بودند و 100 درصد از کارکنان درخواست کرده بودند تا پرسشنامه آن‌ها به مدیر رویاها ارجاع داده شود. در این میان، حتی کارگرانی که تاکنون با مدیر رویاها ملاقات نکرده بودند نیز همین درخواست را داشتند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
معضل
بخش اول: نااُمیدی
فقط یک روز دیگر
هدر رفت منابع انسانی چه هزینه‌های برای ما به بار می‌آورد؟
از کارمندان خود بپرسید
نخستین تحقیق
ابتکار عمل
تغییر نگرش
یک سال بعد
بخش دوم: ابتکار عمل
بدیهیات
رویاها ما را هدایت می‌کنند
کارگران
بی‌خوابی
برقراری ارتباط
نبوغ و دیوانگی
شجاعت
گامی شجاعانه
در جستجوی مدیر رویاها
ورود
شک و تردید، بدبینی و سرسختی
نفر اول کیست؟
نخستین جلسه
بی‌سوادی در حوزه امور مالی
ریتا
دوست سایمون
کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی
بازرسی
روز به روز
خانه
پاسخ جورج
دورهمی
تقلید
قدردانی
سرویس‌های بهداشتی
دو سال بعد
بخش سوم: شکوفایی
اوضاع چطور پیش می‌ره؟
آخرین پرسشنامه
فرهنگ رویاها‌پردازی
رشد و توسعه
تقدیر
کریسمس
همه برای شرکت تبلیغ می‌کنند
بیایید واقع‌بین باشیم
مشکلات هایکلاس
مشاوره
رقابت
این کار چه هزینه‌هایی دارد؟
نیازهای نانوشته
قدرت پنهان رویاها
امروز
رویای شما چیست؟
آغاز- برنامه‌ها و ابزارها
همین حالا دست به کار شوید
شما چه رویاهایی دارید؟
گروهی پویا و فعال بسازید
اجراشدنی در سراسر دنیا
مشاوران مالی
آموزش و پروش
رستوران‌های فست فود
نسل جدیدی از وفاداری
مدیران قرن بیست‌ویکم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیر رویاها: چرا شرکت‌ها برای بهره‌وری بالاتر کارمندان، به رویاگردانی نیاز دارند؟
نویسنده
مترجمزینب عسکری تبار
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-5767-65-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیر رویاها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیر رویاها

برای دریافت کتاب مدیر رویاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.