معرفی و دانلود کتاب عامل باشید

عکس جلد کتاب عامل باشید
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عامل باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عامل باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عامل باشید

حامد ناظری در کتاب عامل باشید بینشی تازه به شما می‌بخشد که اگر آن را در زندگی به کار بگیرید،‌ به چنان موفقیتی دست خواهید یافت که خود نیز در ابتدا باور نخواهید کرد! او به بیان این امر می‌پردازد که برای موفقیت در حوزه‌ی کسب‌وکار، به‌ویژه بازاریابی شبکه‌ای، لازم است به جای این که انفعال در پیش بگیرید،‌ به شخصیتی «عامل» تبدیل شوید.

درباره کتاب عامل باشید:

حامد ناظری، نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های موفقیت و اقتصاد، این‌بار نیز در کتاب عامل باشید به سراغ موضوعی تازه و پویا رفته است. او در این اثر شگفت‌انگیز به آموزش مهارتی پرداخته که اگر آن را در زندگی خود به کار ببندید، تغییری بزرگ در زندگی‌ حرفه‌ای شما رقم خواهد خورد. مهارتی که خود آن را «عامل بودن» می‌نامد.

او بر این عقیده است که اگر بیاموزیم در زندگی شخصیتی عامل داشته باشیم و آن را به یک عادت تبدیل کنیم، می‌توانیم به موفقیت دست یابیم. جای آن است که اشاره کنیم تمرکز نگارنده بر موفقیت در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای بوده. با این وجود، با به‌کاربستن این بینش در زندگی خود می‌توانید موفقیت را در هر زمینه‌ای از زندگی‌تان تجربه کنید.

یکی از عواملی که دو چندان بر تأثیرگذاری کتاب عامل باشید افزوده، دور بودن آن از کلیشه‌های رایج اغلب کتاب‌های خودیاری‌ست. هنگام مطالعه‌ی این اثر احساس نمی‌کنید که مطالب آن به دور از واقعیت و یا گمراه‌کننده است. به عبارتی،‌ نگرش واقع‌بینانه‌ی این اثر از جمله مواردی‌ست که آن را از دیگر کتاب‌ها در این حوزه متمایز می‌کند. نویسنده‌ی این اثر با ارائه‌ی پیشنهاداتی کاربردی به شما کمک می‌کند تا بدون گله و شکایت با مسائل روبه‌رو شوید و اعتمادبه‌نفس لازم برای حل آن‌ها را به دست بیاورید. چرا که تنها در این صورت است که شخصیتی فاعل و کنش‌گر پیدا خواهید کرد.

همه‌ی ما شایسته‌ی آن هستیم که یک زندگی سرشار و کامیاب‌کننده را تجربه کنیم. به عبارتی، نباید دست‌هایمان را روبه‌روی سرنوشت بالا بگیریم و قربانی تقدیر شویم. که، می‌توانیم شرایط را آنگونه که خود می‌خواهیم برای خود فراهم کنیم. بنابراین بیش از این تعلل نکنید. به مطالعه‌ی کتاب عامل باشید بپردازید و به آن چیزی دست یابید که همیشه رویای آن را در سر می‌پروراندید.

کتاب عامل باشید مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه‌مند هستید، کتاب عامل باشید مهارتی را به شما می‌آموزد که با استفاده از آن در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای (و بسیاری از زمینه‌های دیگر) به موفقیت دست خواهید یافت.

جملات برگزیده‌ی کتاب عامل باشید:

- دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری، زیرا زندگی همین لحظه‌ی حال است!
- انسان یا بهانه می‌گیرد و یا به نتیجه می‌رسد، و این دو با هم هرگز ممکن نیست.
- خداوند در کتاب الهی با آیه‌ی «لیس للانسان الا ما سعی» هشدارمان می‌دهد که آدمی تا تلاش و تکاپو نداشته باشد و پی کوشش و سعی نرود، به سعادت هم نخواهد رسید.
- می‌گویند ترس برادر مرگ است، ولی به نظر من، ترس خود مرگ است.

در بخشی از کتاب عامل باشید می‌خوانیم:

یکی از اساسی‌ترین تفاوت‌های بین افراد عامل با افراد منفعل و واکنشی این است که آن‌ها علاقه زیادی به تعویق انداختن کارها دارند، در حالی‌که افراد عامل هیچ وقتی را برای انجام دادن کارهایی که آن‌ها را به رویاهایشان نزدیک‌تر می‌کند، ‌هدر نمی‌دهند.

