معرفی و دانلود کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix

عکس جلد کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix

کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix نوشته‌ی فاطمه شکری فومشی، آموزشی جامع در صنعت جواهرسازی است. پیشرفت ابزارهای دیجیتال و استفاده‌ی روزافزون فناوری در صنعت موجب بالا بردن دقت و کیفیت طراحی در صنعت زیورسازی شده است. ازاین‌رو مطالعه‌ی این کتاب که آموزش طراحی زیورآلات با نرم‌افزار متریکس است، ضروری می‌نماید.

درباره‌ی کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix

علاقه‌ی ایرانیان به طلا و جواهرآلات از دوران کهن قابل‌ردیابی است؛ از زمان هخامنشیان مردان و زنان ایرانی همواره زیورآلات با خود به همراه داشته‌اند و این میل تاریخی به زینت‌ها، صنعت جواهرسازی را دارای قدمتی طولانی کرده است. در هر دوره صنعت جواهرسازی ایرانیان دارای جایگاه ویژه‌ای در دنیا بوده و جواهرسازان ایرانیْ پیشگام در این صنعت بوده‌اند؛ اما با ظهور ابزارآلات هوشمند در دنیای امروز شیوه‌ی سنتی جواهرسازی جای خود را به طراحی با استفاده از ابزارهای دیجیتال داده است. کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix بر این اساس آموزش را بر مبنای نرم‌افزاری بسیار کاربردی و فراگیر به اسم متریکس قرار داده است.

استفاده از ابزارآلات دیجیتال دارای مزیت‌های بسیار زیادی است؛ با کمک این ابزارآلات می‌توان هزینه‌های مواد اولیه را تا جایی که ممکن است کاهش داد، از محصول نهایی قبل از ساخت رضایت حاصل کرد و حتی جزئیات را تغییر داد. از دیگر مزیت‌های ابزارآلات هوشمند دقت بالا و سرعت آن‌ها است. شما از طریق نرم‌افزارهای گوناگون می‌توانید جزئیات یک جواهر را با دقت تمام بسازید. کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix نوشته‌ی فاطمه شکری فومشی، نرم‌افزار متریکس را برای آموزش انتخاب کرده است. این برنامه یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی است که برای طراحی طلا، جواهرات و سنگ‌های قیمتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. نرم افزار متریکس مجموعه‌ی کاملی ابزارهای موردنیاز برای طراحی دیجیتالی جواهرات را در خود دارد تا برای هنرمندان این حوزه کار را راحت‌تر و با دقت بالاتری ممکن سازد. در این برنامه امکان رندرگیری با دقت بسیار بالا وجود دارد تا قبل از ساخت محصول را با جزئیات بالا نمایش دهد. خروجی این نرم‌افزار را می‌توان با پرینتر سه‌بعدی ساخت و آن را در اختیار کارفرما قرار داد. در این نرم‌افزار با امکان تنظیمات پیشرفته و شخصی‌سازی محیط می‌توانید به‌راحتی به طراحی جواهرآلات با سنگ‌های قیمتی بپردازید.

کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه شده که شما در راستای ایجاد مهارت‌ها و راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان در حوزه‌ی جواهرسازی آماده‌ شوید. انتشارات دیباگران تهران در تهیه‌ی کتاب‌های فنی پیش‌قدم بوده و شمارا برای فراگیری پیشه‌ی موردعلاقه‌تان یاری می‌کند تا بتوانید با خلاقیت و نوآوری و استفاده از ابزار مناسب کسب درآمد کنید.

کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام کسانی که به کتاب‌های کاربردی و فنی-حرفه‌ای علاقه‌مندند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix می‌خوانیم

پیشرفت ابزارهای دیجیتال و ورود آن‌ها به صنعت طلا و جواهر، موجب افزایش سرعت و دقت و کاهش هدر رفت زمان و منابع مالی در بسیاری از کشورهای جهان گشته است. چرا که با به‌ کار‌گیری این ابزار، می‌توان طرح مورد نظر را قبل از ساخت، از تمام جهات مانند: امکان ساخت و هزینه مواد به‌کار برده شده با توجه به (وزن دقیق فلز و تعداد و وزن دقیق سنگ‌ها)، بررسی کرد. همچنین می‌توان نمونه‌ای از طرح را قبل از ساخت با استفاده از عکس‌برداری مجازی (رندرینگ) از طرح مدلسازی شده، به کارفرما نمایش و از رضایت کامل او مطمئن گشت و در صورت نیاز، سایز، رنگ و نوع متریال به کار برده شده را تغییر داد و همچنین و هزینه کار را تا حد ممکن کاهش داد.

در این کتاب، مدلسازی با نرم‌افزار متریکس، (Matrix) که در حال حاضر از کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود در این زمینه می‌باشد، آموزش داده شده است. در این نرم‌افزار از محیط گرافیکی متناسب با طراحی طلا و جواهر استفاده شده است و بسیاری از موارد پرکاربرد در ساخت طلا و جواهر به‌صورت آماده در این نرم‌افزار موجود است. همچنین جهت پیش نمایش کار قبل از ساخت، مجموعه‌ای کامل از سنگ‌ها و فلزات در قسمت رندر این نرم‌افزار موجود می‌باشد. خروجی این نرم‌افزار را می‌توان با استفاده از پرینترهای سه بعدی و دستگاه‌های لیزر پیشرفته ساخته و در اختیار کارفرما قرار داده شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نرم‌افزار متریکس
فصل دوم: طراحی انگشتر
فصل سوم: طراحی گوشواره
فصل چهارم: طراحی دستبند
فصل پنجم: طراحی گردنبند
فصل ششم: رندرینگ
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-218-052-2
موضوع کتابکتاب‌های فنی حرفه‌ای، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix

سوسن پورعلی حیدرآبادی
۱۴۰۳/۱/۲۷
عالی بود نکات خوبی گفته شده که بسیار سرعت کار با نرم افزار رو بالا میبره
پیام پشابادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
خوب اما توضیحی در باره متن انگلیسی ندادن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix

برای دریافت کتاب طراحی زیورآلات با نرم افزار Matrix و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.