معرفی و دانلود کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)

عکس جلد کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)

کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر) نوشته‌ی بامداد صالحی، به دختران جوان یاد می‌دهد که چگونه توجه مرد مورد علاقه‌شان را به خود جلب کنند و رابطه را به سمت ازدواج سوق دهند.

آیا فکر می‌کنید که دیگر شوهر پیدا نمی‌شود؟! یا هیچ پسری از شما خوشش نمی‌آید؟ یا اینکه شانس ندارید؟ چرا هرکس به سمتتان می‌آید او را می‌پرانید؟ یا احساس می‌کنید دارد از شما سوء استفاده می‌کند و سر کارتان گذاشته است؟ اشکال از کجاست؟ نکند از ظاهرتان می‌باشد؟ یا زیاد حرف می‌زنید؟ بهتر است که بیشتر از این وقت خود را تلف نکنید و پسر دلخواهتان را بقاپید!!

شاید این سؤال را بارها از شما پرسیده‌اند که شما با این ظاهر زیبا چطور تا الان ازدواج نکرده‌اید؟! واقعیتش این است که مردها برای این که چنین تصمیم شجاعانه‌ای بگیرند، باید شرایط را مناسب ببینند. اول تصمیم بگیرید آیا اصلاً لازم است شوهر کنید یا خیر. اگر لازم بود باید خودتان را عوض کنید، بعضی کارها را نکنید و بعضی کارها را اگر سختتان باشد هم انجام دهید. اگر ازدواج هم نکردید حداقل تبدیل به یک آدم جدید و دوست‌ داشتنی‌تر خواهید شد.

خلاصه آنکه حواستان باشد! ارزش خودتان را پایین نیاورید. به سر و وضع خودتان برسید، خود را بالا بکشید تا گزینه‌های بالاتر هم ببینید و خودتان هم دیده شوید.

در بخشی از کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر) می‌خوانیم:

بله یک شوهر خوب می‌تواند به شما امید دهد. به شما امنیت بدهد. ولی گفتم شوهر خوب! شوهر نامناسب نه تنها امید را از شما می‌گیرد، بلکه امنیت شما را هم به خطر می‌اندازد. چه بسیار زن‌ها که از شوهرشان کتک می‌خورند و کسی به فریادشان نمی‌رسد.

در طول ماه که هورمون‌های زن بالا و پایین می‌شود احساسات مختلفی به او دست می‌دهد، و حضور یک یار همراه، می‌تواند احساس بهتری در او ایجاد کند. اصلاً اگر شوهر داشته باشید می‌توانید در طوفان‌های زندگی به او پناه ببرید (اگر خودش آن‌ها را به پا نکرده باشد!).

اگر ماشین‌تان خراب شد، نباید یک مرد باشد که ماشین را به تعمیرگاه ببرد تا مکانیک طمعکار بابت سفت کردن یک پیچ شما را تیغ نزند؟ بارهای سنگین را بگو! با این کفش‌های پاشنه‌بلند مگر می‌شود حمالی کرد؟ پس شوهر به چه درد می‌خورد؟ سوسکِ توی حمام را کی بُکُشد؟ موشِ توی انباری را کی بگیرد؟ کی نصف‌ شب چاقوی میوه‌ خوری و چراغ‌ قوه را در دست‌های لرزانش بگیرد و برود روی پشت‌بام تا ببیند این سر و صدای مشکوک چه بوده؟

اصلاً شاید یکی نیمه‌شب از دیوار خانه‌تان بالا آمد و می‌خواست شما را خفه کند، نباید یک مرد کنارتان باشد تا او را راهنمایی کند که کجا را فشار دهد؟!

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شوهر می‌خوای چیکار؟
کجای کار می‌لنگه؟
حالا حتماً باید شوهر کنی؟
فصل دوم: شوهر کجا پیدا می‌شود؟
تو کجایی تا شوم من همسرت؟
فصل سوم: رگ خواب مردها
به چشم بیا!
ناز کن!
آویزان نباش!
آدم نمی‌شود!
خودت باش
لوسش نکن
فصل چهارم: شکار شکارچی
بازارگرمی
دانه پاشیدن
تور انداختن
زخمی کردن
خِفت کردن طرف!
باز کردن سر صحبت
روش ادامه گفتگو
جذب کردن مردهای مغرور
وقت قرار
زود صمیمی نشو!
فصل پنجم: زدن تیر خلاص
نفوذ در قلب او
دوری و دوستی
ارزش افراد در رابطه
مسائل بی‌ارزشی که مردها را فراری می‌دهد
فصل ششم: دوستم دارد یا نه؟
برایش مهم نیستید
نشانه‌های علاقه واقعی
خلاصه
تماس با من

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-960059-7
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)

