معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

عکس جلد کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن نوشته‌ی پیر فرانک، به موضوع آرزو کردن می‌پردازد و می‌کوشد شیوه و راه درست انجام آن را به خوانندگانش بیاموزد. فرانک که از مهم‌ترین کوچ‌های آلمان به‌حساب می‌آید و سمینارهای زیادی درباره‌ی موفقیت برگزار کرده، در این اثر به مخاطب کمک می‌کند با آرزو کردن به ثروت دست یابد یا شریک زندگی خوبی پیدا کند.

درباره‌ی کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

به اعتقاد بسیاری، قانون جذب مهم‌ترین قانون زندگی است و مبنای همه‌ی اتفاقات به شمار می‌رود. در این ایده، انرژی انسان نقش اصلی را ایفا می‌کند؛ انرژی مثبت به نتایج خوب و موفقیت‌آمیزی می‌انجامد و انرژی منفی می‌تواند باعث حوادث ناگواری شود. اما این انرژی چیست و چه معنایی دارد؟ به‌زعم معتقدین، انرژی همان اندیشه است. یعنی اگر به مسائل خوب فکر کنیم و آن‌ها را بخواهیم، را به‌سوی خود جذبشان می‌کنیم و به دستشان خواهیم آورد.

یکی از چهره‌های مهم در این حوزه، پیر فرانک (Pierre Franckh)، میلیونر، بازیگر و کارگردان سرشناس آلمانی است. فرانک سال‌هاست که زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و خودیاری مشاوره می‌دهد و سمینار برگزار می‌کند. او بیشتر بر مفهوم آرزو کردن متمرکز است و آن را محور اصلی قانون جذب می‌داند. به اعتقاد فرانک اگر به روش درستی آرزوهایمان را بیان کنیم، انرژی مثبتمان افزایش می‌یابد و نیروهای منفی حذف می‌شوند و در نهایت، حتماً به خواسته‌هایمان می‌رسیم. کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن (Wünsch es dir einfach) چکیده‌ی نظریات او در همین باب است. فرانک در این اثر به خواننده یاد می‌دهد که چطور آرزوهایش را مطرح کند و به سمت دست‌یابی به آن‌ها حرکت نماید.

معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

پیر فرانک می‌گوید انرژی اساساً نیرویی فاقد اراده و پندار است و درکی از وضعیت انسان ندارد. وقتی ما سعی می‌کنیم مثبت و خوب فکر کنیم، در واقع داریم با پندار و تصورمان به آن سمت‌وسو می‌دهیم. بر همین اساس، فرانک اعتقاد دارد اگر ما با قدرت بیشتری آرزوهایمان را مطرح کنیم، به‌نوعی داریم این انرژی را تقویت می‌کنیم و به آن شدت می‌بخشیم. نکته‌ی دیگری که او مطرح می‌کند این است که در قانون جذب، انرژی قادر به تشخیص اهمیت موضوع نیست. یعنی خودبه‌خود نمی‌تواند خواسته‌هایمان را اولویت‌بندی و مرتب کند. به خاطر همین، او بحث فرمول‌بندی آرزو و توالی آن را هم پیش می‌کشد. در این مورد، او از مخاطبانش می‌خواهد خیلی شفاف و واضح آروزهایشان را بگویند، مرتب کنند و بر روی کاغذ بنویسند تا اهمیت آن‌ها برای خود فرد مشخص شود و او بر همین مبنا خواسته‌هایش را طلب کند. این‌چنین است که احتمال رسیدن به موفقیت افزایش خواهد یافت. فرانک در کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن به تمام این موارد می‌پردازد و می‌کوشد اصول و قواعد آرزوی درست را بیاموزد. او در این اثر بیشتر بر روی آرزوی ثروت و پیدا کردن شریک زندگی متمرکز شده و آن‌ها را توضیح می‌دهد. نویسنده در این کتاب به داستان‌های واقعی زیادی اشاره می‌کند که مؤید همین دیدگاه و ایده هستند. این اتفاقات هم برای خود او پیش‌آمده‌اند و هم مراجعه‌کنندگانش آن‌ها را تجربه کرده‌اند.

کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن را نشر لیوسا با ترجمه‌ی هما احمدی منتشر کرده است.

کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال اثری در زمینه‌ی موفقیت، خودیاری و توسعه‌ی فردی هستید، مطالعه‌ی این کتاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن می‌خوانیم

تنها آن‌کس که به کارش عشق مى‌ورزد، داراى موفقیت همیشگى و پایدار است. تنها آن‌کس که کارش را با اشتیاق انجام‌دهد، همواره انرژى مثبت به جهان هستى مى‌فرستد. دیگران احساس مى‌کنند که آدم در درون کارش حل مى‌شود. واگذارى کار به ما خوشحال‌کننده مى‌شود. آن وقت افکارمان چنین هستند: «کار کردن را دوست دارم. از اینجا بودن خوشم مى‌آید. خوشحال هستم که مى‌توانم در اینجا کار کنم.» برعکس، کسى که تنها براى به‌دست آوردن پول کارش را انجام مى‌دهد، پیوسته افکارى بسیار متفاوت به بیرون مى‌فرستد: «دیگر جانم به لب رسیده. من نمى‌خواهم در اینجا باشم.» کسى که مى‌خواهد کارش را تنها به این دلیل که هرطور شده باید پولى به دست آورد، از سر راه بردارد، براى شغلى که بر عهده دارد، نه انرژى، نه قدرت و نه شور و شادى به بار خواهد آورد.

