معرفی و دانلود کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

عکس جلد کتاب غلبه بر ترس و اضطراب
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر ترس و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر ترس و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

راهی عملی برای بیداری، هوشیاری و آگاهی کسانی که می‌خواهند زندگی سالمی داشته باشند. پیمان آزاد در کتاب غلبه بر ترس و اضطراب از ریشه‌دارترین احساسات بشر سخن می‌گوید و راهکارهایی برای رهایی از این احساسات منفی ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب غلبه بر ترس و اضطراب:

ترس اجازه نمی‌دهد از زندگی‌مان لذت ببریم؛ اجازه نمی‌دهد زندگی خلاقی داشته باشیم؛ نمی‌گذارد سالم بمانیم؛ نمی‌گذارد جمعیت خاطر داشته باشیم. با وجود همه‌ی این گرفتاری‌ها، چرا نمی‌توانیم از ترس رهایی پیدا کنیم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، با کتاب غلبه بر ترس و اضطراب همراه شوید.

پیمان آزاد در کتاب پیش رو از ریشه‌های گوناگون ترس و اضطراب سخن می‌گوید. بعضی از ترس‌ها از کودکی با ما همراه‌اند و برخی دیگر ناشی از زندگی روزمره‌ی ما هستند. لازم است این مسئله را بپذیریم که ترس بخشی از زندگی ماست و باید در بسیاری از مواقع حضور آن را مغتنم بشماریم، زیرا احساس ترس در بسیاری از اوقات مفید است و نمی‌توان انسانی را بدون ترس تصور کرد.

بااین‌حال، آنچه قرار است در کتاب پیش رو بخوانیم راه‌هایی است برای غلبه بر ترس و اضطراب شدید که دکتر آزاد بر اساس تجربه‌های عملی خود و مطابقت دادن آن‌ها با نظریه‌ها به آن‌ها دست یافته است. این کتاب در 4 بخش تدوین شده است و بیشتر بر ترس تمرکز دارد تا اضطراب.

با مطالعه‌ی کتاب حاضر از ریشه‌های این احساسات آگاه می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه با پذیرش ترس و اضطراب خود زندگی سالم‌تری را تجربه کنیم.

کتاب غلبه بر ترس و اضطراب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از ترس و اضطراب رنج می‌برید، این کتاب مناسب شماست.

با پیمان آزاد بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی کتاب حاضر در سال 1326 در تهران متولد شده است. دکتر پیمان آزاد کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی روانشناسی تألیف کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به «پشت نقاب‌ها چه مى‌گذرد؟»، «گفتگوی یک روانشناس با دخترش» و «کبک‌ها بهتر از ما زندگی می‌کنند!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب غلبه بر ترس و اضطراب می‌خوانیم:

ترس و اضطراب علت‌هاى گوناگونى دارد. درواقع به ارزش‌هایى برمى‌گردد که هرکس در زندگى خصوصى خود دارد. براى مثال همسرى که از پرخاشگرى‌هاى شوهرش مى‌ترسد، از مهمانى دادن و مهمانى رفتن با همسرش ابا دارد و مى‌ترسد که او از کوره دربرود و یا به اعتقادات و باورهاى دیگران حمله کند. این زن نمى‌خواهد درگیر بشود. ازاین رو وقتى همسرش به طور تصادفى با دوستانش برخورد مى‌کند، زن دچار ترس و اضطراب مى‌شود. شاید همین ترس و اضطراب باعث بشود او به شوهرش توصیه‌هایى بکند و او را از کوره به در کند و آن‌چه نباید اتفاق بیفتد، اتفاق مى‌افتد.

برخى از ما دوست نداریم که مسایل خصوصى‌مان را کسى بداند. بعضى‌ها به این خصوصى‌سازى‌ها اهمیت نمى‌دهند. خیلى راحت درباره زندگى خصوصى خود حرف مى‌زنند. اکنون زن و شوهرى را تجسم کنید که با دو سلیقه و روش زندگى متفاوت، با دیگران حشر و نشر دارند. مرد مى‌خواهد درباره همه چیز صحبت کند و زن همواره نگران است که مسایل باصطلاح خصوصى آنان از پرده بیرون رود. یعنى مرد همه را روى داریه بریزد. در این‌جا زن باید مدام ترس و اضطراب با جمع را تحمل کند. و درنهایت به هم مى‌ریزد. رابطه ارزش‌ها با بروز اضطراب و حتى ترس مستقیم و قاطع است.

فهرست مطالب کتاب

غلبه بر ترس (شناخت و درمان)
غلبه بر اضطراب و استرس (شناخت و درمان)
غلبه بر ترس از بیمارى و مرگ (شناخت و درمان)
واقعیت‌درمانى (درمان بر اساس واقعیت) 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر ترس و اضطراب
نویسنده
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-964-442-650-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

سجاد مهدیلو
۱۴۰۱/۱/۳
خیلی‌ها امروزه با توجه به زندگی ماشینی وفضاهای مجازی بیشتر به استرس، وترسهای نابجا درگیر میشوند که با مطالعه این کتاب میتوانن براحتی وبه روش منطقی ترس واسترس خود را مدیریت کنند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

برای دریافت کتاب غلبه بر ترس و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.