معرفی و دانلود کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

عکس جلد کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
قیمت:
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

شانسی برای زیستن فرصت‌های از دست رفته! کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ درباره‌ی زنی به اسم نورا است که بعد از خودکشی ناموفق، می‌تواند در عالمی برزخ‌گونه مسیرهای متفاوت زندگی‌‌اش را تماشا کند و جواب سوال «چه می‌شد اگر...» را بیابد. این رمان پرفروش نیویورک‌تایمز، اثر برگزیده‌ی گودریدز در سال 2020 بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

بزرگترین پشیمانی شما در زندگی چیست؟ می‌گویند کارهای انجام نشده بزرگترین حسرت‌ها را خلق می‌کنند. خاطره‌ی یک معذرت‌خواهی به زبان نیامده یا عشق ابراز نشده و درکل تمام فرصت‌هایی که با تعلل از دستشان دادیم معمولا بسیار آزاردهنده‌تر از همه‌ی اشتباهات زندگی‌مان هستند. نورا سید، زنی که ماجراهای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب (The Midnight Library) نوشته‌ی مت هیگ (Matt Haig) بر محور او می‌چرخد، بهترین مثال برای این ادعاست.

او دو روز قبل از عروسی‌اش مراسم را بهم زد در حالی که عمیقا عاشق نامزدش بود. از گروه موسیقی درخشانش خارج شد و حمایت مالی یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا را نادیده گرفت. نورا در سن چهارده سالگی افتخار سریع‌ترین شناگر انگلیس را به دست آورد و حدس بزنید چه کرد؟ بله، نورا مثل همیشه فرار را برگزید و این فرصت را هم از دست داد.

البته شخصیت اصلی داستان کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب که توسط نیما مانی ترجمه شده، همیشه توجیهی برای تصمیماتش داشت. در دبیرستان پدرش را از دست داد، مادرش مریض شد و کمی قبل از ازدواجش درگذشت، هربار که روی صحنه می‌رفت حمله‌های عصبی سراغش می‌آمدند و دَن، عشقِ بزرگِ زندگی‌اش عاشق پدر شدن بود در حالی که نورا از بچه نفرت داشت. لیست فرصت‌های رها شده‌ی او طولانی‌تر از این‌هاست اما کشف ادامه‌ی آن‌ها را به شما می‌سپاریم، زیرا هسته‌ی اصلی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب نه ازدواج یا موفقیت شغلی، بلکه پشیمانی است.

نورایی که با او ملاقات می‌کنید در سی‌وپنجمین سال زندگی‌اش عمیقا تنهاست. او نمی‌تواند سوال «چه می‌شد اگر...» را از ذهنش خارج کند: اگر از عروسی‌اش فرار نمی‌کرد امروز در چه حالی بود؟ اگر شنا را ادامه می‌داد و به المپیک می‌رفت چه اتفاقی در زندگی‌اش می‌افتاد؟ آیا اگر در گروه موسیقی محبوبش باقی می‌ماند و همراه برادرش به ساخت آهنگ‌های درخشان ادامه می‌داد حالا شادتر بود؟ اگر تحصیل را رها نمی‌کرد احتمالا در سی‌وپنج سالگی کاری پرآمدتر از آموزش پیانو داشت!

داستان نورا روایت همین حسرت‌ها و پشیمانی‌هاست، احساساتی که در زندگی تک‌تک ما حضور دارند با این تفاوت که او فرصتی برای یافتن جواب سوالاتش پیدا می‌کند. راوی مایوس و سرخورده کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب درنهایت مرگ خودخواسته را برمی‌گزیند. او از سرنوشتی که آن را پوچ می‌بیند خسته است اما بعد از انجام تصمیمش در دنیایی برزخ‌مانند معلق می‌شود. یک راهنما به استقبالش می‌رود و می‌گوید اینجا کتابخانه نیمه شب است. در فاصله‌ی رقابت نیروی مرگ و زندگی نورا می‌تواند از خواندن کتاب‌های آن‌جا لذت ببرد، داستان‌هایی که هر یک زندگی‌های متفاوت او و آینده‌ی انتخاب‌های دیگرش را روایت می‌کنند... .

