معرفی و دانلود کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها

عکس جلد کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها

بن هتکی در کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها، ماجرای دختر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای فرار از تنهایی، موجودات غیرعادی را به خانه‌‌اش دعوت می‌کند و اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد. این داستان در سال 2014 نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های تصویری شده است.

درباره کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها:

هنگامی که جولیا به خانه جدیدش در نزدیکی دریا نقل مکان می‌کند، همه چیز را در مورد محله جدید خود دوست دارد، جز اینکه آن‌جا خیلی ساکت است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا تابلویی بر روی درب منزلش نصب کند و میزبان موجودات گمشده‌ای باشد که جایی برای زندگی ندارند. با این کار خیلی زود مهمانانی مثل اجنه، پری دریایی، غول‌ها و حتی یک اژدها به خانه‌ی جولیا می‌آیند. اما این کار او باعث می‌شود تا آرامشش از بین برود و اوضاع به هم بریزد. در ادامه داستان جولیا تصمیم می‌گیرد برای هر کسی یک وظیفه مشخص کند تا همه موجودات بتوانند به راحتی در کنار هم زندگی خوب و خوشی داشته باشند.

کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها (Julia's house for lost creatures) مناسب چه کسانی است؟

این داستان فانتزی و جذاب، به دلیل تصاویر رنگارنگ و شخصیت‌های خیالی‌اش با کودکان 3 تا 7 ساله ارتباط برقرار می‌کند و مفاهیمی مثل کار گروهی و تقسیم کردن داشته‌ها را به آن‌ها می‌آموزد.

با بن هتکی (Ben Hatke) بیشتر آشنا شویم:

او یک کارتونیست و تصویرگر آمریکایی است که شخصیت‌ اصلی قصه‌هایش معمولا زنان هستند و نظر منتقدین بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عجیب‌ها و غریب‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-098-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها

مریم گودرزی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
این کتاب به ما می‌آموزد هرچه بخواهیم برایمان فراهم می‌شود فقط کافیست که بخواهیم.
متشکرم
آرینا ریاضتی
۱۴۰۰/۵/۱۰
عالی سرگرم کننده
این کتاب به ما می‌گوید اگر به کسی زیاد لطف کنی آن کس پرو می‌شود و تنبل......
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها

برای دریافت کتاب عجیب‌ها و غریب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.