معرفی و دانلود کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله

عکس جلد کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله

سالی صالحی در کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله با روایت ماجرای میوه‌ها و در قالب داستانی آموزنده و خواندنی کودکان را تشویق می‌کند تا تغذیه‌ای سالم داشته باشند. با گروهبان موزی همراه شوید و یاد بگیرید چگونه خوراکی‌های ناسالم دردسر بزرگی برایتان محسوب می‌شوند.

درباره کتاب گروهبان موزی و دردسر هله هوله:

گروهبان موزی مثل همیشه در دفتر کارش نشسته بود که سرگرد هویج، معروف به سرگیج هویج وارد شد. او رئیس کلانتری بود و گاهی آنقدر برای انجام بعضی کارها گیج می‌زد که سرگیج لقب گرفته بود.

بهرحال، همه‌ی داستان گروهبان موزی و دردسر هله هوله از آنجایی شروع شد که هویج گزارشی را به گروهبان تحویل داد که نشان می‌داد کودکان شهر علاقه‌ی عجیب‌وغریبی به خوردن غذاها و خوراکی‌های ناسالم پیدا کرده‌اند. چنین چیزی اصلاً قابل قبول نبود! حالا گروهی از سبزیجات شهر علیه کودکان شکایتی را تنظیم کرده‌اند. چرا که اگر کودکان لب به سبزیجات نزنند، طبیعی‌ست که آن‌ها خراب و فاسد شوند...

حالا گروهبان موزی به سراغ دستیار وفادارش خیار رفته و از او می‌خواهد تا با هم راه‌حلی پیدا کنند. سالی صالحی در این داستان جذاب کودکان را به خوردن بیشتر میوه‌ها و سبزیجات مفید تشویق کرده است.

کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 8 سال از شنیدن کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله بهره‌مند خواهند شد.

با سالی صالحی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی پرشور و خلاق متولد سال 1390، بیشتر از کتاب نوشتن، عاشق کتاب خواندن است. سالی صالحی به محض اینکه نوشتن را آموخت، شروع به نوشتن کتاب کرد و تا به حال چند کتاب به نام‌های مامان زندان، آپارتمان گنجشک‌ها، مدیر کت گشاد و دردسرهای خرگوشی نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله می‌شنویم:

چند روز بعد تبلیغ تلویزیونی آماده شد. سرکار خیار با خوشحالی کنار گروهبان موزی ایستاده بود و منتظر بودند تبلیغ میوه‌های مفید از تلویزیون پخش شود. تبلیغ شروع شد. اول یک کلم با آن کله بزرگ و موهای فرفری و عینک دودی وارد صحنه شد. از بس کله‌اش سنگین بود نمی‌توانست درست راه برود و نزدیک بود بیفتد و آبروریزی کند. بعد یک بادنجان گرد با آن کلاه دراز سبزش قل خورد و وسط صحنه آمد. بعد هر دو با هم شروع کردند به خواندن این شعر:

کمتر بخور هله هوله، ای بچه‌ی کووله، وای وای وای...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
گروهبان موزی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله
نویسنده
راویمهدی لیموچی، طاهر شریعت پناهی، بامداد صالحی، محمدحسین جمشیدی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله

علی باقری قلعه جوقی
۱۴۰۰/۱۱/۴
این کتاب ر مفید دیدم. سپاسگزارم
ابوالفضل نیکمرد
۱۴۰۱/۱۱/۸
عالی بود و بسیار مفید و ارزشمند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله

برای دریافت کتاب صوتی گروهبان موزی و دردسر هله هوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.