این اثر پرفروش که توسط انتشارات البرز به چاپ رسیده از طریق سفر نورا به دنیاهایی جدید، نگرشی نو به پشیمانی را در اختیار ما قرار می‌دهد. ذهن بسیاری از ما آکنده از سوالات «چه می‌شد اگر...» است اما این فرصت‌های از دست رفته، حقیقتا لایق سوگواری‌هایی چنین طولانی هستند؟ آیا هرگز نمی‌توانیم خودمان را از حسرت کارهای انجام نشده آزاد کنیم؟ توصیه می‌کنیم برای فهمیدن ماهیت پشیمانی و عبور از آن با سرنوشت نورا همراه شوید، کتابی شنیدنی از نشر صوتی آوانامه که میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا شیفته‌ی خود کرده و یکی از ده کتاب برتر سال Independent بوده است.

افتخارات و جوایز کتاب صوتی کتابخانه‌ی نیمه‌ شب

  • پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز در سراسر جهان
  • برنده‌ی جایزه‌ی گودریدز در ژانر داستانی
  • کتاب منتخب باشگاه کتاب «صبح به خیر آمریکا»
  • حضور در لیست ده کتاب برتر سال Independent

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتابخانه‌ی نیمه‌ شب

  • درخشان و سرگرم‌کننده. (Daily Mail)
  • محبوب و مسحورکننده. (Barnes & Noble)
  • اثری سرشار از مکاشفه‌های معمولی، مردم عادی و دنیاهای متفاوتی که ریشه در تصمیمات ما دارند. (The Guardian)
  • جذاب و روان! این کتاب ممکن است همان چیزی باشد که در این زمانه‌ پر از دردسر به آن نیاز داریم. (The New York Times)

کتاب صوتی کتابخانه‌ی نیمه‌ شب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به خواندن رمان‌های فانتزی علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

با مت هیگ بیشتر آشنا شویم

مت هیگ نویسنده‌ی معروف و پرفروش انگلیسی است که آثارش در تمام جهان از محبوبیت برخوردارند. او از دانشگاه هال، در دو رشته‌ی تاریخ و زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شده است.

از دیگر آثار مشهور هیگ می‌توان به «انسان‌ها»، «چگونه زمان را متوقف کنیم» و «دلایل زنده ماندن» اشاره کرد. او به واسطه‌ی دو اثر اخیر، جوایز و افتخارات گوناگونی کسب کرده است؛ به عنوان مثال کتاب «دلایل زنده ماندن» پرفروش‌ترین کتاب در Sunday Times است و برای 46 هفته، در لیست 10 کتاب برتر انگلستان قرار داشت.

در بخشی از کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب می‌شنویم

دن خندید. نورا این خنده را می‌شناخت اما خیلی از آن خوشش نمی‌آمد. فراموش کرده بود که در طول رابطه‌شان شوخ‌طبعی دن اغلب به آدم‌های دیگر و به‌طور مشخص نورا بستگی داشت. زمانی که باهم بودند نورا سعی کرده بود این بُعد از شخصیت او را خیلی پروبال ندهد. دن ابعاد شخصیتی دیگر زیادی داشت.

او زمانی که مادر نورا مریض بود خیلی با او مهربان بود، به‌راحتی راجع به هر چیزی صحبت می‌کرد، پر از رؤیا درمورد آینده بود، جذاب بود و آدم کنارش احساس راحتی می‌کرد، شیفته‌ی هنر بود و همیشه می‌ایستاد تا با بی‌خانمان‌ها صحبت کند. جهان برایش مهم بود. یک شخص مانند یک شهر می‌ماند. نمی‌توانی اجازه دهی چند منطقه‌ی دوست‌نداشتنی تو را از کل آن محروم کند. ممکن است قسمت‌های کوچکی از آن را دوست نداشته باشی، چند کوچه یا مناطق مسکونی کهنه و کثیف، ولی چیزهای خوب شهر ارزش ماندن در آن را دارند.

