معرفی و دانلود کتاب عادات ثروتمندان

عکس جلد کتاب عادات ثروتمندان
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادات ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادات ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادات ثروتمندان

رابرت اسکات در کتاب عادات ثروتمندان، با برشمردن خصوصیات چندین فرد پولدار به شما می‌آموزد که برای بدل شدن به شخصی ثروتمند ابتدا باید برخی الگوهای غلط در زندگی‌تان را کنار بگذارید و با برگزیدن مسیری صحیح، از طریق کسب و کار خود به موفقیت‌های عظیمی دست یابید. پس همین الان شروع کنید، همه چیز به خواست شما برای بهتر شدن زندگی‌تان بستگی دارد!

درباره‌ی کتاب عادات ثروتمندان:

رابرت اسکات (Robert Scott) در این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا رفتارها و خصوصیات ثروتمندان را سرمشق زندگی خود قرار دهید تا به اهداف و آرزوهایتان برسید. نویسنده در کتاب عادات ثروتمندان (What Rich People Will Never Do) 15 ویژگی را شرح می‌دهد که اشخاص پولدار از عمل کردن به آن‌ها خودداری می‌کنند. بدون شک پول برای هیچکدام از ما خوشبختی به ارمغان نمی‌آورد. اما خوب می‌دانیم که با داشتن پول کافی می‌توان فعالیت‌های زیادی را انجام داد و از چیزهای بسیاری لذت برد، همانند خریدن یک کشتی تفریحی و رفتن بر روی عرشه آن!

توجه داشته باشید اگر در جامعه‌ای نگاه خوبی به ثروتمندان وجود ندارد، دلیل اصلی آن فقیر بودن دیگر افراد است. دو روش برای حل این موضوع وجود دارد، اول آنکه برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند تلاش کنید و از رفتار افراد موفق تقلید نمایید. زمانیکه در جمع افراد بیکار یا فقیر قرار بگیرید به صورت ناخودآگاه همانند آنان تقلید خواهید کرد و در نتیجه فقیر می‌مانید یا شرایط اقتصادی‌تان از این هم بدتر خواهد شد.

اگر بیشتر به محیط اطراف خود توجه کنید خواهید دید که پیرامون افراد ثروتمند، همواره انسان‌های موفق و پولدار هستند و این رفتارها روی عادات و طرز فکرشان اثر می‌گذارد. اما برعکس، اطراف افراد فقیر و ناموفق همواره انسان‌هایی شکست خورده و با توان مالی نامناسب قرار دارند که این ارتباطات روی عاداتشان تأثیر می‌گذارد و همواره در همان سطح باقی می‌مانند.

کتاب عادات ثروتمندان بر این مسئله تأکید دارد که باید از ویژگی‌های اخلاقی و سبک زندگی جامعه‌ی ثروتمندان الگوبرداری کرد تا شما هم همانند آنان به ثروت زیادی دست یابید. این اثر 15 خصوصیت افراد پولدار را برمی‌شمارد و کلیدهایی جهت موفقیت و رسیدن به ثروت ارائه می‌دهد.

کتاب عادات ثروتمندان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند راه‌های پولدار شدن را یاد بگیرند و وارد قشر ثروتمند جامعه شوند.

در بخشی از کتاب عادات ثروتمندان می‌خوانیم:

ثروتمندان مسئولیت زندگی خود را هرچقدر هم که دشوار باشد می‌پذیرند. حتی اگر همه چیز مخالف شما باشد. ثروتمندان هرگز مشکلات خود را تقصیر دیگری نمی‌اندازند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا همیشه خود را با شرایط جدید وفق دهند.

درک این نوع روانشناسی برای اکثر مردم بسیار مشکل است. ذهن ما به صورتی ساخته شده است که همیشه به دنبال فردی می‌گردیم تا مسئولیت کارهای بد زندگی خود را به گردن او بیاندازیم و خودمان را بخاطر موفقیت‌هایمان تحسین کنیم. برای مثال، پدربزرگم همیشه به من می‌گفت که ما کار درستی کردیم (زمانیکه من کاری را درست انجام می‌دادم). با این وجود، زمانیکه اشتباهی رخ می‌داد، همیشه می‌گفت که او کاری نکرده است.

