معرفی و دانلود کتاب قابلمه جادویی فرنی

عکس جلد کتاب قابلمه جادویی فرنی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قابلمه جادویی فرنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قابلمه جادویی فرنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قابلمه جادویی فرنی

کتاب قابلمه جادویی فرنی نوشته‌ی رزی دیکینز، داستان دخترک فقیری را به تصویر می‌کشد که روزی با دیگی از غذا مواجه می‌شود و نمی‌داند باید با آن چه کار کند تا اینکه خیلی زود می‌فهمد این یک دیگ معمولی نیست. این داستان به کودکان قانع بودن در زندگی و مهربانی را می‌آموزد.

موضوع کتاب قابلمه جادویی فرنی چیست؟

حنا دخترک فقیری بود که در بیشتر اوقات غذای بسیار کمی برای خوردن داشت و اغلب روزها گرسنه می‌ماند تا اینکه روزی در مسیرش با یک قابلمه جادویی فرنی روبه‌رو می‌شود. او آن را با خود به خانه می‌برد و دیگ کاری می‌کند که او دیگر هیچ روزی را با گرسنگی سر نکند! اما زمانی که این دیگ به دست آدم اشتباهی می‌افتد، ماجرای جالبی پیش می‌آید.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات مهم مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سؤال کنید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب قابلمه جادویی فرنی برای چه کسانی مناسب است؟

رزی دیکینز (Rosie Dickins) این داستان آموزنده را برای کودکان بالای 4 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است و به آن‌ها می‌آموزد که هرگز در زندگی طمع‌کار نباشند و نسبت به دیگران مهربان باشند.

در بخشی از کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت می‌خوانیم:

روزی پسر طمع‌کاری از نزدیکی خانه حنا رد می‌شد که بوی فرنی را حس کرد. دنبال بوی فرنی را گرفت. او آن بوی خوشمزه را دنبال کرد تا به کلبه حنا رسید. او دید که قابلمه‌ای آنجاست که مدام از فرنی پر می‌شود. اما در کمال تعجب پسرک طمع‌کار دید که قابلمه اصلاً خالی نمی‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قابلمه جادویی فرنی
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات55
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قابلمه جادویی فرنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قابلمه جادویی فرنی

برای دریافت کتاب قابلمه جادویی فرنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.