معرفی و دانلود کتاب فرصت

عکس جلد کتاب فرصت
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرصت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرصت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرصت

حامد ناظری، نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌ی بازاریابی و اقتصاد، در کتاب فرصت شما را با بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌سازد و به شیوه‌ای مفصل به بیان فواید آن می‌پردازد. اگر به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکاری قانونی در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای هستید، این کتاب راهنمایی کاربردی و ثمربخش برای شماست.

درباره کتاب فرصت:

فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید. امام علی (ع)

دنیایی که امروز در آن نفس می‌کشیم، دائماً در حال تغییر و دگرگونی در عرصه‌‌‌‌‌های مختلف است. یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث پیشرفت ما در چنین جهانی می‌شود، در تعادل قرار گرفتن با دگرگونی‌هاست. به عبارت دقیق‌تر، اگر بتوانیم تغییرات دنیای جدید را بپذیریم،‌ سریع‌تر می‌توانیم به موفقیت نزدیک شویم. چرا که اساساً این تحولات اجتناب‌ناپذیرند و ما تنها یک راه داریم. باید با تغییرات هماهنگ شویم و از فرصت‌های موجود در دل آن بهره ببریم.

اگر شما هم در زمره‌ی افرادی قرار می‌گیرید که می‌خواهند آینده‌ی شغلی خود را تضمین کنند، تا پایان این معرفی با ما همراه باشید. چرا که کتاب فرصت، نوشته‌ی حامد ناظری، از جمله آثاری‌ست که می‌تواند در این زمینه برای شما بسیار کارساز و کمک‌کننده باشد. تمرکز عمده‌ی این اثر بر «بازاریابی شبکه‌ای» بوده و به سوالاتی اساسی در این حوزه پاسخ می‌دهد: «بازاریابی شبکه‌ای چیست؟»، «چگونه می‌توان از آن بهره گرفت» و «چرا باید به بازاریابی شبکه‌ای پرداخت».

خوب است کمی به تعریف بازاریابی شبکه‌ای یا چند سطحی نیز بپردازیم. طی سال‌های اخیر با ورود اینترنت، گسترش ارتباطات و استفاده از فناوری‌های نوین فرصت‌های تازه‌ای برای به‌ وجود آمدن و شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید فراهم شده است. کسب‌وکار شبکه‌ای نیز یکی از همین فرصت‌ها و نوعی شیوه‌ی فروش است. در کسب‌وکار شبکه‌ای شرکتی بدون واسطه و تبلیغ محصول مورد نظر خود را به فروش می‌رساند. در چنین حالتی مشتریان پس از خرید محصولات شرکت را بازاریابی می‌کنند. به‌کارگیری این شیوه از بازاریابی می‌تواند آینده‌ی شرکت شما را تضمین و زندگی‌تان را بهبود ببخشد. بدیهی‌ست که در چنین معرفی مختصری نمی‌توان به فواید به‌کاربستن بازاریابی شبکه‌ای پرداخت. اما حامد ناظری در کتاب فرصت به خوبی از عهده‌ی این کار برآمده و افقی تازه را پیش روی شما قرار می‌دهد.

کتاب فرصت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی اقتصاد و کسب‌وکار علاقه‌مند هستید، از کتاب فرصت غافل نشوید.

در بخشی از کتاب فرصت می‌خوانیم:

تا به اینجا درک کردید که هیچ رازی درباره بازاریابی شبکه‌ای وجود ندارد! و فقط شیوه دیگری از نحوه فروش و توزیع محصولات است و حال حاضر تجارتی است تقریباً با عمر نزدیک به 70 سال!

همان‌طور که قبلاً اشاره شد بازاریابی شبکه‌ای از همان ابتدا به شکل صحیح آن وارد ایران نشد، در واقع طرح اولیه شرکت‌هایی که در ایران شروع به فعالیت کردند بازاریابی شبکه‌ای نبود بلکه آدم‌ربایی شبکه‌ای بود و از این تجارت نوپا در ایران سوءاستفاده‌های زیادی گردید که این موضوع متأسفانه همچنان توسط شرکت‌های غیرقانونی ادامه دارد. این امر سبب ایجاد یک ذهنیت منفی در عموم مردم جامعه شد؛ اما قضیه به همین جا ختم نشد و حتی با شروع فعالیت قانونی این صنعت در کشورمان، افرادی با نگرش اشتباه که این حرفه یک راه سریع پولدار شدن است و بدون رعایت اصول و قواعد آن، شروع به فعالیت نموده و چون بعد از مدت زمان اندکی نتیجه لازم را کسب نکردند، تبدیل به یک مبلغ منفی شده و به ذهنیت منفی مردم دامن زدند.

در حال حاضر در جامعه شاهد افرادی هستیم که ادعا دارند در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت داشته و پول، انرژی و زمان هم صرف کرده‌اند، ولی به نتیجه لازم نرسیده‌اند. همانطور که می‌دانید موفقیت در هر تجارتی نیازمند رعایت اصول و قواعد مربوط به آن تجارت است. در هر تجارت و شغلی، ‌ هم افراد موفق و هم افراد شکست‌خورده وجود دارند اما وجود افراد شکست‌خورده در هر تجارتی به معنای بد بودن آن تجارت نیست.

مثلاً اگر صاحب یک رستوران بعد از 2 سال به نتیجه و سودآوری لازم نرسد و ورشکست شود، آیا به این معنی است که شغل رستوران بد است و نباید هیچ کس وارد آن شود؟ قطعاً خیر، کاملاً مشخص است که فرد مورد نظر به اندازه کافی تحقیق نکرده و اصول آن تجارت را مانند انتخاب محل تأسیس رستوران، ‌ نیاز محدوده، ‌تعداد رقبا در آن محل، ‌ انتخاب آشپز، قیمت‌گذاری، ‌کیفیت، ‌تبلیغات و سایر موارد را رعایت نکرده که با مشکل مواجه شده است. در واقع ما تجارت شکسته خورده نداریم بلکه تاجر شکست‌خورده داریم و بازاریابی شبکه‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. در این حرفه هم، برای موفقیت باید، همه اصول و قواعد لازم را یاد گرفت و آن‌ها را اجرا کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعریف شغل
مشاغل کارمندی
مشاغل آزاد
برخی از ویژگی‌های مشاغل آزاد
2 آیتم تأثیرگذار بر مشاغل آزاد
تغییر و تحولات گسترده نیروی کار در موج جدید
اقتصاد بی‌وزن یا اقتصادگیگ چیست؟
بازاریابی شبکه‌ای چیست و چطور بوجود آمد؟
بازاریابی شبکه‌ای در ایران
مفهوم اهرم و نقش آن در بازاریابی شبکه‌ای
مفهوم تصاعد و نقش آ‌ن در بازاریابی شبکه‌ای
مفهوم هرم مازلو و نقش آن در بازاریابی شبکه‌ای
معیارهای انتخاب شرکت
پنج ابهام یا سؤال رایج در مورد بازاریابی شبکه‌ای
40 مزیت بازاریابی شبکه‌ای
انتخاب فرصت یا موقعیت؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرصت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-9600-57-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرصت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرصت

برای دریافت کتاب فرصت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.