دن پادکَست‌های آزاردهنده‌ی زیادی گوش می‌کرد که فکر می‌کرد نورا هم باید آن‌ها را گوش دهد و طوری می‌خندید که روی اعصاب نورا بود، زمانی هم که دهان‌شویه در دهانش بود با صدای بلند غرغره می‌کرد. بله او به‌طور خودخواهانه‌ای بیشتر پتوی دونفره‌شان را هم روی خودش می‌کشید و گاهی هم بر روی نظراتش درمورد هنر، فیلم و موسیقی پافشاری بی‌مورد می‌کرد، اما مشکل اخلاقی بزرگ و غیرقابل‌تحملی نداشت. خُب ولی-حالا که نورا بهش فکر می‌کرد-دن هیچ‌وقت از فعالیت موسیقایی نورا حمایت نکرده بود و به او توصیه کرده بود که حضورش در گروه «هزارتو» و امضا کردن قرارداد با شرکت‌های پخش موسیقی برای سلامت روانی او خوب نیست و برادرش کمی در این مورد خودخواهی می‌کند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
29 دقیقه
بخش سوم
28 دقیقه
بخش چهارم
28 دقیقه
بخش پنجم
19 دقیقه
بخش ششم
25 دقیقه
بخش هفتم
32 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
29 دقیقه
بخش دهم
31 دقیقه
بخش یازدهم
25 دقیقه
بخش دوازدهم
34 دقیقه
بخش سیزدهم
36 دقیقه
بخش چهاردهم
30 دقیقه
بخش پانزدهم
34 دقیقه
بخش شانزدهم
4 دقیقه
بخش هفدهم
26 دقیقه
بخش هجدهم
25 دقیقه
بخش نوزدهم
33 دقیقه
بخش بیستم
35 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
31 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
26 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
29 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
32 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
نویسنده
مترجمنیما مانی
راویشیما درخشش، آرمان سلطان زاده
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

