معرفی و دانلود کتاب قانون جذب و ارتعاش

عکس جلد کتاب قانون جذب و ارتعاش
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب و ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب و ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون جذب و ارتعاش

کتاب قانون جذب و ارتعاش، نوشته‌ی ایران قربانی، راهنمایی‌ست برای رسیدن به اهداف و آرزوها. این کتاب ضمن معرفی قانون جذب و تشریح اصول آن، از نقش انرژی در رویدادها و اتفاقات روزمره صحبت می‌کند. نویسنده همچنین توضیح می‌دهد که یک کتاب خوب، چه تأثیری بر روند زندگی افراد دارد و چگونه تصمیمات آن‌ها را تغییر می‌دهد. او به قدرت خواسته‌ها و آرزوها ایمان دارد و معتقد است که با افزایش آگاهی، می‌توان بهترین‌ها را رقم زد.

درباره‌ی کتاب قانون جذب و ارتعاش

بی‌تردید همه از سلامت، شادی و ثروت استقبال می‌کنند. اما مسئله اینجاست که بسیاری از افراد، مسیر به‌ ثمر نشاندن این اهداف را نمی‌شناسند. به همین خاطر، ایران قربانی با نگارش کتاب قانون جذب و ارتعاش سعی دارد به این دسته از افراد یاری برساند. او اعتقاد دارد که مهم‌ترین ویژگی یک کتاب خوب، جاودانگی آن است. چرا که هیچ‌کس جملات طلایی کتاب‌های برجسته‌ی دنیا را فراموش نمی‌کند و این نکته، ارزش اثر را در نگاه مخاطب بالا می‌برد. همچنین در ادامه توضیح می‌دهد که کتاب‌ها قادرند در افراد تحولات عمیقی ایجاد کرده و مسیر زندگی آن‌ها را تغییر دهند. درنتیجه می‌توانیم با انتخاب درست درمورد کتابی که می‌خوانیم، بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنیم.

البته شایان ذکر است که سرعت زندگی در عصر کنونی، بسیار بالاست و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند زمان خود را به شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های جدید اختصاص دهند. اما واقعیت اینجاست که هیچ فعالیتی به اندازه‌ی مطالعه آموزنده نیست و حال افراد را به سوی تغییرات مثبت، دگرگون نمی‌کند.

کتاب خوب، کیفیت زندگی را تغییر می‌دهد، سازوکار مغز را دچار تحول می‌کند و درنهایت موفقیت‌های ارزنده‌ای را به‌ همراه دارد. نویسنده در ادامه اضافه می‌کند که کلیدی‌ترین رکن رسیدن به اهداف و آرزوها، پیروی از قانون جذب است. این قانون که براساس اصول طبیعی شکل گرفته این ایده را مطرح می‌کند که هیچ‌یک از وقایع و رویدادهای زندگی، اتفاقی نیستند. او باور دارد که افراد، تمامی اتفاقات زندگی‌شان را به‌ سمت خود جذب می‌کنند. بنابراین، اگر از سازوکار این قانون آگاهی داشته باشند، می‌توانند خواسته‌های خود را محقق سازند.

قانون جذب ریشه در قوانین طبیعت داشته و کتاب پیش‌رو سعی دارد از اسرار آن پرده بردارد. مطالعه‌ی اثر حاضر به علاقه‌مندان یاری می‌رساند تا ضمن همگامی با طبیعت، به اهداف و خواسته‌های خود دست یابند.

کتاب حاضر شرح می‌دهد که هماهنگی با دنیای پیرامون، نیازمند نظم، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف است. همچنین به خواننده توصیه می‌کند که دقیقاً بداند خواستار چه چیزی است و چه آینده‌ای را برای خود متصور شده‌. ایران قربانی باور دارد که آگاهی و بینش به افراد کمک می‌رساند تا خواسته‌های خود را جذب کرده و رویاهای خود را به زندگی روزمره‌شان بدل کنند. او همچنین جهت یادگیری بهتر مباحث، تمریناتی طرح کرده تا مخاطب را به بهترین نحو راهنمایی کند.

شکرگزاری، فرکانس‌ خواسته‌ها و چگونگی کنترل آن‌، نقش باورهای فردی، جذب روابط و مراحل جذب، فصل‌های کتاب قانون جذب و ارتعاش را تشکیل می‌دهند. این کتاب به‌ همت انتشارات مانیان منتشر شده است.

کتاب قانون جذب و ارتعاش برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام کسانی که خواستار یک زندگی شادترند و می‌خواهند اهداف و آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنند، توصیه می‌شود مطالعه‌ی کتاب قانون جذب و ارتعاش را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب قانون جذب و ارتعاش می‌خوانیم

از همین امروز نباید هیچ‌گونه فیلم‌های منفی و به درد نخور نگاه کنید. کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم‌های مضر می‌نشینند، انگیزه‌ها را به دقت بررسی می‌کنند. از اولین عوارض فیلم‌های مضر، گسستن آشکار خانواده، دوری از ابراز عشق، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می‌کنند، می‌باشد. از امروز می‌توانید فیلم‌ها و کارتون‌های انگیزشی خیلی خوب را نگاه کنید.