لازم است بدانید که انسان به طور کلی در سه بُعد فیزیکی، عقلانی و روحانی زندگی می‌کند. وجود بُعد روحانی در انسان که فناناپذیر است، بر اساس الگوی ذهنی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده، که موجب می‌شود فرد تصور کند، برای همیشه وقت و فرصت برای انجام دادن کارهایش وجود دارد. در صورتی که زندگی در دنیای فیزیکی به زودی به پایان می‌رسد و باید به این نکته آگاه بود که فرصت و زمان حضور در این دنیا بسیار محدودتر از آن چیزی است که تصور آن می‌رود. یکی از ویژگی‌های انسان‌های عامل داشتن احساس اضطرار است، ایجاد حس اضطرار یک اقدام ذهنی و درونی است. فرد می‌بایست هوشیاری و آگاهی خود را نسبت به محدود بودن زمان و وقت افزایش دهد و برای انجام دادن کارها، یک حس اضطرار ایجاد کند و بلافاصله اقدام کند، این احساس همان تمایل و شوق ذاتی برای انجام و اتمام سریع کار است. این تمایل درونی، نوعی بی‌صبری است که به انسان انگیزه می‌دهد تا کار را شروع کند و ادامه دهد. حس اضطرار بسیار شبیه مسابقه دادن با خود است. ایجاد حس اضطرار عمگرایی را صدچندان می‌کند و رسیدن به اهداف را در کوتاه‌ترین زمان، ممکن می‌سازد. برای اینکه این حس زودتر ایجاد شده و یا تقویت شود باید ارزش واقعی عمر و زمان خود را درک کنیم زیرا کاملاً واضح است که با ارزش‌ترین منبعی که هر انسانی در اختیار دارد زمان است، یکی از راه‌های درک ارزش واقعی زمان، بررسی آن از زاویه‌ی اعداد و ارقام است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
عامل باشید
تفاوت اول: افراد واکنشی و منفعل به تعویق می‌اندازند، اما افراد عامل انجام می‌دهند
گردو فروش
تعلل دربازاریابی شبکه‌ای
تفاوت دوم: افراد واکنشی و منفعل زیاد صحبت می‌کنند، افراد عامل کمتر صحبت می‌کنند و بیشتر کار می‌کنند
عمل کن، حرف نزن!
بازاریابی شبکه‌ای، حرف یا عمل
تفاوت سوم: افراد واکنشی و منفعل تصور می‌کنند، اما افراد عامل تجربه می‌کنند
لیوان افکار منفی را زمین بگذار
تفاوت چهارم: افراد واکنشی و منفعل بهانه پیدا می‌کنند، اما ‌افراد عامل بها پرداخت می‌کنند
استاد و شاگرد
تفاوت پنجم: افراد واکنشی و منفعل به ترس‌های‌شان گوش می‌دهند، اما افراد عامل از میان ترس‌های‌شان عبور می‌کنند
داستان کوتاه ترس
تفاوت ششم: افراد واکنشی و منفعل با شکست متوقف می‌شوند، اما افراد عامل از شکست‌ها الهام می‌گیرند
90 سانتی متری طلا
1. رفتنی‌ها 2. توزیع‌کنندگان 3. رهبران
تفاوت هفتم: افراد واکنشی و منفعل فقط به مسیر توجه دارند، اما افراد عامل فقط بر مقصد تمرکز دارند
داستان مورچه و ملخ
تغییر: تغییر، بهترین تدبیر
زندگی عقاب
همکاری که مانع پیشرفت بقیه بود
تغییر دنیا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عامل باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7403-35-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عامل باشید

رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۳
کتاب خوبه و به موضوع خوبی پرداخته ولی بهتره عادت اول از کتاب استفان کاوی با نام هفت عادت مردمان موثر خونده بشه بعد این کتاب رو بخونید
یاسین خانلو
۱۴۰۲/۱/۲۴
کتاب خوبیه برای کسانی که در بازاریابی شبکه‌ای کار میکنند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عامل باشید

برای دریافت کتاب عامل باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.