معرفی و دانلود کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

عکس جلد کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

جان دمارتینی، نویسنده‌‌ی پرفروش آمریکایی، پس از سال‌ها تجربه، در کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با برداشتن چند قدم ساده و انجام چند کار کوچک، زندگی خود را در یک ماه تغییر دهید. 31 رمز دکتر دمارتینی، موفقیت شما را تضمین می‌کند.

درباره‌ی کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

آیا دوست دارید بعد از یک ماه بدون استرس زندگی کنید؟ استرس یکی از مؤلفه‌هایی است که در عصر مدرن بیشتر شاهد آن هستیم. زندگی در شهر و دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات متعدد باعث شده که همه‌ی ما سطحی از استرس و اضطراب را تجربه کنیم. بعضی از افراد استرس را نادیده می‌گیرند؛ بااینکه می‌دانند همین احساس بر زندگی‌شان تأثیری منفی خواهد گذاشت. جان دمارتینی در کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز (From Stress to Success: In Just 31 Days)، هم استرس شما را برطرف می‌کند و هم شما را به موفقیت می‌رساند. فقط باید به توصیه‌های ذکرشده در کتاب عمل کنید.

معرفی و دانلود کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

اگر نگاهی اجمالی به 31 رمز کتاب بیندازید، با خود می‌گویید که این پیشنهادها را هزاران بار شنیده‌اید. پس چرا وقتی همه چیز را می‌دانید، کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز را بخوانید؟ درواقع شما با این پیشنهاد‌ها و رمزها آشنا هستید؛ اما تا وقتی که آن‌ها را نپذیرفته‌اید و به کارشان نگرفته‌اید، هیچ اتفاق مثبتی در زندگی شما نخواهد افتاد. لحن دکتر جان دمارتینی (Dr John Demartini) در طول کتاب به‌گونه‌ای است که شما قانع می‌شوید 31 روز زندگی خود را بر اساس توصیه‌های کتابِ او بگذرانید. پس چرا از همین امروز شروع نکنید؟ مطمئن باشید که تا یک ماه دیگر نتیجه را به‌وضوح خواهید دید.

بعضی از افراد باز هم با خواندن کتاب مخالفت می‌کنند؛ زیرا باور دارند که چنین توصیه‌هایی عملی نخواهد بود و با این اعتقاد، به زندگی روزمره‌ی خود ادامه می‌دهند. چنین افرادی بهتر است دست از انکار آموزه‌های دیگران بردارند و برای یک بار هم که شده، یک ماه از زندگی‌شان را طوری زندگی کنند که کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز می‌گوید.

آیا دوست دارید هر روز را با استرس و اضطراب سپری کنید و هیچ‌وقت به اهدافتان نرسید؟ یا بعد از مدتی تلاش کردن به موفقیت برسید؟ قاعدتاً راه دوم بهتر است. پس رمز و رازهای دکتر جان دمارتینی را جدی بگیرید. فرقی هم ندارد که چه شرایطی داشته باشید. توصیه‌های کتاب پیش رو با هر نوع سبک زندگی‌ای هم‌خوانی دارد. با کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز، مهار زندگی خود را در دست بگیرید.

نکوداشت‌های کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

  • دکتر جان دمارتینی یکی از بزرگ‌ترین معلمان موفقیت بر روی کره‌ی زمین است. کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز الهام‌بخش افراد زیادی خواهد بود. (راندا برن، نویسنده‌ی کتاب «راز»)

  • دکتر دمارتینی یکی از معلمان، سخنرانان و نویسندگان بزرگ در تمام اعصار است. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده‌ی مجموعه‌ی «سوپ جوجه برای روح»)

کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در 31 روز به موفقیت برسید و هم‌زمان از شر استرس نیز خلاص شوید، کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز را بخوانید. با عمل به توصیه‌های دکتر جان دمارتینی، مطمئناً چند گام به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید.

در بخشی از کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز می‌خوانیم

بسیارى از ما مى‌خواهیم زبانى دیگر را بیاموزیم و یا در کارى مهارت پیدا کنیم. بجاى آرزوى داشتن دانش یا ذوق و استعدادى ویژه، بسى خردمندانه‌تر این است که مکان و زمان لازم براى کسب آن را تعیین کنیم. همه کس وقت کافى دارد. تنها با صرف پنج یا ده دقیقه در روز مى‌توانید به خواسته‌تان برسید. اگر اندیشه و حواستان را متمرکز کنید و به‌طور جدى به تحصیل زبان یا رشته‌ى مشخص دیگرى بپردازید، سرانجام بر آن مسلط خواهید شد.

