معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی

عکس جلد کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی

کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی نوشته جیم ران، به شما کمک می‌کند که چگونه عادت‌ نگرانی را ترک کنید و بر نگرانی‌های موجود در زندگی غلبه کنید و به موفقیت برسید.

نگرانی، باعث جدا شدن روح از بدن می‌شود. نگرانی و دلهره می­‌تواند تمام وجود شما را فرا بگیرد و روح شما را آزار دهد. به عقیده بسیاری از پزشکان افرادی که دائما نگران هستند و غصه می‌خورند زودتر از افراد بی‌خیال و بی‌غم و غصه از دنیا می‌روند. غصه باعث می‌شود انسان‌ها دق کنند و روی رویاها، موفقیت‌ها، خوشحالی و شادی و در کل روی کیفیت زندگی شما تاثیر می‌گذارد.

در زندگی شخصی خود هیچ‌وقت نخواهید که موانع کم‌تر سرراهتان قرار بگیرد بلکه بهتر است شما درخواست مهارت‌های بیشتری داشته باشید. دنبال مشکلات کمتر نباشید بلکه دنبال دانش و تجربه بیشتری باشید. این مبارزه‌های زندگی هستند که تجربه را شکل می‌دهند. زندگی با همین رنگ‌ها و هیجانات است که تجربه‌ها را به وجود می‌آورد. اگر آن‌ها را بخواهید یعنی زندگی را دوست دارید و طالب آن هستید. در مسیر پرفراز و نشیب زندگی ترس، دلهره و نگرانی نداشته باشید. بهتر است هیچ‌وقت نگرانِ نگرانی نباشید، بلکه با اشتیاق وارد این کار بشوید، پس از مدتی می‌توانید از نگرانی دور شوید و یک زندگی ایده‌آل برای خود بسازید.

جیم ران (Jim Rohn) درباره‌ی نگرانی می‌گوید:

در کنفرانس‌های سال‌های پیش چند موضوع مهم و ساده را بیان کرده‌ام که به اعتقاد من می‌تواند زندگی را دگرگون کند. مهم‌ترین این بحث‌ها که نظر همه را به خودش جلب می‌کند بیماری نگرش است، که همین موضوع باعث می‌شود سؤال‌های زیادی درباره‌ی نگرانی و چگونگی ترک عادت نگرانی بیان بشود. حالا منم قصد دارم دیدم خود را نسبت به نگرانی، تعریف کنم و راه تشخیص و ترک کردن آن را به شما بگویم تا بتوانید اعتماد به نفس خود را به دست بیاورید و در برابر نگرانی‌ها پیروز شوید.

