معرفی و دانلود کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان

عکس جلد کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۳۶,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان

کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان که توسط شیما دارستانی فراهانی تألیف شده، قرار است به مخاطبان نوجوان و به طور کلی دانش‌آموزان روش‌های کار با برنامه‌هایی مانند پاورپوینت، اکسس و اکسل را آموزش دهد. این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند تا دانش خود در زمینه‌ی کامپیوتر را بهبود بخشند.

درباره‌ی کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان

کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان توسط شیما دارستانی فراهانی به نگارش درآمده و مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است. این کتاب بر آن است تا به مخاطبان نوجوان و کسانی که در دوران مدرسه به سر می‌برند و تازه کارشان به برنامه‌های کامپیوتری گره خورده، راه‌های درست استفاده از برنامه‌هایی مانند پاورپوینت،اکسس و اکسل را آموزش دهد. آموزش برنامه‌ای مانند پاورپوینت در واقع یکی از الزامات دنیای امروز محسوب می‌شود. چراکه در سراسر دنیا چه در سطح مدرسه‌ای و چه دانشگاهی، برنامه‌هایی مانند پاورپوینت و اکسل فرمت و قالب اصلی ارائه‌ی مطالب درسی و اجرای کنفرانس‌ از سوی دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید است.

شیما دارستانی فراهانی در این کتاب ساده‌ترین روش‌های ممکن را به مخاطبان خود یاد می‌دهد و آنان را با ویژگی‌های ساختاری و جزئی برنامه‌های آفیس آشنا می‌سازد. این کتاب بیشتر بر نسخه‌ی سال 2019 تمرکز دارد و با وجود آنکه مطالب کتاب برای برنامه‌های چندسال گذشته‌ هستند، اما توضیحات کتاب برای کاربران نسخه‌های به‌روز نیز کاربردی است. چون شما برای فراگیری اساس و شماتیک کلی آفیس به مطالب این کتاب نیاز دارید و تغییری در ساختار برنامه‌های آفیس از سال 2019 به بعد رخ نداده است. کتاب با نثری روان و ساده به القای اطلاعات موردنیاز می‌پردازد و به سادگی پس از خواندن کتاب می‌نوانید به کار کردن با برنامه‌های آفیس مشغول شوید. کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان همچون یک راهنما در کنار شما خواهد بود و برای هر مشکل و پرسشی که ممکن در طول مسیر با آن روبه‌رو شوید، پاسخی جامع دارد.

کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان می‌خوانیم

یک فایل باز کنید. حالا به تب View رفته و روی دکمه اسلاید مستر کلیک نمایید. قالب اسلاید مستر در منتهی لایه سمت چپ صفحه پدیدار می‌شود. اسلاید مستر بالاترین تصویر بندانگشتی است که در نوار ابزار می‌بینید، و تمام تصاویر بندانگشتی کوچکتر زیر آن نماینده لایه‌های موجود در تم انتخابی شما هستند. تمام تغییراتی که روی متن اسلاید مستر پاورپوینت انجام می‌دهید روی تمام لایه‌های موجود اثر می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب

مهارت اول: EXCEL
مهارت دوم: POWERPOINT
مهارت سوم: ACCESS

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-622-218341-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۳۶,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان

برای دریافت کتاب فناوران جوان: ICDL 2019 سطح 2 برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.