معرفی و دانلود کتاب صوتی کلینیک حیوانات

عکس جلد کتاب صوتی کلینیک حیوانات
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلینیک حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلینیک حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلینیک حیوانات

کتاب صوتی کلینیک حیوانات نوشته‌ی افشین تل‌لو، از بیست داستان کوتاه طنز تشکیل شده که به شکل نمادین درمورد دغدغه‌های انسانی صحبت می‌کند. نویسنده از این طریق به بررسی عمیق تعارضات زندگی انسان‌ها می‌پردازد و آن‌ها را نقد می‌کند.

درباره کتاب صوتی کلینیک حیوانات:

افشین تل‌لو در بیست داستان طنز به بررسی تعارضات انسان‌ها پرداخته که در هر یک از این داستان‌ها به یکی از چالش‌هایی که هر انسانی ممکن است با آن‌ها مواجه شود، توجه شده است. نویسنده خود پزشکی است که این مجموعه را با الهام از خاطرات خود از مراجعین و مشکلات آن‌ها بر روی کاغذ آورد.

در کتاب کلینیک حیوانات داستان‌های نمادینی وجود دارند که هرکدام یکی از وجوه پیچیدهٔ انسان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. در این داستان‌ها حیواناتی همچون آفتاب‌پرست، الاغ، هزارپا، بلبل، پشه، پنگوئن، جغد، جوجه‌تیغی، حلزون، خرس قهوه‌ای، پلنگ، روباه، سگ، پروانه، شتر، طوطی، کلاغ، گربه سیاه، موش، گرگ و لاک‌پشت وجود دارند که هرکدام از آن‌ها مشکلات خاص خود را دارند.

این کتاب پارادوکس‌های انسانی را به شکل نمادین و از زبان حیوانات توصیف کرده است. بیست داستان روایت می‌شود که در هرکدام ماجرای خنده‌دار یک شخصیت تعریف می‌شود.

کتاب صوتی کلینیک حیوانات مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه و طنز ایرانی علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی کلینیک حیوانات می‌شنویم:

پنگوئن چند روز بود آبریزش بینی داشت. آن‌قدر هم عطسه می‌کرد که همهٔ اهل خونه رو جون به لب کرده بود. خلاصه یه روز تصمیم گرفت شال و کلاه کنه و بره درمونگاه. دکتر پنگوئن رو معاینه کرد و گفت: «برات دارو می‌نویسم. ولی مهم‌تر از دارو اینه که نباید بری توی هوای سرد یا منطقه‌ی سردسیر. وگرنه حتما سینه پهلو میکنی و تلف میشی.»

پنگوئن این حرف‌ها را که شنید، رنگش پرید و گفت: «ولی خونه‌ی من توی قطبه. دکتر بی‌توجه به احساسات پنگوئن گفت: «آقاجان گفتم که. باید بری جای گرمسیر زندگی کنی.»

پنگوئن که از مطب برگشت، توی راه همش به حرف‌های دکتر فکر می‌کرد. طوری که نفهمید کی رسید در خونشون. پنگوئن باید تصمیم می‌گرفت. اون رفت پشت بوم خونشون و سرزمین مادریش رو خوب تماشا کرد. اون دوردورا دسته‌ی پنگوئن‌ها داشتن از مدرسه برمی‌گشتن. یه چندتا پنگوئن هم قلاب‌هارو روی شونشون گذاشته بودن و با سطل‌های پر ماهی داشتن میومدن خونه پیش زن و بچشون.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
11 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلینیک حیوانات
نویسنده
راویعلی آباقری
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلینیک حیوانات

یگانه زهرا منصوری
۱۴۰۳/۱/۹
در موضوعش که طنز بود خیلی خوب بیان شده بود من که لذت بردم البته سریع تموم شد
زینت
۱۴۰۱/۴/۲۷
مورد پسند من نبود خیلی طنز تلخی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلینیک حیوانات

برای دریافت کتاب صوتی کلینیک حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.