معرفی و دانلود کتاب عادت‌های موفقیت: اصولی برای کامیابی، کامروایی و شادمانی بیشتر

عکس جلد کتاب عادت‌های موفقیت: اصولی برای کامیابی، کامروایی و شادمانی بیشتر
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های موفقیت: اصولی برای کامیابی، کامروایی و شادمانی بیشتر

با عمل به توصیه‌های ناپلئون هیل، نویسنده‌ی پرفروش عناوین حوزه‌ی خودیاری، در سریع‌ترین زمان ممکن به قله‌ی کامیابی صعود کنید!... در کتاب عادت‌های موفقیت مخاطب مجموعه‌ای از آموزه‌های درخشان خواهید بود که شما را در مسیر نیل به سعادت در عرصه‌های گوناگون زندگی، یاری می‌کنند.

درباره کتاب عادت‌های موفقیت

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودیاری و موفقیت، بی‌تردید با نام ناپلئون هیل، نویسنده‌ی افسانه‌ای این حیطه، آشنا هستند. در ایران، این نویسنده بیش از همه با کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» شناخته می‌شود؛ اثری آموزنده که در آن، راهکارهای دستیابیِ فوری به ثروت و رفاه مادی، ذیل چند اصل کلی، ارائه شده است. هدف ما در نوشتار مختصر حاضر، معرفی اثر مهم دیگری از ناپلئون هیل است که مطالب موجود در آن، از بسیاری جهات، مکمل مطالب مطرح‌شده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به شمار می‌روند. این اثر، عادت‌های موفقیت (Success Habits) نام دارد.

کتاب عادت‌های موفقیت، به واقع صورت مکتوب مجموعه‌ای از سخنرانی‌های تلویزیونی و رادیویی ناپلئون هیل است. هیل در این سخنرانی‌ها، در باب شیوه‌های آزموده‌شده‌ی نیل به موفقیت سخن گفته است؛ با قیدِ این ملاحظه‌ی مهم که مفهوم موفقیت نزد او، صرفاً جنبه‌ای مادی ندارد؛ بلکه ناظر به تمام ساحت‌های حیات آدمی تلقی می‌شود.

کتاب عادت‌های موفقیت ذیل 13 فصل جامع و پرطول‌وتفصیل تنظیم گشته است. در دو فصل ابتدایی این اثر، یکی از مهم‌ترین شروط پیشرفت و ترقی از نگاه ناپلئون هیل، به بحث گذاشته شده است. این شرط همانا برخورداری از نگاهی هدفمند به زندگی است. هیل در فصول مورد اشاره، با کلام شیوا و لحن گرم خود، نشان می‌دهد که برای دستیابی به جایگاهی رفیع در زندگی، لازم است که نخست، کم‌وکیفِ مرتبه‌ای که قصدِ رسیدن به آن را داریم، نزد خود مشخص سازیم. زیرا چگونه می‌توانیم امیدِ وصال به مقصدی را در دل داشته باشیم، بی‌آن‌که دقیقاً از مختصاتِ راهِ منتهی به آن مقصد آگاه باشیم؟ در فصول بعدی کتاب، به ترتیب در باب مباحثی چون ماهیت تفکرِ اصولیِ موفقیت‌محور، راه‌های اجتناب از شکست‌‌ها و ناکامی‌ها، نقش خودانضباطی در راه نیل به سعادت، اهمیت ایمان به نیروهای کیهانی در رسیدن به اهداف یا بازماندن از آن‌ها و سایر مسائلِ از این دست، سخن رفته است.

خلاصه‌ی کلام این‌که با مطالعه‌ی کتاب عادت‌های موفقیت به درکی کامل از اصول و شروطِ کامیابی در حیطه‌های گوناگون زندگی نائل خواهید گشت. البته این‌که تا چه میزان از آموزه‌های مطرح‌شده در این کتاب بهره خواهید برد، به همت شخص شما بستگی دارد.