nahal moghoufeh
۱۴۰۲/۱/۹
خیلی از ماها وقتی کسی بهمون میگه حسرت گذشته رو نخور، هیچ راهکاری نمیده و حتی نمیگه که چرا نباید این کارو بکنیم... اما خوبی این کتاب اینه که خواننده متوجه میشه که اصلا چرا نباید حسرت گذشته رو بخوره.
برای همین من خودم از این کتاب خیلی خوشم اومد. موقع خرید کتاب وقتی نظرات رو که میخوندم نوشته بودن که
کتاب حتی توی هیجانی‌ترین موقعیت‌ها هم خواننده رو جذب نمیکنه
اما من نظرم متفاوته! به نظر من این کتاب، یه کتاب اکشن نیست که بخواد خیلییییی هیجان داشته باشه...
خواننده صرفا میخواد یه اصل رو برای ما ساده سازی کنه و زندگی رو برای ما بهتر کنه پس در واقع نباید تصور هیجان بیش از اندازه داشته باشیم. همین که کتاب یه روال ارومی داره خودش من رو خیلی جذب کرد.
البته یکی از نقاط ضعفی که خیلی توجه من رو جلب کرد این بود که نویسنده بعضی موارد رو خیلی تکرار کرده بود و بیش از اندازه شرح داده بود. بعضی اوقات هم یک سری جزئیات بی مورد گفته بود و باعث میشد خواننده حوصله‌اش سر بره خلاصه که اضافه گویی کرده بود که میتونست خیلی خلاصه تر بگه.
در کل کتاب خیلی خوبی بود (درس‌هایی که میداد بیشتر از نقاط ضعفش بود) و گویندگی خانم شیما درخشش و آقای آرمان سلطان زاده به همراه موسیقی پس زمینه اون رو بهتر هم کرده بود!
مهر مهرانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بعد از مدت‌ها کتابی بدستم رسید که هر فصل را بارها و بارها گوش کردم، تا قبل از این بارها و بارها بخاطر کارهایی که انجام ندادم و بخاطر انتخاب‌هایی که داشتم خود را سرزنش کرده بودم حتی افسرده بودم و مدام فکر میکردم اکر در این مرحله از زندگی این انتخاب را نمیکرد بهتر میشد یا اگر آن انتخاب را میکردم عالی تر بود …. ولی با شنیدن این کتاب در واقع، کتاب قطور افسوس هایم دود‌ شد و پوچ شد من از نویسنده کتاب (مت هیگ) واقعا سپاسگزارم که این بخش پیچیده و تسلسل گونه زندگی من‌ را با این کتاب شکست و بخش روشنی از زندگی را برای من گشود، از اجرای زیبای راوی سپاسگزارم. از بابت هزینه‌ای که پرداخت نمودم رضایت کامل دارم
M.z
۱۴۰۳/۱/۵
. به نظر من حتما این کتاب رو مطالعه کنین خیلی خوب بود و اموزنده، داستان «کتابخانه نیمه شب» در عین سادگی و پیچیده است. در هسته خود، این داستان در مورد زنی است که به او فرصت داده می‌شود تا نسخه‌های مختلف زندگی خود را کشف کند و دریابد که چه چیزی می‌تواند باشد. با این حال، اجرای طرح هر چیزی جز ساده سفر نیست، زیرا نورا در کتابخانه نیمه شب پر از پیچ و خم‌هایی است که خواننده را تا پایان درگیر و حدس زدن نگه می‌دارد. رمان با تصمیم نورا برای پایان دادن به زندگی آغاز می‌شود، اما به جای مرگ، خود را در کتابخانه نیمه شب می‌یابد، جایی که با کتابدار خانم الم آشنا می‌شود. خانم الم به نورا توضیح می‌دهد که کتاب‌های موجود در کتابخانه در واقع درهایی به جهان‌های موازی هستند و نورا می‌تواند با وارد کردن هر کتاب زندگی‌های مختلفی را امتحان کند. نورا در ابتدا مشکوک است اما تصمیم می‌گیرد آن را امتحان کند و سفر خود را از طریق کتابخانه آغاز می‌کند.
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۷/۷
دورود فراوان به دوستان پرتلاش آوانامه. و مخصوصن آقای آرمان سلطان زاده و خانم شیما درخشش که با صدای گرم خود شنیدن این اثر زیبا را دوچندان کرده بودن آقای مت هیگ به قلم زیبای خود نه یک کتاب داستان بلکه یک اثر زیبای روان شناختی خلق کردن که در مورد ما انسانها که هیچ وقت قانع به آن چیزی که داریم نیستیم و از آن لذت نمیبریم. در حالی که همه چی داریم ولی نمیبینیم. و همیشه اسوس گذشته را میخوریم و همیشه پیشمان هستیم از کاری که انجام دادیمکتاب خانه نیم شب به شخص بنده خیلی کمک کرد که دیدم رو نسبت به اطرافم باز تر کنم و بهتر ببینم و بیشتر لذت ببرم از روزهای زندگیم و افسوس گذشته را هرگز نخورم. به نظر بنده همه ما باید در طول زندگی یک بار این اثر زیبا را متالعه کنیم یا گوش جان بسپاریم. به سپاس فراوان.
Armin
۱۴۰۲/۱/۳۱
یکی از آموزنده‌ترین رمان‌هایی که خوندم
