معرفی و دانلود کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه

عکس جلد کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه
قیمت:
۴۰۵۰۰ 28350 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه

کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه نوشته‌ی جاسمین کرک براید، راهکارها و پیشنهادهایی کاربردی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید از پس اضطراب‌ها و نگرانی‌های هر روزه زندگی‌تان بربیایید.

درباره کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه:

هنگامی‌که در سخت‌ترین و پراضطراب‌ترین لحظات زندگی‌تان هستید و آشنایان و اطرافیان‌تان به شما می‌گویند خونسرد باش و نگرانی‌هایت را کنار بگذار، چه احساسی پیدا می‌کنید؟ آیا دوست دارید به آن‌ها بگویید که ساکت شوند؟ چرا که خودشان نیز در چنین شرایطی نمی‌توانند به راحتی بر خود مسلط شوند و استرس وجودشان را دربرمی‌گیرد.

بدون تردید شما تنها نیستید و بسیاری از مردم درگیر چنین مشکلاتی هستند. پس نگران نباشید چون می‌توانید با اعتماد به کتاب کاهش استرس در چند دقیقه (Stress Less) با بسیاری از فشارهای روحی و عصبی خود مقابله کنید و با روش‌های مختلف، آرامش خود را حفظ نمایید.

کتاب حاضر مملو از راهنمایی‌ها، پیشنهاد‌ها و نقل قول‌هایی‌ست که جاسمین کرک براید آن‌ها را نگاشته تا بتوانید با عمل به آن‌ها زندگی بهتر و زیباتری داشته باشید.

همانطور که می‌دانید برای رویارویی با حوادث دردناک و سخت زندگی باید از سلامت روان برخوردار باشید و تا زمانیکه مراقب روح و روان خود نباشید و مدام خود را در معرض انواع استرس‌ها قرار دهید، هیچگاه طعم یک زندگی پرآرامش را نمی‌چشید. اما کتاب کاهش استرس در چند دقیقه یکی از راهنماهای مفیدی است که با راهکارهای ساده و کاربردی به شما یاد می‌دهد تا بر نگرانی‌ها و دل‌شوره‌هایتان مسلط شوید و احساس بهتری به خود، دیگران و زندگی‌تان داشته باشید.

کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر زندگی‌تان سراسر ترس و اضطراب شده و نمی‌دانید که چگونه از پس آن‌ها بربیایید، این کتاب آموزنده به شما پیشنهاد می‌شود.

جاسمین کرک براید را بیشتر بشناسیم:

او سردبیر، نویسنده و روزنامه‌نگار مستقل است. جاسمین کرک براید (Jasmin Kirkbride) چندین داستان کوتاه نوشته و آن‌ها را در مجلاتی نظیر Open Pen و Haverthorn منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه می‌شنویم:

ذهن من دستگاه قشنگی‌ست؛ اگر بخواد از جریان بیفتد از نو آن را سیم‌کشی می‌کنم. آیا فکر می‌کنید که مراقبه مخصوص هیپی‌هایی‌ست که با شلوارهای مخصوص چهارزانو روی زمین می‌نشینند و با خود زمزمه می‌کنند؟ دوباره فکر کنید! بسیاری از اصول مراقبه بر مراقبت تاثیر گذاشته و ذهن شما را تربیت می‌کند و باعث می‌شود روشن و مثبت فکر کنید.

مراقبت مانند وزنه تعادل کشتی‌ست. هرچه به بار کشتی اضافه کنید، تعادل بیشتری خواهد داشت؛ حتی در طوفانی‌ترین دریاها. برای تمرین دادن مراقبت روش‌های زیادی وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم که برای شما سودمند باشند. لازم نیست هرروز تمرین کنید اما درست مانند تمرین ساز، هرچه بیشتر تمرین کنید، راحت‌تر و طبیعی‌تر خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
پیشگفتار - گام‌های نخستین
17 دقیقه
بخش نخست: شناخت ترس، فشار روحى و نگرانى
14 دقیقه
بخش دوم: دلایل نگرانی و فشار روحی
8 دقیقه
بخش سوم: سر و سامان دادن به افکار منفى
5 دقیقه
بخش چهارم: نفس کشیدن
8 دقیقه
بخش پنجم: مراقبت
7 دقیقه
بخش ششم: خواب
15 دقیقه
بخش هفتم: آرامش
14 دقیقه
بخش هشتم: سلامت
9 دقیقه
بخش نهم: گفتگو کردن و کمک خواستن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه
نویسنده
مترجمعلی هداوند
راویسپیده احمدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۴۰۵۰۰ 28350 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه

محمدرضا کردباقری
۱۴۰۱/۸/۱۴
بجای قرص و دارو‌های بی ارزش این کتاب‌ها اصول بنیادینی رو به ما یاداوری میکنند که تا امروز سعی در نپذیرفتن آن‌ها داشته ایم. ‌..
تمرکز بر روی مشکلی ناچیز، ان را به قدری دشوار در ذهن جلوه می‌دهد که تمام هدفهایمان از روی همان تنظیم می‌گردد و همه چیز را بر اساس آن مشکل قضاوت می‌کنیم... در حالی که هدف، چیزی به مراتب والاتر است...
امید اسفندیاری
۱۴۰۱/۱/۶
من بیماری شدید اضطرابی و افسردگی دارم واقعا وقتی گوش میدم بسیار اروم میشم مطالب بسیار مفید و کاربردی با گویندگی بسیار دلنشین برای دوستانی که مثل خودم بیمار هستن توصیه میکنم استفاده کنید و لذت ارامش رو ببرید
حسین اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
مفید و مختصر و گوش کردنش و بطور مداوم در شرایط استرس خیلی مفید هست
ساناز امینی
۱۴۰۱/۳/۳
کتابی مفید برای تمام انسانها بخصوص افراد مضطرب است. ارزش شنیدن داشت
الهه حسن زاده اول
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب خوبی بود من هر دو نسخه صوتی و پی دی اف رو خریدم که گاهی تو ماشین گوش بدم
سجاد محمودی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
واقعا فوق العاده تاثیرگذار ومفید بود تشکر ازکتابراه
رویا بشیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به طور سطحی بهم کمک زیادی کرد
احمد خلیلی
۱۴۰۰/۶/۷
چندان جالب نبود نتونست به من کمکی بکنه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه

برای دریافت کتاب صوتی کاهش استرس در چند دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.