معرفی و دانلود کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه

عکس جلد کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه
قیمت:
۵۷۰۰۰ ۳۹,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه

کلکسیونی شنیدنی از طنازی‌های داستان‌نویسان مشهور جهان! غلامعلی لطیفی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه طنز را از گوشه‌گوشه‌ی ادبیات جهان گردآوری، ترجمه و در کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه به مشتاقان ادبیات طنز عرضه کرده. برخی از آثار این مجموعه به سبک خاص بذله‌گویی و مطایبه‌نویسی نیز بی‌شباهت نیستند.

درباره‌ی کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه

دستیابی به مجموعه‌ای بی‌نظیر از برترین داستان‌های کوتاه طنز و شناخت بزرگترین طنزپردازان تاریخ دو دستاورد ارزشمندی هستند که با شنیدن کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه عایدتان خواهد شد. غلامعلی لطیفی پیش از آغاز هر داستان، توضیحی مختصر اما مفید از سرگذشت و اقدامات نویسنده‌ی داستان در اختیارتان قرار خواهد داد. «افرایم کیشون»، «مارتین آرمسترانگ»، «آنتوان چخوف» و «مارک تواین» تنها برخی از نویسندگانی هستند که با شنیدن کتاب حاضر، زندگی شخصی، فعالیت‌های هنری و مروری بر آثار ادبی‌شان را خواهید شنید.

غلامعلی لطیفی در ارائه‌ی زندگینامه‌ی نویسندگان و برگردان مجموعه داستان‌های این اثر کوشیده تا رگه‌های ظریفی از طنز را در کلام خود حفظ کند. حضور همین طنز لطیف موجب شده تا کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه، اثری بسیار سرگرم‌کننده و جالب توجه باشد. شنونده‌ی این کتاب گویا ممکن است پیش از این، هر یک از داستا‌ن‌های این گزیده را به صورت مجزا مطالعه کرده باشد. بااین‌حال، شنیدن این داستان‌ها به صورت یک‌جا و در قالب یک مجموعه می‌تواند فرصتی برای بررسی کلی و تحلیل همه‌جانبه‌ی موفق‌ترین نمونه‌های آثار ادبی طنز در اختیارتان قرار بدهد.

انتشارات فرهنگ معاصر نسخه‌ی متنی این کتاب شنیدنی را در اختیارتان قرار داده و نشر صوتی واوخوان نیز آن را با صدای مهدی محرمی به طرفداران مجموعه داستان‌های کوتاه عرضه کرده است.

کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه به خواندن و شنیدن داستان‌های کوتاه و طنز علاقه‌مند هستید و مایلید با گوشه‌ای از ادبیات پربار جهان آشنا شوید، بی‌شک شنیدن کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه برایتان تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود.

با غلامعلی لطیفی بیشتر آشنا شویم

غلامعلی لطیفی ( متولد 1313) هنرمند و کاریکاتوریست ایرانی‌ست که می‌توان او را از پیشروان هنر کاریکاتور و همچنین یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های این عرصه در ایران پیش از انقلاب برشمرد. خوب است بدانید که لطیفی در شهر باکو زاده و در سن پنج‌سالگی به همراه خانواده‌اش عازم تهران شد. این هنرمند خلاق با فعالیت در نشریه‌ی «چلنگر» قدم در مسیر حرفه‌ای هنر نهاد. در سال‌های پس از کودتای 1332 نیز همکاری خود را نشریه‌های «فردوسی» و «نقش جهان» آغاز کرد. بین سال‌های 1336 تا 1343 نیز با «توفیق» به همکاری می‌پرداخت.

در بخشی از کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه می‌شنویم

در کافی‌شاپ پانونیا، پررونق‌ترین و زیباترین کافی‌شاپ وین در میان فرهیخته‌ترین و بی‌خاصیت‌ترین آدم‌هایی که در عمرم دیده‌ام نشسته بودم. همه‌شان استادان برجسته‌ی دانشگاه‌های تراز اول بودند. شاید بهتر باشد که توضیح دهم که حضور من در کنار این شخصیت‌های خیره‌کننده، به خواست و اراده‌ی خودم نبود. مرا دوستی قدیمی که سردبیر یک مجله‌ی ادبی‌ست به این جمع معرفی کرده بود. استادان فرهیخته با شوق و هیجان درباره‌ی یکی از همکاران خود که اخیرا کتابی منتشر کرده و در آن قولی از نیچه را اشتباه نقل کرده بوده، مانند دختران خانه مانده، سرگرم گفتن و شنیدن حرف‌های خاله‌زنکی بودند. اساتید از این واقعه هم در حیرت بودند و هم از آن احساس لذت می‌کردند. هم خشمناک بودند و هم به وجد آمده بودند.

آخر چطور امکان دارد کسی چنین اشتباه نابخردانه‌ای را مرتکب شده باشد؟ البته او گمان کرده بوده که قول نیچه را می‌دانسته، اما غفلت کرده یک نگاه دیگر به آن بکند. بله، بله! اما چطور می‌شود کسی دست به چنین اشتباه شرم‌آوری بزند و فلان و بیسار...

پروفسور میندن هوبر که کرسی ادبیات آلمانی قرون وسطی را دارد، سرش را با تاکید تکان داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
کلوچه‌ی محبوب شاه
7 دقیقه
شاهزاده خانم و قوطی حلبی
14 دقیقه
پیروزی بتهون
15 دقیقه
وکیل مبرّز
17 دقیقه
یک شب وحشتناک
7 دقیقه
خرج از کیسه‌ی دیگران
12 دقیقه
جزییات جزیی
6 دقیقه
عصر سرعت
12 دقیقه
هیچوقت چهره‌ی کسی از یادم نمی‌رود
10 دقیقه
در خیاطی
14 دقیقه
انگور
11 دقیقه
افسوس، طفلک ملینگ
8 دقیقه
آمریکایی زشت
14 دقیقه
دو رقیب
7 دقیقه
شهرت
10 دقیقه
طبیب از زور گرسنگی
12 دقیقه
نام خانوادگی
8 دقیقه
چگونه می‌شود دویست سال عمر کرد؟
7 دقیقه
کلکسیون‌داری
10 دقیقه
چطور پیر می‌شویم؟
7 دقیقه
مزایده
15 دقیقه
شانس
9 دقیقه
معماری که آمریکا را ساخت
16 دقیقه
ویترین
8 دقیقه
سرّ اداری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلوچه محبوب شاه
نویسنده
راویمهدی محرمی
ناشر چاپیانتشارات فرهنگ معاصر
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۷۰۰۰ ۳۹,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه

برای دریافت کتاب صوتی کلوچه محبوب شاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.