متن کتاب به قدری ساده و روانه که کامل میتونین خودتون رو توی داستان مجسم کنین؛ انگار که نشستین و دارین فیلم میبینین.
داستان گیرایی و جذابیت کافی رو داره و زیاد طولانی و حوصله سربر نیست با این حال اول و آخر کتاب جذاب‌ترین بخش هاشه.
در رابطه با موضوعش میتونه
برای کسایی که افسردگی دارن جذاب تر باشه چون این افراد احساسات و عواطف داخل داستان رو بهتر درک میکنن هر چند هر کسی ممکنه در مقطعی از زندگیش دچار افسردگی بشه پس بهتر با خوندن این کتاب ذهنیتش رو در مورد حسرت‌هایی که بخاطرش افسرده است رو تغییر بده. در هر حال ارزش یکبار خوندن رو داره، شک نکنین.
Stls
۱۴۰۲/۶/۳
کتابخانه‌ی نیمه شب برای من که روانشناس هستم کتاب جالب و مفیدی بود. من گاهی کتاب‌های رمان و داستان رو مطالعه می‌کنم که هم خودم استفاده کنم و هم بتونم در مورد کیس‌های مرتبط اونها رو به مراجع هام پیشنهاد بدم، این کتاب امتیاز خوبی داشت و ترغیب شدم که مطالعه ش کنم.
ویژگی خوب کتاب از نگاه من این بود که
ماجرای زندگی قهرمان داستان می‌تونست توی قالب یه مفهوم پردازی شناختی به خوبی بشینه و همینطور به شیوه‌ی درستی به موضوع افسردگی و حسرت پرداخته شده بود. به نظرم اگر نشخوارهای ذهنی زیادی در مورد انتخاب یا عدم انتخابهاتون دارید این کتاب رو مطالعه کنید.
Maryam Abasi
۱۴۰۲/۲/۲۲
درود.
ای کاش این کتاب را در نوجوانی خوانده بودم!!!
روند زندگی، تصمیماتی که در آن میگیریم، نتایج هر تصمیم و انتخاب، و … چه تاثیراتی در ادامه‌ی آن دارند؟
وما با این همه تلاش و تقلا به دنبال چه چیزی هستیم؟
شاید همگی با نظر من موافق باشید: " در نهایت همه به دنبال اصل زندگی، آرامش، امنیت و شادی
هستیم"
و هرکداممان به نوعی در جهت رسیدن به آن تلاش میکنیم.
فقط‌ای کاش، بهایی که برای رسیدن به اهدافمان میپردازیم، ارزشش را داشته باشد🙏
در نهایت از تیم بسیار عالی گویندگان این کتاب صوتی، برای احرای بی نظیرشان بی نهایت سپاسگزارم.
شایلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
با اینکه انتظار داستان هیجان انگیزتری داشتم و پایان کتاب اون چیزی نبود که دنبال کننده انتظارشو داره ولی وادارت میکنه همزمان با شخصیت اصلی داستان تو هم به پشیمونی هات فکر کنی و نتیجشونو تصور کنی اینکه به زندگی امیدوارت میکنه و افکارتو تغییر میده خیلی خوبه
بعد از خوندنش انرژی‌های مثبت رو اطرافم حس و
میکنم چیزی که متوجه شدم اینه که ذهن افکار آدم خیلی قدرتمنده اگر بهش در جهت مناسب پر و بال بدی اتفاقات خوبی میفته و در اخر نوع گویندگی و صداها عالی بود سپاس از زحماتتون🌸💙
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتابی زیبا پر از رمز و راز زندگی پر از پند که در قالب داستانی ساده و روان مسئله مهم زدگی را بیان می‌کند همیشه فکر می‌کنیم اگر در انتخابهایمان راه دیگری را انتخاب کرده بودیم شرایط بهتر وایده عال تر بود حال اینکه با خواندن این کتاب می‌فهمیم شرایط خوب و بد در کنار هک همیشه هستند و هر اتفاق خوبی یا بدی در مسیر زندگی شرایط عجیب و خاص دیگری را پدید می‌آورد که شاید باب میل نباشید باید در زندگی هر روز را یک فرصت دانست و برای خوب زیستن تلاش کرد گوینده بسیار زیبا و دلنشین کتاب را خوانش مرده
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۸/۷
داستان نورا، داستان زندگی خیلی از ما آدم هاس، درگیری‌های روحی و دغدغه‌های واقعی آدمای معمولی، فک میکنم این کتاب رو همه با هر سلیقه و عقیده‌ای که دارن باید گوش کنن، زیبایی کتاب در این هست که برای تو مسیری تعیین نمیکنه، بهت انرژی میده خودت مسیرتو پیش ببری، توصیه میشه و در خریدش شک نکنید.
خیلی از که
دوستان نظر داده بودن در زمینه روانشناسی و فلسفه سطح خیلی پایینی نسبت به آثار دیگه در همین موضوع داره، ممکنه درست باشه این نظریه، ولی همین معمولی بودن و سطح نرمال داشتنش بود که حداقل برای فردی مثل من قابل فهم و درکش کرد.
Mohsen Beryani
۱۴۰۲/۳/۲۷
