معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست

عکس جلد کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست

پیر فرانک در کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست، به شما یاد می‌دهد چطور با آرزو کردن شرایطتان در زندگی را تغییر دهید و به هر آنچه می‌خواهید برسید. فرانک که خود از مشهورترین چهره‌های انگیزشی آلمان به‌حساب می‌آید، در این کتاب هفت قانون برای آرزو کردن پیشنهاد می‌دهد که باعث می‌شوند اعتمادتان به توانایی‌هاتان افزایش یابد و بتوانید مسائل منفی را از خود دور کنید.

درباره‌ی کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه‌ی درست

بسیاری بر این اعتقاد هستند که اگر چیزی را آرزو کنیم به آن دست خواهیم یافت. اگر از ته دل بخواهیم موفق شویم یا به ثروت و دستاوردی برسیم، حتماً خواهیم رسید. از آن‌سو اگر انرژی منفی را از خودمان دور کنیم و تلخی‌ها را نپذیریم، هرگز دچار شکست نمی‌شویم. اما آیا این امر قطعی است و می‌توان آن را پذیرفت؟ پیر فرانک (Pierre Franckh)، میلیونر و کوچ سرشناس آلمانی عمیقاً به این موضوع معتقد است و آن را شیوه‌ای قطعی برای موفقیت می‌داند.

فرانک که بازیگر و کارگردان مشهوری هم هست، کتاب‌های متعددی دراین‌باره نوشته و سمینارهای متعددی در کشورش برگزار کرده تا راهکارهایش را توضیح دهد. کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه‌ی درست (Wünsch es dir einfach) یکی از همین آثار است که او در آن به خواننده یاد می‌دهد که چطور آرزو کند تا احتمال موفقیتش را افزایش دهد. فرانک در این کتاب از قوانینی می‌گوید که کمک می‌کنند انرژی مثبت‌تان را افزایش دهید و از موارد منفی و آزاردهنده فاصله بگیرید تا بتوانید به زندگی دلخواهتان دست یابید.

معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست

آیا می‌توان به آرزوها نیرو بخشید و آن‌ها را تقویت کرد؟ امکان دارد که در رابطه با آرزوها فرمولی طلایی رسید؟ یا این احتمال هست که در آرزو کردن از اشتباه پرهیز کرد؟ پیر فرانک می‌گوید همه‌ی این موارد ممکن است و انسان می‌تواند آن‌ها را عملی کند. از دیدگاه او برای آرزو کردن هیچ حدومرزی وجود ندارد و ما می‌توانیم هر موضوعی را بخواهیم و به آن دست یابیم.

اگر مانعی وجود باشد، فقط در سر ما وجود دارد. اگر بتوانیم این مانع را برداریم و پشت سر بگذاریم دیگر هیچ‌ سدی محدودمان نخواهد کرد. او در کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه‌ی درست، دقیقاً بر روی همین موضوع متمرکز شده و سعی می‌کند به مخاطبش نامحدود بودن را بیاموزد. او به هفت قانونی اشاره می‌کند که کمکمان خواهند کرد به این مهم دست یابیم. این قوانین خیلی کوچک و شاید پیش‌پاافتاده به نظر برسند، ولی به‌زعم او تأثیر عمیقی بر روی موفقیت خواهند داشت. برای مثال او از خواننده می‌خواهد از موضوعات کوچک شروع کند تا کم‌کم جرئت خواستن موفقیت‌های بزرگ‌تر را به دست آورد. یا آرزوهایش را بر روی کاغذ بنویسد. یا این‌که درست، روشن، کوتاه و واضح آن‌ها را فرمول‌بندی کند. این یعنی دقیقاً بداند که چه می‌خواهد و برایش روشن باشد و به ‌کلی‌گویی اکتفا نکند.

فرانک در دیگر قواعد این کتاب از مخاطبش می‌خواهد شکرگزار باشد، شک و تردید به دل راه ندهد، رازدار باشد و آمادگی اتفاقات و تصادفات را داشته باشد. او در این اثر به رویدادهای واقعی زیادی اشاره می‌کند تا اثربخش بودن آرزو کردن را نشان دهد. بخشی از این حوادث مربوط به زندگی خود او و تعدادی دیگر برگرفته از زندگی دیگران هستند.

کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه‌ی درست را هما احمدی ترجمه کرده و نشر لیوسا به چاپ رسانده است.

کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه‌ی درست برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر به علاقه‌مندان به کتاب‌های قانون جذب، موفقیت و خودیاری توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست می‌خوانیم

حالا آرزو کرده‌ایم و منتظر هستیم که شریک مورد آرزوى‌مان به زندگى ما قدم بگذارد. در هر روز با آدم‌هاى بى‌شمارى روبه‌رو مى‌شویم. برخى از آنان نشانه‌هایى از آمادگى کامل‌شان را نیز مى‌فرستند. اکنون چگونه مى‌توانیم بفهمیم کدام یک همان تحویل مورد آرزوست، یعنى شریک زندگى مورد آرزوى‌مان است؟

