معرفی و دانلود کتاب صوتی چهل نامه به ماه

عکس جلد کتاب صوتی چهل نامه به ماه
قیمت:
۱۹۰۰۰ 13300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل نامه به ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل نامه به ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهل نامه به ماه

عباس نادری در کتاب صوتی چهل نامه به ماه بهترین، زیباترین و عاشقانه‌ترین متون ادبی خود را در اختیارتان قرار می‌دهد تا شما نیز از این قالب ادبی جذاب لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی چهل نامه به ماه:

کتاب حاضر مجموعه‌ای از قطعه‌های ادبی عاشقانه و کوتاه به شمار می‌آید که سراسر احساس و عاطفه است و خبر از روح شاعرانه و لطیف عباس نادری می‌دهد. نثر ادبی کتاب صوتی چهل نامه به ماه به قدری زیباست که می‌تواند هم‌رده‌ی شعر قرار گیرد و شما را تحت تأثیر قرار دهد.

ناگفته نماند عباس نادری تجربه‌ی سرودن شعر هم دارد و در کتاب صوتی چهل نامه به ماه، صحبت‌های عاشقانه‌ی خود را با معشوقش، با شما در میان می‌گذارد.

کتاب صوتی چهل نامه به ماه مناسب چه کسانی است؟

اگر به متون عاشقانه علاقه دارید، شنیدن کتاب حاضر می‌تواند تجربه‌ی جالبی برای‌تان باشد.

با عباس نادری بیشتر آشنا شویم:

این شاعر و نویسنده‌ی ایرانی در سال 1352 در سیرجان متولد شد و در رشته‌ی روابط بین‌الملل تحصیل کرد. او تاکنون در حرفه‌هایی مانند نویسندگی، روزنامه‌نگاری و سردبیری برنامه‌های گوناگون تلویزیونی و رادیویی داشته است. از طرف دیگر عباس نادری به شاعری نیز می‌پردازد و تاکنون مجموعه شعرهایی مانند دوست داشتنت، دلتنگی‌های بی‌فرصت، مقصد با تو رفته است نیز منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی چهل نامه به ماه می‌شنویم:

محبوبم!
سر می‌چرخانم و جهان را از فراز تاریخ می‌نگرم، چه گرد و غباری این همه حادثه را در خود فرو برده است. چراهایی در انتظار قدم‌های عاشقان ماندند و دم برنیاوردند. چشم برمی‌گردانم و عاشقی را هجی می‌کنم، از هر حرفش هزار معنا بیرون می‌ریزد و از هر معنا هزاران ساعت سکوت. دلم تا همیشه برایت تنگ است!

محبوبم!

بی‌خبر آمده‌ای به میمانی سایه‌های سرگردان. هوای آمدنت بغض حیرانی را بارانی ناگهان پیوند می‌زند. باورم نیست، لبریز شوق تماشایم در این لحظه‌های تا ابد. در هنگامه‌ی روشن آمدن، در هنگامه‌ی نورانی تابش نه از زمهریر هجران خبر است و نه از پاییز پریشانی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
قسمت اول
11 دقیقه
قسمت دوم
9 دقیقه
قسمت سوم
12 دقیقه
قسمت چهارم
23 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهل نامه به ماه
نویسنده
راوینادر پناه زاده
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ 13300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهل نامه به ماه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهل نامه به ماه

برای دریافت کتاب صوتی چهل نامه به ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.