معرفی و دانلود کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

عکس جلد کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه یکی از مجموعه نوشته‌های ادبی عباس نادری به شمار می‌آید که دارای موضوعات اجتماعی، خانوادگی و عشق به طبیعت است. نویسنده این اثر ادبی را به دور از قافیه‌پردازی‌های معمول نوشته و در آن با زبانی ساده و شعرگونه با محبوب خیالی خود سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه:

عباس نادری سبک به‌خصوص خود را دارد و عقیده دارد که طی سال‌های اخیر به نثر ادبی توجه زیادی شده و مخاطبان زیادی از این نوع نوشته‌ها استقبال می‌کنند. به عقیده او نثر ادبی یکی از قالب‌هایی است که ظرفیت زیادی برای غنی‌تر کردن متون ادبی و به طور کل ادبیات فارسی دارد. او در کتاب یک قرص ماه توشه راه، از قافیه‌پردازی‌های معمول فاصله گرفته و سعی کرده با زبانی شیوا صحبت کند.

رسایی صدا و شیوایی کلام این نویسنده توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند و باعث جذب آن‌ها به این اثر می‌شود. با شنیدن این اثر می‌توانید کلمات آن را در ذهنتان مجسم کنید و برای چند دقیقه در دنیای عاشقانه و لطیفی که نویسنده خلق کرده غرق شوید. کتاب حاضر دارای دو فصل با نام‌های «یک قرص ماه توشه‌ی راه» و «خیال خاطرات تو» است. موضوعاتی که در این نثر ادبی به آن‌ها پرداخته می‌شود نیز شامل عشق به اعضای خانواده، موضوعات اجتماعی و طبیعت می‌شود.

کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه مناسب چه کسانی است؟

اگر به متون ادبی و قطعه‌های عاشقانه علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

با عباس نادری بیشتر آشنا شویم:

این روزنامه‌نگار، شاعر، نویسنده و پژوهشگر ایرانی در سال 1352 در سیرجان متولد شد و در رشتهٔ روابط بین‌الملل تحصیل کرد. او تابه‌حال در حرفه‌هایی مانند نویسندگی، روزنامه‌نگاری و سردبیری برنامه‌های گوناگون تلویزیونی و رادیویی فعالیت داشته است. عباس نادری همچنین به شاعری نیز علاقه دارد و تاکنون مجموعه شعرهایی مانند «دوست‌داشتنت»، «دلتنگی‌های بی فرصت»، «مقصد با تو رفته است» از او به انتشار رسیده است.

در بخشی از کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه می‌شنویم:

در این شب ناکجا نشسته‌ام بر حریر یاد تو و ستاره می‌شمارم. دست‌هایم را حایل می‌کنم. نور تو از فراز چند هزار سال نوری به من می‌رسد. از تو به اندازه‌ی چند هزار سال دوری پر نورم؟ نمی‌دانم و نمی‌خواهم که بدانم. فقط می‌خواهم اینجا در این شب بی‌پاییز، در این شب عزیز کنار خاطره‌ات بنشینم و قالی کرمانی یادت را ببافم. می‌خواهم بنویسم که دلم برای خیالت تنگ شده است. بهانه‌ی وا شدن غنچه‌ی خنده‌هایت را می‌گیرد. دلم لک زده برای لحظه‌های بلند بالای آمدنت. حالا دیگر دلتنگی مثل کودکی انگشت خاطرات مرا گرفته است و رها نمی‌کند. حالا دیگر در خیال خاطرات با تو بودن یله‌ام. حالا دیگر یادم آمده لذت اینکه تو پدری و من پسر. می‌دانم. می‌دانم اینک آن بالا کنار آن ستاره‌ی دور نشسته‌ای و لبخند می‌زنی و من سحر را به انتظار نشسته‌ام و شب فراق که داند که تا سحر چند است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
یک قرص ماه توشه‌ی راه
20 دقیقه
یک قرص ماه توشه‌ی راه / بخش دو
17 دقیقه
خیال خاطرات تو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه
نویسنده
راویعباس نادری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه

برای دریافت کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.