برای کسایی که با کتاب‌های داستایوفسکی و اروین دیالوم و... کتابخون شدن، یکم سطح پایینی داشت، موضوع بسیار جالب بود و پتانسیل دار! اما بیشتر از نصف کتاب در مورد مشکلاتی میگفت که هربار جای کسی رو میگرفت، مثل اینکه نمیدونست فلانی کیه، یا فلان خاطره چیه! میتونست جای این چیزا بیشتر روی تفاوت‌های دنیاها نه تمرکز کنه، تاثیرات تصمیمات... که نباشه، اما خیلی کم بود و نسبتا سطحی... نسبت به پتانسیلی که داشت
نمره خوب رو دادم چون اخرش رو خوب تمام کرد و چیزایی که گفت تاثیر گذار بود
نجمه خانی
۱۴۰۲/۱/۲۴
کتاب داستان جالبی داشت. تا به حال از زاویه به زندگی توجه نکرده بودم. همیشه فقط میگفتم اگه فلان چیزو انتخاب کرده بودم فلان اتفاق میفتاد. یا اگه در این راه تلاش کرده بودم شاید زندگیم خیلی هم بهتر میشد... البته ممکن بود پیش بیاد ولی این کتاب فکرمو عوض کرد و یاد گرفتم هر زندگی‌ای سختی‌ها و خوشی هاش رو داره پس در لحظه زندگی کنیم و از اونها لذت ببریم. گویندگی خانم شیما و آقای آرمان عالی بود و چقدر صداگذاری‌های داستان عالی بود و همه چیز رو مثل یه فیلم میتونی تصور کنی... ممنون از کتاب راه عزیز
Bbj Jbj
۱۴۰۲/۲/۲۰
همه ما در برهه‌هایی از زندگی احساس می‌کنیم که زندگیمون یک شکست بوده و شاید اگر تصمیمات دیگری می‌گرفتیم و راههای متفاوتی رو در زندگی پی می‌گرفتیم به زندگی ایده آلمون می‌رسیدیم. این داستان با نگاهی همه جانبه گرا و بدون پیش داوری به خواننده میگه با اینکه هر تصمیم متفاوت میتونه زندگی فرد رو کاملا کنه و متفاوت ولی لزوما باعث رسیدن به خوشبختی رضایت نمیشه. هرچند انسان همیشه باید تلاش کنه و ناامید نشه.
ارتباط خوبی با گوینده کتاب برقرار کردم و کتاب به طرز زیبا و روانی ارائه شده.
یاسمین قاسمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی که گوش کردم بی شک همین کتاب بود
گویندگی فوق العاده خانم درخشش و آقای سلطان زاده عزیز که باعث جان بخشی فوق العاده‌ای به شخصیت‌های داستان شده جذابیت این کتاب رو دوبرابر کرده
فکر میکنم علت بعدی جذاب بودن این کتاب ارتباط برقرار کردن با مخاطب هایش هست و انتخاب موضوعی که اغلب
همه درگیر آن هستیم به نام پشیمانی از انتخاب هایمان
اما با خواندن این کتاب درمی یابیم که هیچ زندگی‌ای بی نقص نیست پس دنبال معنا در زندگی نباش فقط زندگی کن!
علی ابوالحسینی
۱۴۰۱/۱۱/۸
اصلا کتاب خوبی نیست، یه شوربا از کپی‌های مختلف که اتفاقا خیلی ضعیف هم کپی کرده، کپی از موضوع چند فیلم، کپی از موضوع چند کتاب و کپی از موضوع چند داستان که نویسنده هر چقدر هم سعی کرده کتابی هیجان انگیز و جذاب بنویسه ولی حتی در بهترین قسمتهای داستان، جذابیت و هیجان از حد متوسط تجاوز نمیکنه
نحوه جمله
بندی و طرز نوشتنی که انتخاب کرده هم ترکیب چند نویسنده دیگر است که اون کار رو هم به درستی انجام نداده
از ابتدا تا انتها داستان میل به انحطاط داره ولی در یک نقطه خاص کاملا منحط میشه و به ته دره میفته!
در قسمتی که نورا یه ستاره راک شده وقتی دارن تو اتوبوسی که بعد از اجرای کنسرت به سمت هتل محل اقامتشون حرکت میکنن تلفنش زنگ میزنه و اونور خط بیلی رایلی بازیگر معروف و مطرح سینما و دوست پسر نورا در این زندگیه، نورا هم خواننده راک خیلی معروف و هم تراز بیلیه،
بیلی منتظر بوده که کنسرت تموم شه تا زنگ بزنه بابت رفتار اشتباهش از نورا عذرخواهی کنه، دارن صحبت میکنن وسط صحبت بیلی آروغ میزنه!!!
((آری اینجا بود که نورا متوجه میشود که بیلی رایلی معروف و بزرگ هم یک انسان بیش نیست)) با این جمله میخواد خواننده رو تو یه جو اشتباه قرار بده که اتفاقا خودش هم داخله همون جو قرار داره،
جوی که فکر میکنه با همچین فرومایگی‌ای میتونه خودش رو طرفدار حقوق زنان بدونه و یا خودش رو هم سو با اون بخش از جامعه بدونه که پندارشون اینه که اکثر سلبریتی‌ها فقط مَجاز هستن و واقعیتشون همچین فرومایگانی هستن! حالا مثلا طرف واسه دلجویی زنگ زده اونم به نورا که یه انسان بسیار محترم و مهربونه😑
ولی اجرای شیما درخشش و آرمان سلطان زاده عزیز مثله همیشه دوست داشتنی و گوش نواز بود🍀💚
ممنون از کتابراه⚘🙋‌♂️
مشاهده همه نظرات 182

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

برای دریافت کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.