معرفی و دانلود کتاب صوتی یک چکه آب

عکس جلد کتاب صوتی یک چکه آب
قیمت:
7800 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک چکه آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک چکه آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک چکه آب

کتاب صوتی یک چکه آب اثر هانس کریستین آندرسن از مجموعه دختر کبریت فروش، روایت‌گر انسان‌های خیال‌پردازی است که حتی در درون یک قطره آب هم می‌توانند دنیایی را ببینند.

هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen)، نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس معروف اهل دانمارک است و او را پدر افسانه‌های نو نیز می‌نامند. او حدود 220 داستان تخیلی نوشته و داستان‌هایش به 150 زبان ترجمه شده‌ و هم‌چنان میلیون‌ها نسخه از آن‌ها در سراسر جهان چاپ می‌شود.

داستان‌های هانس کریستین آندرسن به عنوان داستان‌های پریان معروف است که در فضایی خیال‌انگیز و گاه فانتزی، درون‌مایه‌هایی اخلاقی را شرح می‌دهد، هرچند برخی از داستان‌های وی رویکردی اجتماعی و واقع‌گرایانه نیز دارند.

شناخته‌ترین اثر او «دخترک کبریت فروش» است که داستان آخرین روز زندگی دخترک کبریت فروش دوره‌گردی را بیان می‌کند. او این داستان را براساس واقعیتی تلخ و با لحنی تأثیرگذار و رویکردی افشاگرانه و انتقادی می‌نویسد و با بیانی غیرمستقیم و داستانی، پرده از بیدادگری اقتصادی و اجتماعی جامعه طبقاتی اروپای آن روز برمی‌دارد.

دیگر آثار او عبارت‌اند از: پری دریایی کوچولو، پری جنگلی، بندانگشتی، جوجه اردک زشت، زندگی من، ملکه برفی و لباس جدید امپراتور و... .

در قسمتی از کتاب صوتی یک چکه آب می‌شنویم:

آن قدیم قدیم‌ها پیرمردى بود که ورُجک صدایش مى‌کردند، اتفاقى اسمش این بود. همیشه بهترین نتیجه ممکن را به‌ دست مى‌آورد؛ و وقتى نمى‌توانست، جادوجنبل مى‌کرد.

روزى از روزها که داشت از پشت ذره‌بین به قطره‌اى آبِ جوى نگاه مى‌کرد، از چیزهایى که دید کم مانده بود یک جفت شاخ پیچ در پیچ از پیشانى‌اش درآید. آن موجودات چه مى‌جنبیدند و مى‌لولیدند؛ جست مى‌زدند، خیز برمى‌داشتند، مى‌کشیدند، زور مى‌آوردند و یکدیگر را مى‌خوردند بله، تمامشان همجنس‌خوار بودند.

وُرُجکِ پیر حیرت زده گفت: «منظره دل‌ آشوب کننده‌اى است! نمى‌شود کارى کرد که این‌ها در صلح و صفا زندگى کنند و هرکس در بندِ کارِ خودش باشد؟» رفت تو فکر و وقتى نتوانست جوابى پیدا کند، تصمیم گرفت افسونى به کار بزند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
یک چکه آب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک چکه آب
نویسنده
مترجمجمشید نوایی
راوینرگس موسی پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7800 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک چکه آب

منا صالح
۱۴۰۰/۱/۱
داستان کوتاه خوبی بود، خانم نرگس موسی پور هم عالی اجرا کردن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک چکه آب

برای دریافت کتاب صوتی یک چکه آب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.