معرفی و دانلود کتاب صوتی کشف رهبر درون

عکس جلد کتاب صوتی کشف رهبر درون
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشف رهبر درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشف رهبر درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کشف رهبر درون

کتاب صوتی کشف رهبر درون نوشته استوارت لوین و مایکل کروم، اثری کاربردی در حوزه ارتباط موثر با افراد و اثرگذاری مثبت بر روی اشخاصی است که شما رهبری آن‌ها را بر عهده گرفته‌اید.

استوارت لوین (Stuart R. Levine) و مایکل کروم (Michael A. Crom) در این اثر تلاش می‌کنند که رهبر درون هر فردی را آشکار کنند، زیرا رهبری به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شرکت‌ها به حساب می‌آید.

در کتاب صوتی کشف رهبر درون (The leader in you) می‌آموزید که همیشه ذهن خود را برای تغییر و تحول باز نگه دارید. به آن خوش آمد بگویید و با آن دوست باشید. شما با بررسی عقاید و نظرات‌تان می‌توانید به این رشد و پیشرفت دست یابید.

در قرن بیست و یکم، جهان در معرض تحولی عظیم و شگرف قرار گرفته است. تنها در طی چند سال، شاهد رشد صنعتی جوامع، ظهور عصر اطلاعات، پررنگ‌تر شدن نقش کامپیوتر در تمام امور زندگی، تولد بیوتکنولوژی، و تحول عظیم روابط انسانی بوده‌ایم. اکنون رقابت، جهانی و پرانرژی‌تر شده و فن‌آوری با شتاب بیشتری به سمت جلو در حرکت است. تجار دیگر نمی‌توانند خواسته‌ها و احتیاجات مشتریان خود را نادیده بگیرند و دیگر نمی‌توان به روابط شخصی افراد بی‌اهمیت بود. شرکت‌ها نیز دیگر نمی‌توانند نسبت به بهبود کیفیت دائمی کالاهایشان درگیری ذهنی کمی داشته باشند.

سازمان‌های موفق (در تجارت، دولت، و جهان غیرانتفاعی)، برای بقا باید در معرض تحولات فرهنگی وسیعی قرار گیرند. افرادشان باید سریع‌تر فکر و کار کنند، و با روش‌های بسیار متفاوتی با یکدیگر رابطه برقرار نمایند. از همه مهم‌تر اینکه، این تحولات فرهنگی نیازمند رهبری کاملا جدید است که با روش مدیرانی که اکثر ما برایشان کار کرده‌ایم و شاید خودمان هم یکی از آن‌ها شده‌ایم متفاوت باشد. از روزگاری که می‌شد یک شرکت را با یک رئیس و یک نوع تفکر اداره کرد مدت‌های زیادی می‌گذرد.

رهبران فردا باید تصویر و مفهوم واقعی ارزش‌های سازمان‌هایی را که آرزوی راهنمایی و پیش‌بردشان را دارند پایه‌ریزی کنند. این رهبران باید بسیار بیشتر و مؤثرتر از رهبران قبلی با پیروانشان ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها انگیزه دهند. آن‌ها باید مواظب اوضاع و احوال و تغییرات نسبتا پایدار باشند. این رهبران جدید باید جای جای سازمان‌ها و مؤسسات تحت نظرشان را (از کف فروشگاه گرفته تا اتاق مدیر) برای کشف استعداد و خلاقیت مورد کندوکاو قرار دهند.

شناسایی توانایی‌های رهبری خودتان یکی از ابتدایی‌ترین گام‌ها جهت رسیدن به موفقیت است. هرگز نمی‌توان با زور در انسان‌ها انگیزه و اشتیاق به وجود آورد. در واقع شما یاد می‌گیرید که چگونه به یک رهبر انگیزه‌آفرین و الهام‌بخش برای خودتان و هر کسی که در اطراف شماست مبدل شوید. رهبران موفق معتقدند کسی که هیچ‌وقت خطا نمی‌کند، هیچ‌وقت هم چیز جدیدی یاد نمی‌گیرد. آن‌ها هرگز از اشتباه کردن نمی‌ترسند زیرا درک می‌کنند که اشتباه، شکست نیست. بزرگ‌ترین موفقیت رهبران در زمانی اتفاق افتاده است که کاملاً ناامید بوده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
پیش سخن
27 دقیقه
فصل یک: کشف رهبر درون
33 دقیقه
فصل دو: شروع ارتباط
30 دقیقه
فصل سه: ایجاد انگیزه و اشتیاق در افراد
25 دقیقه
فصل چهار: ابراز علاقه‌ی واقعی به دیگران
22 دقیقه
فصل پنج: نگریستن به امور از نگاه دیگران
27 دقیقه
فصل شش: گوش کردن برای یادگیری
26 دقیقه
فصل هفت: دست به دست هم دادن برای فردا
30 دقیقه
فصل هشت: محترم شمردن شان و منزلت دیگران
11 دقیقه
فصل نه: تصدیق، تعریف و پاداش
26 دقیقه
فصل ده: برخورد با اشتباهات، سرزنش‌ها و انتقادات
35 دقیقه
فصل یازده: ترسیم و برنامه‌ریزی اهداف
22 دقیقه
فصل دوازده: تمرکز و نظم
25 دقیقه
فصل سیزده: به تعادل رسیدن
21 دقیقه
فصل چهارده: ایجاد نگرش ذهنی مثبت
30 دقیقه
فصل پانزده: یاد بگیرید که نگران نشوید
28 دقیقه
فصل شانزده: قدرت شور و اشتیاق
6 دقیقه
فصل هفده: نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کشف رهبر درون
نویسنده،
مترجممهدیه مقاری
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کشف رهبر درون

Ramin Mirzaei
۱۴۰۱/۷/۱۹
این مدل کتاب‌ها و سخنرانی‌ها مخصوص فرهنگ غربی هاست و باید شما در هر مورد به این فکر کنی که آیا میشه این تکنیک هارو در جامعه و ارتباطات روزمره پیاده کرد یا نه. و شخصی سازی متناسب با فرهنگ ما باید انجام بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کشف رهبر درون

برای دریافت کتاب صوتی کشف رهبر درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.