تصور کنید که فردی بسیار دیر به قرار رسمی‌تان برسد. عصبانی می‌شوید؟ آیا مطمئن هستید که آن فرد مقصر است؟ مقصر نیست؟ اگر آن فرد شما باشید چه؟ ممکن است در ترافیک گیر بیفتید، ممکن است تا کسی پیدا نکنید یا ساعت شما زنگ نزند. در چنین اوضاعی حفظ آرامش بسیار مشکل است. با این وجود، بسیار مهم است که شما مسئولیت عمل خود را به عهده بگیرید. چرا؟ زیرا هر دفعه که تلاش کنید مسئولیت کار خود را به گردن دیگری بیاندازید (ترافیک، ترامپ، همسایه‌ها، آب و هوا، والدین و غیره)، تبدیل به قربانی بالفعل محیط می‌شوید (جهان ظالم است و من نمی‌توانم برای آن کاری انجام دهم). در صورتیکه مسئولیت کار خود را به عهده بگیرید (برایان دیر کرد زیرا من فراموش کردم تا او را همان ساعتی که گفته بود بیدار بکنم)، شما صاحب واقعیت خواهید شد! و وضعیت واقعی مهم نیست. شما بایستی درک و فهم واقعیت را تغییر دهید و کنترل آن را در دست بگیرید. شما دیگر یک قربانی بالفعل نیستید. شما موفق شدید تا تبدیل به کنترل‌کننده‌ی اوضاع بشوید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار نویسنده
فصل اول: ثروتمندان پول پس‌انداز نمی‌کنند
کلیدها
فصل دوم: ثروتمندان هرگز تلویزیون تماشا نمی‌کنند
کلیدها
فصل سوم: ثروتمندان همیشه برای زندگی خود برنامه‌ریزی دارند
کلیدها
فصل چهارم: ثروتمندان هرگز تمام پول خود را خرج نمی‌کنند (مقداری از پول خود را پس‌انداز می‌کنند)
کلیدها
فصل پنجم: ثروتمندان هرگز دیگران را مقصر مشکلات خود نمی‌دانند
کلیدها
فصل ششم: ثروتمندان هرگز منتظر فرصت نمی‌مانند (آن‌ها فرصت ایجاد می‌کنند)
کلیدها
فصل هفتم: ثروتمندان هرگز دیر از خواب بیدار نمی‌شوند
کلیدها
فصل هشتم: ثروتمندان هرگز در مکانی که از آن خوششان نمی‌آید، کار نمی‌کنند
کلیدها
فصل نهم: ثروتمندان هرگز پول خود را صرف چیزهای بیهوده نمی‌کنند
کلیدها
فصل دهم: ثروتمندان هرگز وقت دکتر خود را به تعویق نمی‌اندازند
کلیدها
فصل یازدهم: ثروتمندان هرگز زمان خود را از دست نمی‌دهند
کلیدها
فصل دوازدهم: ثروتمندان علاقه‌ای به ورزش حرفه‌ای ندارند
کلیدها
فصل سیزدهم: ثروتمندان هرگز کثیف و نامرتب نیستند
کلیدها
فصل چهاردهم: ثروتمندان هرگز زود بچه‌دار نمی‌شوند
کلیدها
فصل پانزدهم: ثروتمندان هرگز خود را در محاصره‌ی افراد فقیر قرار نمی‌دهند
کلیدها
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادات ثروتمندان
نویسنده
مترجمآرش صدر
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات42
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادات ثروتمندان

Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
از نظر بنده این کتاب یکی از بهترین‌هایی بود که مطالعه کردم. مطالعه این اثر را به تمامی اشخاصی که میخواهند متوجه تفاوت رفتار، کردار و طرز تفکر ثروتمندان و اکثر افراد جامعه شوند توصیه میکنم. مطالعه و از آن مهمتر درک مطالب این کتاب بی شک به مخاطب این حس را القا میکند تا به تفاوت اعمال بین افراد موفق و ناکام پی ببرند تا دیگر فرد موفق یا ثروتمندی را در جامعه یا اطراف خود مشاهده کردند به آن‌ها برچسب دزد، خوش شانس و یا باهوش نچسبانند. کتاب به نکات بسیار با ارزشی اشاره کرده از جمله استفاده بهینه از وقت که بدون شک برای هر فردی باارزش‌ترین دارایی او محسوب میشود، اهمیت آن را در جمله با صرف وقت میتوان طلا خرید اما با طلا نمی‌توان وقت را خرید قابل درک هست. همینطور به تماشای تلویزیون که بر خلاف افراد موفق اکثریت اوقات فراغت افراد فقیر را اشغال میکند. تنها نکته منفی که از این اثر را میتوان برشمرد ارائه توضیحات بسیار اندک در فصل‌های کتاب هست که به توضیحات مختصر برای هر فصل و بخش کلیدها بسنده کرده که اگر توضیحات طولانی تر بود عالی میشد.
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۹/۲۹
رابرت اسکات در کتاب عادات ثروتمندان به بررسی خصوصیات مشترک بین افراد موفق در حیطه کسب ثروت پرداخته است.
کتابی کم حجم و با رویکردی بسیار ساده اما تاثیر گذار می‌باشد.
آقای باب پراکتور در یکی از دوره‌هایی که برگزار کرده بودند گفته بودند راه رسیدن به موفقیت بسیار ساده هست! اول هدفی را مشخص کنید و و
بعد شخصی را پیدا کنید که در حوزه هدف شما موفقترین است سپس سعی کنید او را بشناسید ببینید چطور به این درجه از موفقیت رسیده و تمام تلاشتان را بکار ببرید که همان راه را بروید! شاید این رویکرد ساده به نظر برسد اما احتمال موفقیت آن بسیار بالاست و ارزش تلاش را دارد‌.
برای من مطالعه این کتاب این نتیجه را داشت که به دلایل رفتار مشترک ثروتمندان که در این کتاب ذکر شد بیندیشم و تصمیم به اصلاح بعضی از رفتارها و یا عاداتم بگیرم و البته که این تازه آغاز راه هست چون هر تغییری که بخواهد پایدار باشد نیاز به مطالعه و پشتکار و مداومت دارد.
از کتابراه عزیز و ناشر محترم بابت ارائه این کتاب ارزشمند صمیمانه سپاسگزارم
یاسر زارع
۱۴۰۱/۷/۲۱
دنبال کردن راهکارهای اینچنینی نیاز به یک الگوی خوب داره و اینکه چطور بتونی از الگو‌ها درست استفاده کنید
بهتون کتاب برتری خفیف رو معرفی میکنم، قطعا میتونه به شما کمک شایانی در رسیدن به اهدافتان بکنه.
مجتبى فیلسوف لارى
۱۴۰۱/۷/۲۳
سلام عزیزان من. از نویسنده این کتاب متشکرم. واقعا روم اثر گذاشت از خودم شروع میکنم، هدف با برنامه ریزی، و مطالب مفید این کتاب، و دوست دارم به دیگران انتقال بدم‌. سپاس
فاطیما عاشوری
۱۴۰۱/۱۱/۴
توی این کتاب عادت‌هایی که افراد ثروتمند رو از افراد فقیر جدا میکنه نوشته شده
به شدت خوندن این کتاب برای کسایی که بدنبال پیشرفت هستن توصیه میشه
shadi tahmasebi
۱۴۰۰/۹/۸
مختصر و مفید. در واقع عادات افراد موفق در این کتاب آورده شده
اکبرسعیدی
۱۴۰۱/۹/۵
خوب بودبنظرم ثروتمند کسیه که احساس خوشبختی کنه
ایمان قزلباشان
۱۴۰۱/۱/۱۳
کوتاه مختصر مفید، خوشم اومد چون زیاده گویی نداشت
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبی بود فقط ورق زدنش خیلی سخته.
شریفی
۱۴۰۱/۹/۲۰
مختصر و‌مفید بود. حتما بخونید
اقدس مهدوى
۱۴۰۱/۲/۱۰
بسیار آموزنده وبا مثال واقعى بیان شده
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب عادات ثروتمندان

برای دریافت کتاب عادات ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.