از آنجا که جاده‌ى زندگى از پله‌هاى زیادى ساخته شده است، آموختن مهارت‌هاى تازه مستلزم این است که از جایى و از زمانى در این جاده قدم بگذارید. هر چه زودتر به جمع‌آورى اطلاعات بپردازید، سریع‌تر به کسب دانش و مهارت موفق خواهید شد. پس چرا منتظرید؟ طفره رفتن و سهل‌انگارى بر استرس مى‌افزاید، ولى حرکت و اقدام به موفقیت می‌انجامد. از این‌رو، برخیزید و بروید چند کتاب و یا نوار آموزشى درباره‌ى موضوع یا رشته‌اى که علاقه‌مندید تحصیل کنید، بخرید. و یا مى‌توانید به کتابخانه‌اى مراجعه و پژوهش‌تان را آغاز کنید. روزانه دست‌کم ده دقیقه را به مطالعه و بررسى بگذرانید. آن‌وقت به جاى اینکه آن مبحث برایتان یک راز پنهان باشد، به زیر سلطه‌ى کاملتان درخواهد آمد.

معروف است که مى‌گویند اگر کسى درباره‌ى موضوع و یا در زمینه‌اى روزانه تنها به مدت 30 دقیقه مطالعه کند، مى‌تواند در ظرف هفت تا ده سال در آن رشته‌ى به‌خصوص یک رهبر و راهنما باشد. با این فرض ممکن، هیچ‌گونه حد و مرزى براى آنچه که مى‌توانید در راه موفقیت‌تان انجام بدهید، وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار
رمز شماره 1: هدف‌هایتان را بنویسید و بخوانید
رمز شماره 2: عوامل بازدارنده‌ی دستیابی به هدف را از سر راه بردارید
رمز شماره 3: برای فعالیت‌هایتان اولویت تعیین کنید
رمز شماره 4: بالاترین اولویت‌ها را انجام دهید
رمز شماره 5: موفقیتتان را مجسم کنید
رمز شماره 6: جمله‌های تأییدی‌تان را بنویسید و بخوانید
رمز شماره 7: تنفس عمیق و ورزش‌های کششی را تمرین کنید
رمز شماره 8: گزیده و پیوسته مطالعه کنید
رمز شماره 9: برای موفقیت آراسته و آماده شوید
رمز شماره 10: برای موفقیت لباس بپوشید
رمز شماره 11: آنچه انجام می‌دهید را دوست بدارید و آنچه دوست دارید را انجام بدهید
رمز شماره 12: اطرافیانتان را از افراد موفق برگزینید
رمز شماره 13: آب فراوان بنوشید
رمز شماره 14: غذای سبک و مناسب بخورید
رمز شماره 15: مصرف سه "اعتیادآور" را کاهش دهید
رمز شماره 16: عضلات بدنتان را جمع و سپس شل کنید
رمز شماره 17: دیگران را یاری دهید تا به هدف‌هایشان دست یابند
رمز شماره 18: 5 تا 10 درصد از درآمدتان را پس‌انداز کنید
رمز شماره 19: سه نامه‌ی سپاسگزاری بنویسید
رمز شماره 20: برای دستاوردهایتان به خود جایزه بدهید
رمز شماره 21: احساسات برخاسته از مهر را نشان بدهید
رمز شماره 22: به روی عزیزانتان آغوش بگشایید
رمز شماره 23: دور و برتان را تمیز و مرتب کنید
رمز شماره 24: "غیرضروری‌ها" را حذف کنید
رمز شماره 25: در رشته‌ای که علاقه‌مندید مهارت داشته باشید، مطالعه و تحصیل کنید
رمز شماره 26: زمانی را در سکوت کامل و تفکر ژرف بگذرانید
رمز شماره 27: بدن یا پوست سرتان را ماساژ بدهید
رمز شماره 28: پیش از رفتن به بستر با آب گرم حمام کنید
رمز شماره 29: نعمت‌ها و موهبت‌های موجود را با سپاس برشمارید
رمز شماره 30: شب هنگام خوب و به‌مدت کافی بخوابید
رمز شماره 31: از صورت راهنمای استرس به موفقیت استفاده کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز
نویسنده
مترجمهما احمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-600-5138-27-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

محمد گلشنی
۱۴۰۳/۱/۶
بد نبود عملی اطلاعات را بیان نموده است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

برای دریافت کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.