کتاب عادت‌های موفقیت (با عنوان فرعیِ اصولی برای کامیابی، کامروایی و شادمانی بیشتر) توسط الهام شریف به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات نسل نواندیش در اختیار مخاطبینِ مشتاق و علاقه‌مند قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب عادت‌های موفقیت

- ناپلئون هیل را با آثار خواندنی او در حوزه‌ی خودیاری می‌شناسیم. هیل در کتاب حاضر مهم‌ترین قوانین موفقیت را در اختیار مخاطبین نوشته‌هایش گذاشته است. (Amazon)
- راهنمایی جذاب برای پیمون جاده‌ی کامیابی... کتاب عادت‌های موفقیت از توصیه‌هایی بسیار کاربردی و عمل‌گرایانه تشکیل شده است. (Publisher's Weekly)
- نوشته‌های ناپلئون هیل، از جمله کتاب عادت‌های موفقیت، هنوز که هنوز است، کارآمد و مفید به نظر می‌رسند. (Library Journal)

کتاب عادت‌های موفقیت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری مخاطبین اصلی کتاب عادت‌های موفقیت و دیگر آثار ناپلئون هیل به شمار می‌روند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده‌ی آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین نوشته‌ی به‌انتشاررسیده از هیل، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است؛ اثری خواندنی و تأثیرگذار که یکی از پرفروش‌ترین عناوین غیرداستانی جهان در چند دهه‌ی اخیر به شمار می‌رود.

ناپلئون هیل به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از میان آثار پرفروش و سرشناس وی، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که از آن یاد کردیم، می‌توان به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره نمود.

در بخشی از کتاب عادت‌های موفقیت می‌خوانیم

می‌دانید که هرچیز بهایی دارد. اگر می‌خواهید در چیزی عالی باشید، باید از بهای آن آگاه شوید. باید بدانید آن بها چیست و با کمال میل آن را بپردازید. آقای ادیسون می‌دانست که اصل ایمان عملی درنهایت او را به پاسخ خواهد رساند و آن را یافت. به این گوش کنید: وقتی به پاسخ پی برد، دریافت که متشکل از دو اصل شناخته‌شده است که پیش از آغاز بررسی‌های خود، هر دوی آن‌ها را به‌خوبی می‌دانست. تنها کاری که باید می‌کرد این بود که این دو اصل را به شیوه‌ای جدید با هم ادغام کند و با هم بیامیزد و درنهایت، نخستین لامپ رشته‌ای الکتریکی اختراع شد. آن دو اصل چه بودند؟

قبل از هرچیز، مانند همۀ افرادی که پیش از او دست به آزمایش زده بودند، دریافت که می‌توان انرژی الکتریکی را روی یک سیم یا قطعه‌ای از فلز در نقطۀ اصطکاک به کار برد و با ایجاد حرارت سفید، یک لامپ ساخت. این اصلی شناخته‌شده بود. آقای ادیسون این را می‌دانست، دیگران نیز می‌دانستند، اما مشکل اینجا بود که قطعۀ فلز بلافاصله می‌سوخت. کنترل آن ممکن نبود. او باید آن را کنترل می‌کرد. پس از اینکه بیش از ده‌هزار بار در این کار شکست خورد، خود را به روی کاناپه آزمایشگاهش انداخت و به ذهن ناخودآگاهش گفت، «من می‌خواهم روی این کاناپه بخوابم تا به عامل ناشناخته پی ببرم، به راه کنترل گرمای تولیدشده توسط برق در ساخت یک لامپ رشته‌ای».

او به من گفت که پیش از این هم از ذهن ناخودآگاه خود چنین درخواست‌هایی کرده، اما هیچ اتفاقی رخ نداده بود. می‌دانید، او هنوز در مرحلۀ آزمایش قرار داشت؛ یعنی بهایی که باید برای تبدیل شدن به یک مخترع بزرگ می‌پرداخت. هنگامی‌که از آن خواب کوتاه بیدار شد، پاسخ از راه رسید. یعنی همان اصل زغال.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
1: یک هدف قطعی
2: هدف قطعی خود را مشخص کنید
3: تفکر دقیق
4: چگونه یک متفکر دقیق باشیم
5: ایمان در عمل
6: ایمان در عمل و داستان‌های موفقیت
7: پانزده عامل اصلی شکست
8: پشتکار و قاطعیت
9: خودانضباطی
10: شخصیت دوست‌داشتنی
11: دیگر ویژگی‌های یک شخصیت دوست‌داشتنی
12: ‌نیروی عادت کیهانی
13: دیگر کاربردهای قانون نیروی عادت کیهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های موفقیت: اصولی برای کامیابی، کامروایی و شادمانی بیشتر
نویسنده
مترجمالهام شریف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-220-700-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادت‌های موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های موفقیت

برای دریافت کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.