معرفی و دانلود کتاب عشق را بجویید تا بیابید

عکس جلد کتاب عشق را بجویید تا بیابید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق را بجویید تا بیابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق را بجویید تا بیابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق را بجویید تا بیابید

کتاب عشق را بجویید تا بیابید نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس، به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید درباره‌ی یافتن همسر آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید و به آن شتاب بخشید.

در کتاب عشق را بجویید تا بیابید (Making Love Work)، به بررسی چگونگی آماده‌سازی خود برای ورود همسر به زندگی، نحوه‌ی مراقبت از خود در دوران مجردی، دلایل نادرست بروز درگیری‌ها در روابط و چگونگی بهره بردن از آن‌ها و روابط جنسی پرداخته می‌شود.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده‌ی کتاب، در ابتدا درباره‌ی این صحبت می‌کند که دلایل نادرست شروع رابطه یا ازدواج کدام‌اند؟ و اینکه چه کارهایی انجام دهید تا همسر مناسب‌تان مانند یک مغناطیس به زندگی شما جذب شود. بیش‌تر فعالیت‌های او مربوط به کارها‌ی تجربی و کارگاه‌های عملی برای زوج‌ها، مردها و زن‌ها به صورت جداگانه است. با مطالعه این کتاب دید کلی و عمومی نسبت به اینگونه مسائل پیدا می‌کنید و سطح آگاهی‌هایتان بالاتر می‌رود.

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن همسر ایده‌آل این است که خود‌تان را شبیه او بسازید تا او شما را پیدا کند. نه به تظاهر بلکه ویژگی‌هایی را که دوست دارید همسر آینده‌تان داشته باشد ابتدا در خودتان ایجاد کنید، سپس نویسنده این اثر به شما می‌آموزد که چگونه شب‌ها قبل از خواب با همسر آینده‌تان (که هنوز از راه نرسیده و او را ندیده‌اید!) صحبت کنید.

فرض کنید همه‌ی دوستان‌تان ازدواج کرده‌اند و فقط شمایید که تنهایید، همچنین ممکن است فشارها از جانب خانواده‌ها نیز اعمال شود. حتی گاهی فشار اجتماع باعث می‌شود انتظارها و استانداردهای خود را کنار بگذارید و به ازدواجی نادرست تن بدهید. بسیاری از ما نمی‌خواهیم با دیگران فرق داشته باشیم، دوست داریم ما هم جزوی از گروه باشیم.

اگر از سنی که اجتماع برای ازدواج شما در نظر گرفته کمی گذشته است هرگز به این معنا نیست که گوسفند سیاه گله هستید. اجازه ندهید قبل از پیدا کردن همسر مطلوبتان هیچ‌گونه مسأله‌ای شما را مجبور به ازدواج کند. هرگز خلاف میل واقعی خود و بنا بر اصرار طرف مقابل با او رابطه برقرار نکنید یا در رابطه‌ای که می‌دانید می‌بایست هر چه زودتر آن را ترک کنید باقی نمانید.

در بخشی از کتاب عشق را بجویید تا بیابید می‌خوانیم:

مارج نخستین باری که در یکی از سمینارهای من شرکت کرد 53 ساله بود. هیکل و اندام او نیز کوچک‌ترین شباهتی به اندام و هیکل «مانکن‌ها» نداشت. او مادربزرگی بود که در ازدواجی نامناسب گرفتار شده بود. مارج می‌دانست که می‌بایست هر چه زودتر از این ازدواج ناسالم خارج شود و خود را نجات دهد. اما، او در 18 سالگی ازدواج کرده بود و تا سر حد مرگ از طلاق می‌ترسید. می‌گفت: «اگر طلاق بگیرم چه کسی با من ازدواج خواهد کرد، چه کسی از من خوشش خواهد آمد؟ من زنی 53 ساله هستم، چگونه می‌توانم با زن‌های زیبا و جوانی که سی سال بیش‌تر ندارند رقابت کنم؟ مردهای هم سن و سال من دنبال زن‌های جوان‌تر از خودشان می‌گردند. هیچ‌کس از من خوشش نخواهد آمد.»

به او گفتم اگر به مطالبی که می‌گوید ایمان داشته باشد همین‌گونه هم خواهد شد. اما، چنانچه با انگیزه‌ی بیش‌تری فکر کنی که یک هدیه هستی و کمی هم خود را باور داشته باشی به گونه‌ای که فقط منتظری کسی تو را باز کند تا سورپرایز شود آن‌گاه مرد رویاهای خود را خواهی یافت. سپس بر روی آن بخش از شخصیت مارج که فکر می‌کرد بی‌ارزش است و نقص‌های زیادی دارد به گونه‌ای که شایستگی زندگی خوب را از او ربوده کار کردیم تا توانستیم آن را تغییر دهیم. و کم‌کم در مارج چنین احساسی بوجود آمد که گویی دوست داشتنی‌ترین و زیباترین زن دنیاست. یک ماه بیش‌تر نکشید و مردی که همسرش فوت شده بود بسیار به او علاقه‌مند شد و پس از 6 ماه با هم ازدواج کردند و الان 12 سال است که با خوبی و خوشی با هم زندگی می‌کنند. شوهرش او را عاشقانه می‌پرستد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق را بجویید تا بیابید
نویسنده
مترجماکرم آرخ
ناشر چاپیانتشارات سعید نوین
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-964-9933-42-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق را بجویید تا بیابید

اسماعیل نوروزی بهجت
۱۳۹۹/۵/۳۰
سلام. کتاب مختصر و مفیدی هست. خانم دی انجلیس در زمینه ازدواج وشناخت قبل و بعد از ازدواج اطلاعات خیلی خوبی در اختیار خواننده قرار می‌دهند. این کتاب ارزش خواندن را دارد ولی بهتر است اول کتاب (آیا تو نیمه‌ی گشمده‌ی من هستی؟) از همین نویسنده را مطالعه کنید و بعد این کتاب.
مریم نظری
۱۳۹۷/۱۰/۸
کتاب خوب و رهنما بود و این که یه دید کلی برای برقراری روابط به ما میده که همه لازمه بدونن ولی کافی نیست
لارا امامی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
کتاب بسیار بسیار عالی بود. مختصر ومفید وکاربردی. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید. 💐
حسین زارع
۱۴۰۲/۸/۳۰
جالب نبود چون مناسب با مسایل ازدواج کشور ما نیست
DIS🌙
۱۴۰۰/۱/۲۲
بنظرم جامع و دربردارنده اطلاعات مفیدی هست.
مهسا ح
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب عشق را بجویید تا بیابید

برای دریافت کتاب عشق را بجویید تا بیابید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.