قبل از هرچیزی باید بدانید که نگرانی قادر است شما را نابود کند. درست است به جسم شما کاری ندارد، ولی طبق گفته دکترهای زیادی آدم‌های نگران و غمگین عمر کوتاه‌تری دارند، خود من نیز شاهد تخریب‌های ویرانگر نگرانی بوده‌ام، مدتی حدودا برای سه سال نمی‌توانستم نگرانی خود را کنترل نمایم و اصطلاحا به خدای نگرانی‌ها تبدیل شدم. در این کار خِبره بودم. نگرانی‌های کوچیک و بزرگ از آینده، مهارت، پیشرفت در زندگی یا طرز فکر مردم راجع به خودم و خیلی از مسائل دیگر همگی دست به دست هم دادند تا اینکه سرانجام باعث تضعیف جسمم شد، به طوری که در بیمارستان بستری شدم و بخاطر افسردگی عاطفی، روحی، روانی و ناامیدی شدید حتی توان حرکت کردن هم نداشتم. به جای اینکه از فرصت‌های جوانی خود بهره ببرم یک گوشه در خودم جمع شده بودم. پس از مدتی شخصی توانست به من کمک کند. تفکرات و عقاید منحصر به فرد او، من را از بند نگرانی‌ها نجات داد و یک دید جدید در ذهن من باز کرد. اگر من توانستم این مشکل را پشت سر بگذارم پس شما هم می‌توانید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
بخش اول
5 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
5 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
8 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
7 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
9 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
3 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
8 دقیقه
بخش چهارم
5 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
5 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
5 دقیقه
بخش پنجم - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگرانی‌های زندگی
نویسنده
راویونوس صفری
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۵
جیم ران، سالهاست که به عنوان تأثیرگذارترین متفکر زمان ما، مورد احترام است. وی پرورش‌دهنده و انگیزه‌دهندۀ یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی، و نیز صدها مدیر از شرکتهای برتر آمریکا است.
بیش از چهل سال است که جیم ران تمرکز خود را بر روی شالوده‌های رفتار انسانی که بیشترین تأثیر را در عملکردهای شخصی و که
تجاری دارند، گذاشته است. جیم معیاری است با آن کسانی که به دنبال آموزش و الهام به دیگران هستند، سنجیده می‌شوند. وی توانایی بی‌نظیری دارد که می‌تواند به اتفاقات و رخدادهای عادی، معنایی غیر عادی بخشد، و جوهر و سبک گفته‌های او ترکیبی می‌سازد که ذهن هر شنونده یا خوانندۀ آثارش را به تصرف خود در می‌آورد.
باید بدانید که نگرانی می‌تواند به قاتل شمارۀ یک شما تبدیل شود. هرچند قاتل جسمی نیست، ولی پزشکان می‌گویند افراد نگران و غصه‌خور زودتر از افراد بی‌غم‌وغصه می‌میرند، این را هم شنیده‌ایم که «فلانی از غصه دِقّ کرد.» نگرانی دست‌کم قاتل شمارۀ یک رؤیاها و موفقیتها، نشاط و سرزندگی، و کیفیت زندگی است.
shiva salarian
۱۳۹۸/۹/۲۲
توی جامعه‌ی پرتنش امروزی ک هر اتفاقی ممکنه بیفته و هر برنامه‌ای ممکنه تغییر کنه، باید بتونیم مشکلات رو کنترل کنیم و بدونیم کِی و چرا نگران باشیم یا نباشیم
این کتاب میتونه به همه کمک کنه
ب ا
۱۴۰۰/۱۱/۵
خیلی رو صدای گوینده تمرکز می‌کنید
به هر حال متن رو باید در ذهن پرورش داد و بهش فکر کرد نه تو گوش
میشه از کتاب بعنوان یه کتاب خود یاد کرد
عمق دریا گوهر است روی دریا خز نشیند
☆rehane soltani
۱۳۹۹/۱۲/۴
خوبه... بنظرم بااینکه خیلیا نظر منفی دادن اما چند نکتش منو جلب کرد اول انرژی مثبتی که منتقل میکنه دوم بنظرم هم صداش خوبه هم متن... بااینکه هنوز کامل گوش نکردم ولی خوبه ✨🌷
محمدحسن انصاری
۱۳۹۸/۹/۱۰
صدا و لحن خیلی بد... توصیه میکنم ونوس خانم روی گفتار ولحنشون بیشتر کار کنن
soli .
۱۳۹۸/۹/۱
کتاب کامل و جامعیه. من ک راضی بودم. ولی کاش گویندش بهتر بود. این صدا اصلا خوب نبود.
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۸/۳۰
با تشکر از کتابراه
خیلی خوب بود
توصیه میکنم.
صدای گوینده هم خوب بود.
امین گیوی
۱۴۰۰/۲/۱
کتاب خوبیه ولی نه با این گوینده
این کتاب رو گوینده‌های دیگه بخرید
فرزانه ق
۱۳۹۹/۲/۹
بد نبود اما راجع به مشکللت زندگی نبود راجع به کسب دامد و موفقیت بود
نیلوفر ح
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
صدای گوینده افتضاح بود افتضاااااااااااااح، اصلا توصیه‌اش نمیکنم
مریم جعفری
۱۳۹۸/۹/۱۲
متاسفانه گویندگی خیلی بدبود اصلا محتوای کتاب با این صدا قابل درک وفهم نیست🙁
سهیل خطیبی
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب خوبی برای کنار گذاشتن نگرانی‌های زندگی هست
سردابی مختاری
۱۴۰۰/۱۲/۹
کتاب‌های استاد جیم ران بزرگ بی نظیر هستن حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی

برای دریافت کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.