معرفی و دانلود رایگان کتاب طاهر و زندانی شهرت: آغوش خدا - جلد دوم

عکس جلد کتاب طاهر و زندانی شهرت: آغوش خدا - جلد دوم
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طاهر و زندانی شهرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طاهر و زندانی شهرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طاهر و زندانی شهرت: آغوش خدا - جلد دوم

کتاب طاهر و زندانی شهرت به قلم فاطمه ملک محمد دستگردی، جلد دوم کتاب آغوش خدا است که در فضایی تامل‌برانگیز و اجتماعی داستان طاهر را روایت می‌کند که به پول و قدرت دلبستگی دارد و برای رسیدن به هدفش هر کاری می‌کند. این داستان زندانی شدن آدم‌ها را در فضای مجازی به زیبایی به تصویر می‌کشد.

کتاب طاهر و زندانی شهرت مناسب چه کسانی است؟

دوستداران داستان‌های مذهبی و اجتماعی ایرانی را به خواندن کتاب طاهر و زندانی شهرت (Taher & The Prisoner Of Fame) دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب طاهر و زندانی شهرت می‌خوانیم

هومن می‌گوید: بهتره این دوستی، همین‌جا تموم بشه تا سرمونُ بر باد نداده.

از روبروی در کنار می‌روم. کسی را نمی‌شود به رفاقت اجبار کرد. به دیوار تکیه می‌دهم. حالم بد است. حتی خنده‌ی مصنوعی هم، ‌روی لب‌هایم نمی‌نشیند. دوستی را در این خانه دفن می‌کنند و از در بیرون می‌روند. این شبیخون از لشگر دشمن، بر من کارساز شده. فکر نمی‌کردم رفقایم این خزعبلات را باور کنند. روی مبل تک‌نفره‌ام می‌نشینم. سرم را درون کاسه‌ی دستانم می‌گیرم. چشم‌هایم را می‌بندم. دلم نمی‌خواهد حتی وسایل خانه را ببینم. این دیگر چه ظلمی است؟!... ای‌کاش می‌فهمیدم چه کسی این اخبار را تولید و منتشر می‌کند. چه کسی با من دشمنی دارد؟... دلم می‌خواهد این شخص را پیدا کنم و با یک پتک بر سرش بکوبم. تابه‌حال این‌قدر احساس تنهایی نکرده بودم. حتی این مبل تک‌نفره هم نمی‌تواند، آرامش و راحتی قبل را به من هدیه بدهد. رفیق... چرا این حرف‌ها را، این‌قدر زود باور کردند.

حتی یک درصد هم احتمال ندادند، که من بی‌گناه باشم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم، یک خبر بتواند این‌طور زندگی یک آدم را تغییر دهد. رفقایم، حرف من را باور نکردند، از بقیه چه توقعی می‌توانم داشته باشم؟!... معلوم نیست آدم‌های دیگر چه فکری در موردم می‌کنند. امیدوارم کارم را از دست ندهم. ای‌کاش این شایعه‌ها هیچ‌وقت درست نمی‌شد. دلم می‌خواهد آن شایعه‌ساز را پیدا کنم و آن‌قدر بزنمش، که خون بالا بیاورد. البته که نباید این کار را انجام بدهم. چه کسی باورش می‌شود، آقای مجری معروف کسی را بزند؟!... آقای مجری بس کن. همه باور کرده‌اند، تو یک آدم را خورده‌ای، زدن که سهل است. خدایا چه کنم؟... به چه کسی شکایت کنم؟... خدایا کمکم کن. آبرویم، شغلم، محبوبیتم، دارد از دستم می‌رود. نکند لشگر دشمن همین‌ها را نشانه گرفته؟!!!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
فصل نخست: بی‌خیالی تا کی؟!
فصل دوم: قبیله‌ی شایعه
فصل سوم: ترس
فصل چهارم: رفاقت؟!
فصل پنجم: شاهد از غیب رسید!
فصل ششم: هنوز بهت شک دارم
فصل هفتم: حامد
فصل هشتم: واحد روبرویی‌ها!
فصل نهم: دیوانگی
فصل دهم: جان نائم
فصل یازدهم: خداحافظ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طاهر و زندانی شهرت: آغوش خدا - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-275087-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طاهر و زندانی شهرت

F.Namazi
۱۴۰۲/۶/۲۳
خیلی دوست داشتم این داستان رو تا آخر ادامه بدم متاسفانه مکالمات و کارهای روزانه شخصیت‌ها بسیار زیاد بود، نویسنده تک تک کارهای جزئی آن‌ها را اعم از شانه کردن مو ادکلن زدن غذاخوردن رو به روی صفحه آورده بود همین مسئله باعث یکنواختی داستان میشد
و روند ادامه داستان رو مختل میکرد
Ziba Abu
۱۴۰۲/۴/۱۴
بسیار جالب، عالی و بی نظیر بود. قلم نویسنده بسیار شیوا و روان بود من از خوندنش لذت بردم توصیه میکنم که حتما بخونید بخصوص به نوجوانان و جوانان محترم کشور عزیزمان ممنون از نویسنده محترم وکتابراه موفق و موید باشید
فاطمه ملک محمد دستگردی
۱۴۰۱/۴/۱۰
برای خوندن این رمان،
می‌تونید به جای آقای مجری،
هر سلبریتی که بهش علاقه دارین را
تو ذهنتون تصور کنید.
امتحانش کنید!! جالبه!!
محمد مرادی
۱۴۰۲/۴/۲۱
بدک نبود. اگه نویسنده یه کم در مورد شایعاتی که واس آقای مجری بوجود آورد؛ دقت میکرد بهتر بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب طاهر و زندانی شهرت

برای دریافت کتاب طاهر و زندانی شهرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.