معرفی و دانلود کتاب فروش باهوش - جلد اول

عکس جلد کتاب فروش باهوش - جلد اول
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروش باهوش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروش باهوش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروش باهوش - جلد اول

کتاب فروش باهوش - جلد اول نوشته‌ی محسن طاهرخانی، به تمام افرادی که فروشندگی را یک حرفه‌ی تخصصی می‌دانند، کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی فروش خود را ارتقا دهند و به موفقیت برسند.

درباره‌ی کتاب فروش باهوش:

امروزه با توجه به پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی قادر خواهیم بود از تلفیق علوم متنوع در تمام زمینه‌های شغلی به بازدهی مطلوبی برسیم؛ حال آنکه فروش نیز از این پیشرفت انبوه مبری نیست. در این کتاب به صورت کاربردی فروش مبتنی بر هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین با پیشرفت همه جانبه‌ی بشر امروزه مشتریان واکنش‌های غیرقابل پیش‌بینی در هنگام خرید از خود نشان می‌دهند. در این شرایط فروشندگان باهوش سعی دارند با توجه به اوضاع اقتصادی برخورد مناسبی با آن‌ها داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

در واقع فروشندگان باید بتوانند رفتار مطلوبی داشته باشند زیرا با به وجود آمدن الگوریتم‌های هوش مصنوعی، پیشرفت ماشینی و ساخت ربات‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اگر منعطف نباشیم قطعا پیشرفت نخواهیم کرد. فروش مبتنی بر هوش مصنوعی در واقع استفاده از کامپیوتر و الگوریتم‌ها به جای نیروی انسانی است.

دنیای امروز، دنیای بسیار رقابتی است؛ بنابراین برای بقا و پیشرفت در چنین محیطی، باید از تکنیک‌های فروش و ترغیب مردم به خرید محصول آگاه باشیم. این کتاب به صورت جامع و کامل تمام مباحث مربوط به فروش و بازاریابی را شرح می‌دهد که با خواندن آن می‌توانید کسب و کارتان را رونق بخشید.

کتاب فروش باهوش برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای همه‌ی تولیدکنندگان، فروشندگان و بازاریان مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب فروش باهوش می‌خوانیم:

همانطور که گفته شد مشتریان دوست دارند محلی و یک جا خرید کنند. اگر آن‌ها یک مشتری وفادار باشند، آنگاه شما مسئول هستید تا از آن‌ها قدر دانی کنید چه راهی برای قدر دانی کردن از آن‌ها بهتر از اینکه کمک کنید در پول و زمان خود صرفه‌جویی کنند و در عین حال کالای با کیفیت هم دریافت کنند.

بسادگی می‌توان حس رضایت را در مشتری ایجاد کرد، با ارسال یک پیامک تولد، تشکر از خرید و یا اطلاع رسانی در زمان تخفیفات، فقط لازم است با کمی تفکر در خصوصیات مشتری خود در زمان و مکان مناسب شرایطی را مهیا کنید تا حس رضایت را ایجاد نمایید.

همیشه نباید به خاطر فروش با مشتری در تماس باشید، سعی کنید شنوده خوبی باشید و حتی گاهی اوقات برای یک احوال‌پرسی ساده با مشتری خود تماس بگیرید. باید همیشه بهانه لازم را برای برقراری تماس ایجاد نمایید.

با مشتری خود دوست باشید تا یک مشتری دائمی و ایمنی داشته باشید.

با استفاده از مصاحبه‌های ما با مشتریانی که امروزه این کار را برای سازمان‌هایشان هدایت می‌کنند، یک چارچوب گویا از اصول سازمانی برای ارزیابی پروژه‌های هوش مصنوعی وجود دارد. این نگرش استفاده از ابزارها و استراتژی‌های هوش مصنوعی را در دو قسمت و بعد آزمون می‌کند. یک بعد این مساله را مدنظر قرار می‌دهد که آیا این عملکردها اصولا در بهینه‌سازی گردش‌های کاری موجود هدف‌گذاری شده‌اند یا بر ایجاد نوآوری در تجربه مصرف‌کننده. بعد دیگر این مساله را مدنظر قرار می‌دهد که آیا این فعالیت‌ها افرادی را که در کنار هوش مصنوعی کار می‌کنند شامل می‌شود یا اینکه این فعالیت‌ها به‌طور کامل خودکار انجام می‌شوند. سطح سرمایه‌گذاری به دیدگاه‌های یک سازمان در مورد خلق ارزش و پشتیبانی، اشتیاق آن برای تغییر، پروفایل ریسک و توانایی آن برای اجرا بستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مؤلف
سخن ناشر
مقدمه
تمرکز بر مشتری
تمرکز بر موجودی انبار
تمرکز بروی پرسنل
متحد کار کردن
تمرکز بروی مشتری مداری
فرآیند فروش
فروش سنتی
بازاریابی چریکی
قانون 80/20
قانون 70/30
تکنیک فروش
افزایش فروش
قرار ملاقات
برنامه‌ریزی
مدیریت ارتباط
رقابت
تاثیر نگرش
گام‌های شناخت (شناخت خود، رقیب و مشتریان هدف)
حالت برد - برد
حالت برنده - بازنده
حالت بازنده - برنده
رضایت مشتری
چگونه فروشنده‌ی خوبی باشیم؟
جادوی کلمات
(چگونه فروش خود را با استفاده از کلمات افزایش دهیم؟)
معاملات پیچیده و دشوار
قطعیت فروش
تبلیغات
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروش باهوش - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-600-451-219-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروش باهوش - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فروش باهوش - جلد اول

برای دریافت کتاب فروش باهوش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.