او درحین کار کردن تنها به این فکر مشغول است که چه‌موقع ساعات کار به پایان مى‌رسد، یا تنها در انتظار رسیدن تعطیلات آخر هفته و یا فرارسیدن زمان استفاده از مرخصى دقیقه‌شمارى مى‌کند تا سرانجام یکى دو روز مجبور به کار کردن نباشد، در حقیقت او به این صورت کارش را نفى مى‌کند. مى‌کوشد که از کار کردن بپرهیزد. او مى‌خواهد از کار فرار کند، درعین‌حال خود را مجبور مى‌بیند کارى را که دوست ندارد انجام دهد تا بتواند از عهده‌ى اداره‌ى خانواده و یا پرداخت اجاره‌ى خانه‌اش برآید. اگر این‌گونه به کار نگریسته شود، کار براى همه به صورت رنج و عذاب در خواهد آمد. این احساس به وجود مى‌آید که آدم بسیار زیاد کار مى‌کند و تحت‌فشار انتظارات دیگران قرار گرفته است. این حالتِ دفاعى درونى را همه اطرافیان احساس مى کنند. همچنین پیروى از افکارى مانند آنچه در زیر مى‌آید تا اندازه‌اى خطرناک است: «حقوق من در خور کارى که انجام مى‌دهم نیست، بسیار اندک مورد قدردانى و تمجید قرار مى‌گیرم. من شایستگى تصدى سِمَت بسیار بهترى را دارم.» در واقع، آدم براى خودش شغلى بهتر، تحسین یا احترام و توجه آرزو نمى‌کند، بلکه همواره ناراضى‌ست. و درست با این‌گونه افکار یک تجزیه و تفکیک درونى به‌وجود مى‌آید.

فهرست مطالب کتاب

در دنیاى ما تنها آنچه باور داریم به حقیقت مى‌پیوندد
ساده و روشن به سوى خوشبختى
معجزات این‌گونه به وقوع مى‌پیوندند
راهکارى کوتاه براى آرزو کردن به شیوه‌ى درست
فقط آرزو کن، براى نمونه، پول را
فقر و تنگدستى تنها خطایى‌ست آفریده‌ى اندیشه‌هاى‌مان
ده قاعده‌ى مهم براى جذب ثروت به درون زندگى‌ات
جمله‌هاى تأییدى مربوط به پول
از درون جعبه‌ى کوچک جواهراتم
داستان‌هاى پولى مسرت‌بخش
غم از دست دادن پول
چرا نباید تنها آرزو کنیم که پول داشته باشیم
بهتر است بى‌درنگ، آنچه با پول خواهى خرید را، آرزو کنى
چیزى را آرزو کن، براى نمونه، سلامتى را
بین فکر و جسم آدمى تأثیرى متقابل وجود دارد
اثر دارونما
در اصل چرا بیمار مى‌شویم؟
سریع‌ترین راه برانگیختن نیروهاى خوددرمانى
تأییدهاى سودمند
حرکت به سوى سلامتى
از درون جعبه‌ى کوچک جواهراتم
چیزى آرزو کن براى نمونه، شغل ایده‌آل‌ات را
در اصل چه شغلى براى من ایده‌آل است؟
جمله‌هاى تأییدى با دیدگاه مثبت نسبت به کار
شغل رؤیایى‌ات را در نزد خود تصور کن
شغل‌ات را در خدمت به دیگران قرار بده
موانع راه آرزو کردن
چگونه مى‌توان براى مدتى طولانى در شغل خویش موفقیت داشت
از درون جعبه‌ى کوچک جواهراتم
پرسش‌ها و پاسخ‌ها
آیا مى‌توانم از احداث باند جدید فرودگاه جلوگیرى کنم؟
آیا مى‌توان جمله‌ى آرزو را با اضافه کردن «... یا بهتر» تجهیز کرد؟
وقتى چیزى در جاى خودش گذاشته نمى‌شود و نمى‌توان آن را یافت، چه باید کرد؟
آیا مى‌توان «آرزوهاى همیشگى» داشت؟
آیا مى‌توان از دست دادن چیزى را آرزو کرد؟
آیا مى‌توان مسافرت آرزو کرد؟
اگر چند مورد همزمان آرزو شوند، این آرزوها به چه ترتیبى برآورده خواهند شد؟
آیا آرزوها مى‌توانند فورى برآورده شوند؟
لازم نیست همیشه موضوعات بسیار مهم و بزرگ براى خودمان آرزو کنیم
بعضى آرزوها هم ممکن است برآورده نشوند
و در پایان مطلبى متفاوت و جالب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن
نویسنده
مترجمهما احمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-964-8759-77-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن

برای دریافت کتاب فقط آرزو کن ولی ساده و روشن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.