معرفی و دانلود کتاب عروس به یلوسکای می‌آید

عکس جلد کتاب عروس به یلوسکای می‌آید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عروس به یلوسکای می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عروس به یلوسکای می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عروس به یلوسکای می‌آید

کتاب عروس به یلوسکای می‌آید به قلم استیفن کرین، روایت سفر جک پاتر و تازه عروسش به شهر یلوسکای و اتفاقاتی است که در این سفر برایشان رقم می‌خورد.

استیون کرین (Stephen Crane) از تأثیرگذارترین افراد در آثار هنرمندانی چون جوزف کنراد، کارل سندبرگ و شروود اندرسن است. اما نویسنده‌ای که با سبک عریان، موجز و پرمایه‌اش بیش از هر کس مدیون اوست، ارنست همینگوی است.

در بخشی از کتاب عروس به یلوسکای می‌آید (The bride comes to yellow sky) می‌خوانیم:

گفت «می‌خواستی از پشت غافلگیرم کنی!». «می‌خواستی از پشت غافلگیرم کنی!» شرر از چشمهاش می‌بارید. پاتر تا خواست جم بخورد، تپانچه‌اش را از سر غیظ به جلو آخت و گفت «بپا دست از پا خطا نکنی جک پاتر، دست به تفنگ بُردی نبردی. جم نخور. وقتشه حساب بی‌حساب شیم. من می‌گم چی‌کار کن چی‌کار نکن. وایسا سر جات و کار نداشته باش. گوشاتو وا کن ببین چی می‌گم تا سوراخ سوراخت نکردم»

پاتر به دشمنش زل زد و گفت «پنجولی، من تفنگ ندارم، راست می‌گم، تفنگ ندارم» پا سفت کرده بود و خم به ابرو نمی‌آورد، منتها هنوز تصاویر قطار در پس ذهنش می‌غلتید: مخمل شکیل سبز رنگی که به کبودی می‌زد، تزیینات براق فلزی، نقره‌ای و بلورین و پاره چوبی که عین حوض قیر برق می‌زد – جلوه‌های پرشکوه وصلت و حال و هوای تازه‌اش. «ویلسون پنجولی، خودت که می‌دونی، من به دعوا نه نمی‌گم، منتها الان تفنگ ندارم، خودتی و خودت»

صورت دشمنش از خشم گُر گرفت. جلو آمد و تفنگش را همین جور بی‌امان زد به سینه پاتر. «بی‌پدر، نگو تفنگ ندارم، چاخان پاخان سر هم نکن. تگزاس رو زیر و رو کنی هیشکی پیدا نمی‌شه تو رو بی‌تفنگ دیده باشه. خیال کردی با یه الف ‌بچه طرفی» شرر از چشمهاش می‌بارید و گلوش عین تلمبه کار می‌کرد.

پاتر جواب داد «کی گفته با یه الف بچه طرفم» ذره‌ای پا پس نکشیده بود «با یه کله پوک طرفم، می‌گم تفنگ ندارم، یعنی ندارم. اگه دلت می‌خواد منو با تیر بزنی، بزن، چرا معطلی؟ از این فرصتا دیگه گیرت نمی‌آد»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عروس به یلوسکای می‌آید
نویسنده
مترجمعلی جعفری
ناشر چاپیانتشارات هرست
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-94185-5-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عروس به یلوسکای می‌آید

رسول پورنصیر
۱۳۹۸/۴/۹
خیلی خوبببببب نبود ولی خوب بود
عاطفه اقازمانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوشم اومد چون واقعیت این روزها هم بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عروس به یلوسکای می‌آید

برای دریافت کتاب عروس به یلوسکای می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.