معرفی و دانلود کتاب فرگال از کوره در می‌رود

عکس جلد کتاب فرگال از کوره در می‌رود
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرگال از کوره در می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرگال از کوره در می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرگال از کوره در می‌رود

زمان‌هایی وجود دارد که همه‌ی ما حتی آدم‌بزرگ‌ها در کنترل خشم خود ناموفق هستیم. کتاب فرگال از کوره در می‌رود نوشته‌ی رابرت استارلینگ مفهوم خشم و راه‌های تخلیه‌ی آن را به کودکان آموزش می‌دهد تا در آینده عملکرد بهتری در مدیریت خشم خود نشان دهند. این کتاب در فهرست نهایی جوایز کتاب کودکان Waterstones قرار دارد.

درباره‌ی کتاب فرگال از کوره در می‌رود

کتاب فرگال از کوره درمی‌رود (Fergal is Fuming) به قلم و تصویرگری رابرت استارلینگ (Robert Starling) داستان آموزنده‌ای است درباب کنترل خشم. با خواندن داستان فرگال، کودکان متوجه می‌شوند اگر در هر موقعیتی بر چیزی که ممکن نیست پافشاری کنند و با نرسیدن به نتیجه‌ی دلخواه همه را مورد خشم خود قرار دهند، دوستان و خانواده‌ی خود را از دست می‌دهند و ممکن است تنها بمانند.

یک اژدها کوچولوی زردرنگ با اخلاق آتشین اصلاً ترکیب مناسبی نیست. خودِ فرگال این موضوع را زمانی فهمید که خانواده و دوستانش از دست او خسته شده بودند. تا قبل از آن، فرگال در هر موقعیتی که ناامید می‌شد و نمی‌توانست خودش را کنترل کند، آتش به ‌پا می‌کرد؛ آن هم به معنای واقعی. وقتی شامش را نمی‌خورد، یا نمی‌خواست به‌عنوان دروازه‌بان بازی کند، یا حوصله نداشت کمی منتظر بماند تا آقاخرسه کیک او را آماده کند، سریع عصبانی می‌شد و با آتشش همه‌جا را می‌سوزاند و به خاکستر تبدیل می‌کرد؛ بنابراین دیگر نه دروازه‌ای وجود داشت که دوستانش فوتبال بازی کنند، نه کیکی و نه شامی.

بالاخره دوستان فرگال تصمیم گرفتن به او بگویند که اخلاق تند او چقدر آن‌ها را آزار می‌دهد. فرگال که نمی‌خواست دوستانش را از دست بدهد، از مادرش کمک گرفت. آن وقت بود که فهمید هر حیوانی برای کنترل خشم خود از راه‌های متفاوتی استفاده می‌کند و اتفاقاً راهی که اژدهایان می‌توانند از آن استفاده کنند از همه مفیدتر است!

نویسنده شیوه‌هایی برای کنترل خشم ارائه می‌دهد که در داستان راهکارهای حیوان‌های مختلف است. این کتاب یک جلد از مجموعه کتاب فرگال است که دو جلد دیگر آن کتاب‌های «فرگال به اردو می‌رود» و «فرگال با فِرن آشنا می‌شود»، به قلم همین نویسنده هستند.

کتاب فرگال از کوره درمی‌رود به ترجمه‌ی سمیه حیدری توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب فرگال

مجموعه‌کتاب فرگال مجموعه‌ای سه‌جلدی شامل کتاب‌های «فرگال با فرن آشنا می‌شود»، «فرگال از کوره درمی‌رود» و «فرگال به اردو می‌رود» است که انتشارات مهرسا آن‌ها را منتشر کرده. این مجموعه با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی در کودکان، به آن‌ها کمک می‌کند تا در دوست‌یابی، کنار آمدن با فرزند دوم و کنترل خشم موفق عمل کنند.

کتاب فرگال از کوره در می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزه‌های خوبی در کنترل خشم برای کودکان 3 تا 7 سال ارائه می‌کند.

با رابرت استارلینگ بیشتر آشنا شویم

رابرت استارلینگ نویسنده و تصویرگر کتاب کودک، در بریستول انگلستان زندگی می‌کند. او از کودکی به طراحی شخصیت‌های کارتونی مشغول بود و از آن زمان تاکنون از این کار دست نکشید. کتاب‌های او به بیش از بیست زبان ترجمه شده‌اند.

او کتاب‌های «جزیره‌ی کوچک (The Little Island)» اثر اسمریتی هالز (Smriti Halls) و «این یک داستان قبل از خواب نیست (This Book is Not a Bedtime Story)» اثر ایون مک لافلین (Eoin McLaughlin) را تصویرگری کرده است.

علاوه‌براین رابرت استارلینگ مجسمه‌ساز و معلم کودکان است. کتاب‌های «فرگال با فرن آشنا می‌شود» و «فرگال به اردو می‌رود» دو اثر دیگر او در این مجموعه هستند.

در بخشی از کتاب فرگال از کوره در می‌رود می‌خوانیم

اخلاق آتشی فرگال همه‌جا او را به دردسر می‌انداخت. او هر جایی که می‌رفت نمی‌توانست خودش را کنترل کند. بالاخره دوستان فرگال از دست او خسته شدند.

فرگال به مامانش گفت: «کسی به من اهمیت نمی‌دهد. این‌جوری نمی‌شه که!»

«اوه فرگال! شام دور ریخته شده، شیرینی‌های آقاخرسه سوخته و هیچکس هم که نمی‌تواند فوتبال بازی کند. این‌جوری هم نمی‌شه که!» مامان گفت: «همه‌ی ما گاهی عصبانی می‌شویم، اما راهی برای آرام‌شدن پیدا می‌کنیم. روش من این است که تا ده بشمرم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرگال از کوره در می‌رود
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-743732-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرگال از کوره در می‌رود

آرین عظیمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
بنظرم واقعا کامل و عالی بود چون من کتاب‌های گاستون رو هم خونده بودم
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
داستان‌های فرگال بی نظیر هستند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فرگال از کوره در می‌رود

برای دریافت کتاب فرگال از کوره در می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.