. .
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
کتاب خوبی بود.
نکات مثبت: متن روان و خودمانی و با چاشنی طنز، نکات درست و دقیق و کاربردی که با توجه به اینکه نویسنده آقا هستن قطعا آقایون رو بهتر می‌شناسن و نظراتشون مفیدتر خواهد بود. کتاب زنها مردها را از دست میدهند رو یه خانم نوشتن و اونم خیلی خوب و مفیده تنها تفاوتش با این کتاب اینه که اونجا بر
استفاده از جملات یخ شکن تاکید شده.
نکات منفی: به اندازه کافی تو کامنتها به اسم کتاب خرده گرفته شده.
این دو کتاب رو بدون گارد گرفتن به همه خانمها پیشنهاد می‌کنم. سوالی که پرسیده میشه اینه که آیا خودت نتیجه گرفتی؟ و جواب من منفیه. شاید هنوز نیمه گمشده مو پیدا نکرده باشم اما لااقل عمرمو با افراد اشتباه و شکست عشقی و عاطفی و کاهش کیفیت زندگیم هدر نمیدم و اگر احساس کنم کسی مناسبمه میدونم باید چه کاری انجام بدم. خانمایی که از اینکه آقایون با اهداف غیرجدی ویا جنسی باهاشون رابطه دارن خسته شدن یا ناامیدن، فکر میکنن همه آقایون مثل هم هستن و به فکر اهداف پلیدشون هستن و میرن سمتشون و میگن نسل مرد خوب تموم شده یا بقیه زوجها و عشقها واقعی نیستن یا دور از دسترس هستن، شاید بتونن با خوندن این دو کتاب ایراد کارشونو پیدا کنن ان شاالله.
فاطمه طارمی لر
۱۳۹۹/۶/۲۰
خیلی جذاب، شیرین و بانمک بود، ولی نویسنده عزیز یه فکری به حال اسم و جلد کتاب بکنید! بقول خودتون مردم اول ظاهرو می‌بینن! خوده من بخاطر اسم کتاب اولش یه گارد درونی داشتم که نگو! کلی با خودم کلنجار رفتم تافقط نسخه نمونه رو بخونم! (اینم تقصیر اینه که ما دخترا از کوچیکی تعلیم داده شدیم منتطر باشیم بیان ما رو بِروباین نه اینکه ما بریم تله بزاریم 😂) با اینکه با کتاب حال کردم خجالت کشیدم (شایدم ترسیدم) اونو به دو تا از دوستام بدم، چون فکر کردم الان با خودشون می‌گن فلانیو باش دنبال شکار شوهره، شکارچی شوهر بودی و ما نمی‌دونستیم!!! یا بخاطر روحیه نیمچه فمنیستی شون بگیرن سنگسارم کنن!!!! حالا نمی‌گم مثل بقیه کتابا عکس تور عروس و حلقه ازدواج و اینا استفاده کنید (بقول خودتون باید خاص باشی تا توچشم باشی!) ولی از عنوان، رنگ و بیو بهتری استفاده کنید، پاینده باشید 🌹🌹🌹🌹
میترا قیصری
۱۴۰۱/۳/۱۳
عالیه، فوق العاده است:)))))))))))))))))))
نه تنها به خاطر متن جذابش و راههای باحالی که ارایه میده، بلکه به خاطر سیستم جالبی که داره و کل پروسه جذب مردها رو به صورت یه نوع شکار با روشهای مختلعف نشون داده، بعضی کتابها کلی گویی تئوریک کردن ولی این کتاب با لحن جذابش مثالهای عملی میزنه و فرقش با دیگه
کتابهای همینه، به نظرم این نوع آموزش خیلی موثرتر و مفیدتره، هم میخندیم هم یه چیزی یاد میگیریم. من کتاب این مدلی زیاد خونده بودم ولی هم گیج میشدم از بس نویسنده‌ها کلی گویی و نظرپردازی می‌کردن و هم همون ده صفحه اولش کسل می‌شدم و احساس عذاب وجدان و ناراحتی میکردم، ولی این کتاب با لحن صمیمی و دوستانه انگار یه دوست داره بهت توصیه‌هایی میکنه و احساس خوبی پیدا میکنی، حتما بخونید و لذت ببرید
Nazanin zahra
۱۴۰۱/۵/۲۸
طنز جالبی داره که خواننده رو جذب می‌کنه. اگر چه به نظر من به تعداد آدمهای روی کره زمین، شخصیتها و روحیات مختلف هم وجود داره؛ ولی خیلی از اصول پیشنهادی کتاب در مورد شکل گیری و حفظ رابطه بین زن و مرد، درست و ثابت شده ست، حداقل در دوران ما. خوندنش رو توصیه می‌کنم. ارزش خوندن رو حتما داره، به خصوص هر دفعه که پیشنهاد عاطفی از یه آقا دریافت کردید، این‌کتابو مرور کنید، حتما بعضی راهکارهاش جواب می‌ده، دیگه خودتون سبک سنگین کنید😄
D Hh
۱۴۰۱/۱/۱۵
