معرفی و دانلود کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

عکس جلد کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب اثری مفید برای آموزش اهمیت تفکر به کودکان است. احمدرضا آذر با استفاده از گفتگو، راه درست برخورد با فکرهای نگران‌کننده را به مخاطب کودک یاد می‌دهد و او را با قدرت کنترل افکار آشنا می‌کند.

موضوع کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب:

این کتاب آموزشی براساس روش میز گفتگو و مدل کارگاه اندیشه نوشته شده است. گفتگوهایی که در کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب اتفاق می‌افتد، به کودکان آموزش می‌دهد قبل از هر تصمیم، زمانی را به فکر کردن درباره آن اختصاص دهند چون بعد از این کار معمولا ایده‌های بهتری به ذهن می‌رسد و در نتیجه آن‌ها تصمیمات بهتری می‌گیرند. احمدرضا آذر در این اثر از گفتگوهای ساده کمک می‌گیرد که دارای ملاحظات فلسفی و تربیتی عمیقی هستند و به کودکان تفاوت فکر خوب و فکر بد را آموزش می‌دهند.

درباره مجموعه کتاب گفت و گوهای با کودکان:

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده این مجموعه به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند. نقطه قوت این آثار استفاده از تصاویر جذاب و رنگی است که باعث می‌شود مطالعه مجموعه کتاب گفت و گوهای با کودکان به تجربه‌ای خوشایند برای مخاطب تبدیل شود.

کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب مناسب چه کسانی است؟

مخاطب اصلی این اثر کودکان 3 تا 8 سال هستند و والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن برای اهداف آموزشی خود استفاده کنند.

با احمدرضا آذر بیشتر آشنا شویم:

احمدرضا آذر فارغ‌التحصیل رشته هنر و فلسفه تعلیم و تربیت است. او به حوزه کودکان و نوجوانان توجه بسیاری دارد و عمده آثارش با هدف آموزش موضوعات مختلف برای این گروه‌های سنی تالیف شده‌اند.

در بخشی از کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب می‌خوانیم:

آخر هفته که می‌شد بچه‌ها منتظر بودند تا آقای معلم بیاید و با همدیگر حرف بزنند و چیزهای تازه یاد بگیرند.
آقای معلم این بار وقتی به کلاس آمد متوجه شد بچه‌ها یک طوری هستند و مثل قبل سرحال نیستند. او متوجه شد که رضا و سپهر پشت بهم نشستند و با هم قهر کردند.

آقای معلم با لبخند با همه بچه‌ها دست داد و گفت: همه بنشینید تا فکرهای بد رو از خودمون دور کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-5851-06-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب

برای دریافت کتاب فکرهای خوب برای بچه‌های خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.