معرفی و دانلود کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!

عکس جلد کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!

دیو و بهترین دوستش اسکلت مشغول بازی بودند که ناگهان سر و کله غارتگران پیدا شد. دیو که همه چیز، حتی دوستش را از دست داده بود به دنبال آن‌ها رفت. بن هتکی در کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! با کمک طنز و تصاویر جذاب، کلیشه‌های ذهنیتی که بچه‌ها را وادار به قضاوت‌های ظاهربینانه می‌کند، می‌شکند و کودکان را با مفاهیم ارزشمندی مثل همبستگی، شجاعت و وفاداری آشنا می‌کند.

درباره کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!:

غاری که دیو در آن زندگی می‌کرد، همه‌چیز تمام بود. کلی چیزهای ارزشمند و خوشمزه در آن‌جا وجود داشت و مهم‌تر از آن دیو و دوست عزیزش اسکلت در آن‌جا با هم خوش می‌گذراندند.

یک روز که دیو و اسکلت حسابی سرگرم بازی و خوش‌گذرانی بودند ماجراجوها سر رسیدند. آن‌ها غار را غارت کردند و حتی اسکلت را هم همراه خودشان بردند. دیو هم راه افتاد تا بهترین دوستش را پیدا کند...

در بیشتر کتاب‌های کودک، قهرمان داستان شخصیتی بی‌عیب و نقص، قدرتمند و زیباست که در پایان داستان پیروز و موفق می‌شود اما در کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! (Nobody Likes a Goblin) بن هتکی با داستانی متفاوت نشان می‌دهد که هر کس که شاید از نظر دیگران عیب‌هایی هم داشته باشد، می‌تواند با تلاش و پایداری برنده واقعی داستان باشد.

این داستان با بالا بردن سطح درک زیبایی‌شناختی و نگرش کودکان، معانی مهمی مثل دوستی و نیک رفتاری را در قالب تصاویر زیبا و داستانی اخلاقی به بچه‌ها یاد می‌دهد.

جوایز و افتخارات هیچکس یک دیو را دوست ندارد!:

- نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های تصویری (سال 2016)
- جزء لیست بهترین‌ کتاب‌های مجله کرکوس در سال 2016

در نکوداشت کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!:

- بن هتکی چهره شخصیت‌های افسانه‌ای، لباس‌ها و منظره‌های فانتزی را با مهارتی زیبا به تصویر می‌کشد. داستان او بر پایه شادی و نشان دادن چشم‌اندازی روشن از آینده، استوار شده است. (مجله هفتگی ناشران)

- خوانندگان متوجه می‌شوند که طرفدار گوبلین هستند. او ممکن است زیبا نباشد، اما حس وفاداری او قانع کننده و جذاب است. (نقدهای کیروس)

- مناسب برای بچه‌هایی که می‌خواهند یک داستان جادویی یا ماجرایی پر از شخصیت‌های عجیب و پر پیچ و تاب داشته باشند. (مجله کتابخانه مدرسه)

- کودکان پیش دبستانی از پیچ و خم‌های این داستان، دوستی و پایان خوش آن لذت خواهند برد. (فهرست کتاب)

کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال از خواندن و دیدن تصاویر جذاب این کتاب لذت خواهند برد و با مفاهیم مهمی مثل قضاوت نکردن آدم‌ها از روی ظاهر، دوستی و وفاداری آشنا خواهند شد.

بن هتکی را بهتر بشناسیم:

هنرمند خلاق آمریکایی که نقاش، نویسنده و خالق کمیک است. بن هتکی (Ben Hatke) متولد 1977 را بیشتر به خاطر رمان‌های گرافیکی Zita the Spacegirl می‌شناسند. بن نقاشی را نزد استادان ایتالیایی و آموزش در استودیو چارلز سیسیل در فلورانس آموخت.

در بخشی از کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! می‌خوانیم:

همه داد زدند: «آن دیو را بگیرید!»
دیو دست دوستش را گرفت و پا گذاشت به فرار.
دیو و اسکلت دویدند سمت باتلاق متروکه
و رسیدند به یک غار.
دیو گفت: «همین‌جا قایم می‌شویم.»
اسکلت گفت: «آن‌ها دنبالمان می‌گردند و زود پیدایمان میکنند.»
دیو گفت: «میدانم... غول راست میگفت، هیچکس از دیوها خوشش نمی‌آید.»
اسکلت گفت: «ولی من از دیوها خوشم می‌آید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-082-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد!

برای دریافت کتاب هیچکس یک دیو را دوست ندارد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.