کتاب جالبیه. در حین مطالعه این کتاب، مدام یاد کتاب شجاع باش دختر میفتادم. مطالب این کتاب واقعیت محضه، روش‌های پیشنهادی این کتاب کاملا عملیه و الان دارم میبینم که خیلی از افرادی که با فرد دلخواهشون ازدواج کردن، خودآگاه یا ناخوداگاه ازین روشا استفاده میکردن. ولی این حجم از تظاهر برای ازدواجی که باید مدام توش نقش بازی کنی قابل تحمل نیست. اما در کل این کتاب رو پیشنهاد میکنم، طرز تفکر آقایون رو خیلی شفاف و ساده توضیح میده👌
saharnaz masoumi
۱۳۹۹/۵/۱۸
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده محترم کتاب جناب آقای بامداد صالحی 🙋
بسی لذت بردم از خواندن این کتاب،
مطالب بسیار مفید و کاربردی،
قلم شیوا و روان و قابل درک در قالب طنز باعث جذابیت این کتاب شده و
در نهایت اینکه از این کتاب یاد گرفتم که اگر قراره اون چیزی که بهترین هست رو بدست بیارم اول باید بهترین خودم باشم و برای خودم ارزش قائل بشم!
باتشکر
تندرست باشید و موفق در اوج سربلندی
طهورا جدیدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتاب خوبی بود و خیلی هم لبخند به لبم آورد.
در مورد ارتباط‌ مجازی و نحوه پیامک هم خوب بود توضیحات داشت. همین طور زبان بدن و لحن که بخش بیشتر ارتباط هم تشکیل میده.
راجع به اسمش خوب چون قلم نویسنده طنزه خواسته اسمش هم طنزگونه باشه. کتاب بعدیش هم احتمالا دختر قاپون هست دیگه.
درس‌های زیادی هم برام داشت واقعا خیلی دیدارها برعکس عمل میکردم 🤣
فروغ شهابی مهر
۱۳۹۹/۵/۲۱
از نظر من کتاب فوق العاده ایه که خوندنشو به تمامِ دخترها و خانمهای مجرد توصیه میکنم. خودم که خیلی استفاده کردم، کاش زودتر با این کتاب آشنا شده بودم. درهرحال به نوبهء خودم این کتاب رو به دوتا از دوستام معرفی کردم که خریدنش و خیلی از خریدش راضیَن. از نویسنده محترم بابت قلمِ شیوا، روان و جذابشون ممنونم و برای ایشون و مجموعه کتابراه آرزوی سلامتی و کامیابی دارم.
hayat
۱۴۰۲/۴/۴
عالی عالی عالی بود. اجالتاً آقای نویسنده قصد ازدباج ندارند؟ خخخ! خیلی لذت بردم یعنی تا الان هیچ نویسنده‌ای و ندیدم اینقدر خوش طبع و با ذوق بنویسه ' هرکجا که هستند سالم و برقرار باشند و دوباره از اینجور کتابای خوب و فوق العاده‌ای بنویسه!
Mohammad Soleymani
۱۴۰۰/۹/۲۵
سلام. و خدا قوت به جناب آقای صالحی عزیز. من به حرفتون گوش نکردم و پسر بودم و خوندم این کتابو. کتاب مفیدی بود. همراه با تخریب شدید ما پسرا البته به صورت مزاح. واقعا عالی بود. سپاس از زحماتتون. منتظر کتاب‌های بعدی شما هستیم. 🙏😊
فرحناز شمشادی
۱۴۰۱/۱/۲۶
کتابی پر از نکته‌های جالب و با زبان طنز. نثر کتاب ساده و روان. ‌مسائل مهم با زبان شوخی و طنز نوشته. کتابی برای کسانی که تجربه روابط عاشقانه ندارن. و ممکنه از هول حلیم‌بیفتد در دیگ. کتابی جالب و خواندنی. امتحان کنید.
سیده زینب موسوی
۱۳۹۹/۹/۱۲
اسم کتاب دافعه داره تا جاذبه، خصوصا اینکه برای خانومه نوشته شده و هیچ خانوم اهل مطالعه‌ای تصمیم نداره اقایی رو قاپون کنه، بیشتر اسمش بازار گرمی برا اقایونه، محتواش با اینکه تکراری بود و میدونیتیم اما با لحن و دیدگاه دیگه، جالب بود
نادیا
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب مفیدی بود البته در واقعیت کمی انعطاف پذیری بیشتری به نظرم در روابط لازمه داشته باشیم. اگر همیشه دختر در زمان آشنایی منتظر تماس از طرف آقا باشه، گویی یک رابطه یکطرفه است واین رو القا میکنه.
غزل فتحی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود اگر میخواید مردی رو مستقیم یا غیر مستقیم شکار کنید این کتاب براتون بسیار کاربردیه چشم‌بسته بخریدش
یگانه سارانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
خدایی باحال بود😂راهکاراشم بااینکه علمی نبود اماخیلی حق بود
ولی انگاربافمینیستاوطرفداران حقوق زنان مشکل داشت😐
درهرصورت اسمش بهش میاد😂
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر)

برای دریافت کتاب پسر قاپون (روش‌های عملی شکار شوهر) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.