درواقع، شریک زندگى‌ات ممکن است در زمان و موقعیت‌هایى تصورناکردنى در برابرت ظاهر شود. در مترو، در لحظات سقوط از پلکان، ممکن است به ماشین‌ات بزند، تو را هُل بدهد یا به تو تنه بزند و یا تو را بسیار آگاهانه ندیده بگیرد، زیرا احساس کند از وجود تو این خطر برمى‌خیزد که مجبور شود همه‌ى زندگى‌اش را دگرگون کند. جهان هستى از میان انبوه امکانات، بنا بر ویژگى‌هاى ارایه شده از سوى تو، به‌طور دقیق شریک زندگى‌ات را برمى‌گزیند و هر دو نفر شما را به جانب نقطه دیدارى مشترک هدایت مى‌کند. در بیشتر موارد طرف مربوطه هنوز هیچ تصورى از آنچه در انتظار اوست، ندارد. از این‌رو ممکن است در شرایط مناسب نباشد و یا بسیار کمرو به‌نظر آید، با لباس شن در برابرت قرار گیرد یا در زیر دوش غافلگیرت کند، در یک میهمانى به حالت مستى ظاهر شود و یا بهترین دوست یکى از آشنایان‌ات باشد. ممکن است برایت گل بفرستد یا دنیایى وعده و وعید نثارت کند. او ممکن است ثروتمند باشد و یک زندگى آکنده از تجملات برایت فراهم آورد و یا در یک اتوبوس فولکس واگن زندگى و سفر کند. تنها به احساس‌ات گوش کن. ببین در آن لحظه چه احساسى دارى. اگر قرار باشد با او باشى چه احساسى خواهى داشت؟ اگر این آدم را دوباره ببینى، چه احساسى خواهى‌داشت؟ فکر اینکه شماره‌ى تلفن‌ات را به او بدهى چه احساسى به تو مى‌دهد؟ از تصور مسواک او در کنار مسواک خودت، چه احساسى در تو به‌وجود مى‌آید. سعى کن فقط احساس کنى و نه فکر. احساسى که در تو ایجاد مى‌شود را، بررسى کن. این احساس تو را نمى‌فریبد. این احساس همه‌چیز درباره‌ى پهنه‌ى حرکت به اتفاق و یا جدایى‌زا را به تو مى‌گوید.

فهرست مطالب کتاب

در دنیاى ما تنها آنچه باور داریم، مى‌تواند به حقیقت، کمک کند
این به راستى شکوهمند است
معجزات این‌چنین به وقوع مى‌پیوندند
یک راهکار کوچک براى آرزو کردن درست
مهارت‌هایت را به عنوان نیرویى بالقوه براى آرزو کردن به کار گیر
نمونه و سرمشق براى آرزو کردن درست
جمله‌هاى تأییدى به چه معنا هستند؟
چرا جمله‌هاى تأییدى زیاد و گوناگون وجود دارد؟
جمله‌هاى تأییدى از پدید آمدن افکار ناگهانى و بى اختیار جلوگیرى مى‌کنند
آنگاه که دیگر عرصه بر آدم تنگ مى‌شود
چیزى آرزو کن براى نمونه، شریکى براى زندگى‌ات
فرمول‌بندى درست
جستجو را بس کن، بگذار تو را پیدا کنند
همانچه تو، خود، درباره‌ى خویش مى‌اندیشى، شریک آینده‌ى زندگى‌ات نیز درباره‌ى تو خواهد اندیشید
چنین وانمود کن که هم‌اکنون شریک زندگى آینده‌ى تو در کنارت است
زمانى که تحویل آرزو انجام مى‌شود، فقط به قلب‌ات گوش کن
تهیه‌ى فهرست براى موفقیت در یافتن شریک زندگى مناسب
از درون جعبه‌ى کوچک جواهراتم
چیزى آرزو کن براى نمونه، موفقیت را
13 نکته براى دست‌یابى به موفقیت
به‌خاطر موفقیت دیگران خوشحال باش
آیا مى‌توان از طریق آرزو کردن بر فردى دیگر تأثیر گذاشت؟
آیا مى‌توان براى فردى دیگر خیر و خوبى آرزو کرد؟
آیا مى‌توان با آرزو کردن، تأثیر منفى نیز بر زندگى کسى گذاشت؟
چگونه از خود در برابر انرژى بیگانه حفاظت کنم؟
آنگاه که دو نفر چیزى مشابه آرزو مى‌کنند.
به آرزوى مشترک باز هم نیروى بیشتر ببخشیم
آیا مى‌توان براى فرزندان خویش چیزى آرزو کرد؟
آرزوى مشترک
در مورد آرزوهاى خودخواهانه احتیاط کنید
در گزینش واژه‌ها براى فرزندانت نهایت احتیاط را به کارگیر
پرسش‌ها و پاسخ‌ها
آنگاه که در تنگناى وقت قرار مى‌گیرم، چه باید بکنم؟
من همه‌چیز را امتحان مى‌کنم، با وجود این در پاره‌اى موارد جواب نمى‌گیرم. چرا؟
چرا بعضى آرزوها برآورده نمى‌شوند؟
آیا مى‌توانم چند مورد را همزمان آرزو کنم؟
اگر همه‌کس به‌طور همزمان جایى براى پارک کردن آرزو کنند، چه اتفاقى خواهد افتاد؟
چگونه مى‌توانم آرزوهایى را که دیگر نمى‌خواهم، تغییر بدهم؟
چه مدت طول مى‌کشد تا آرزویى برآورده شود؟
بعضى موارد ممکن است به موفقیت نیانجامند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست
نویسنده
مترجمهما احمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-964-8759-81-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست

رسول
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی راجع به جذب و افکار مثبت هست کتاب بدی نیست. ساده نوشته شده و آرزو کردن برای خود‌و دیگران و کودکان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست

برای دریافت کتاب فقط آرزو کن ولی به شیوه درست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.