فیلم‌های انگیزشی با تصاویر، موسیقی، سخنرانی و متن‌هایی که در خود می‌گنجاند، دنیایی از انرژی را به ما هدیه می‌دهد. زمانی که ما تحت‌تاثیر ویدیو انگیزشی قرار می‌گیریم، انرژی بیشتری برای انجام دادن کارهایمان داریم. دنیا را بسیار زیباتر می‌بینیم، مهربان‌تر و خوش‌اخلاق‌تر هستیم و به‌طور کلی زندگی را لذت‌بخش‌تر از قبل می‌بینیم، زیرا یک کلیپ انگیزشی افکار ما را پالایش و ذهن ما را به سمت افکار نیرومند رهنمون می‌کند. اگر ما عادت کنیم همیشه روزمان را با یک ویدیو انگیزشی آغاز کنیم، تمام طول روز احساس شادابی و نشاط در ما موج خواهد زد. به‌علاوه به مرور زمان شاهد تغییر سبک زندگی‌مان خواهیم بود و برای انجام هر کاری خودمان را توانمند خواهیم دید. یک ویدیو انگیزشی به‌طور عمیقی، نگرش و باور ما درباره زندگی را متحول خواهد کرد.

به هیچ‌وجه اخبار منفی را دنبال نکنید، چون همان خبرهای منفی روزنه‌ای پیدا می‌کنند و وارد زندگی شما می‌شوند. علت تاکید بر این نکته، آن است که در عصر اطلاعات و خصوصاً شرایط ذهنی و خبری امروزه، فشار‌های ذهنی ناشی از خبرهای بد به حداکثر خود رسیده است. بدیهی‌ست که مقابله دائمی با این حجم از اطلاعات و اخبار منفی، آسیب‌هایی را بر ذهن افراد وارد می‌کند. به یاد داشته باشید که ذهن انسان به‌طور کلی تمایل بیشتری به توجه و بررسی کردن اخبار بد دارد، به این جهت‌گیری ذهن به سمت اخبار منفی، سوگیری منفی‌گرایی گفته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: قانون جذب چیست؟
چطور از قانون جذب استفاده کنیم؟ ‌
مراحل فراگیری مهارت
سطوح آگاهی
ارتعاش
اهمیت تکرار و تمرین در یادگیری
چرا باید از قانون جذب استفاده کنیم؟ ‌
ویژگی اشخاص مثبت و منفی در قانون جذب
تغذیه جسم و روح
آثار توکل
تمرینات فصل اول
فصل دوم: شکرگزاری
‌شکرگزار باش
‌شکر و صبر دو روی یک سکه
ذکر الحمدلله
‌تحمید الهی
‌ذکر الحمدلله هنگام خواب
‌چه ذکری در سجده شکر بگوییم؟ ‌
‌دعای 37 صحیفه سجادیه
فصل سوم: ارتعاش، فرکانس، مدار
‌قانون خلاء
اعتماد به طبیعت
انفاق
تعدیل ثروت حافظ ثروت است
ارزش انفاق
سطح انرژی بالا و پایین
ارتعاش، فرکانس و مدار یعنی چه؟ ‌
تعریف علمی فرکانس
یک تمرین ساده
ناخودآگاه ما چیست؟ ‌
تمرینات فصل سوم:
فصل چهارم: چطور ارتعاش خواسته‌های خود را بفرستیم؟ ‌
جملات تاکیدی درباره موفقیت
جملات سپاسگزاری از خدا
جملات تأکیدی درباره ثروت
توجه کردن به رفتارهای منفی دیگران
تکنیک هو پونو پونو
مرحله اول: مسئولیت‌پذیری
‌مرحله دوم: استغفار
‌مرحله سوم: سپاسگزاری
‌مرحله چهارم: عشق‌ورزی
مراحل قانون جذب
‌تمرینات فصل چهارم
فصل پنجم: باورها
قانون 68 ثانیه
قانون NLP
فصل ششم: جذب روابط
هماهنگ شدن با خداوند یعنی چه؟ ‌
انبساط مغزی یعنی چه؟ ‌
‌کنترل کردن دیگران
اصل برانگیختگی در روابط
فصل هفتم: شرح تفصیلی بر مراحل جذب
مرحله اول: درخواست
مرحله دوم: پاسخ
مرحله سوم: دریافت
طیف لیست احساسات
تمرینات
تکنیک‌های تبدیل احساس بد به احساس خوب
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون جذب و ارتعاش
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات158
زبانفارسی
شابک978-622-7725-62-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون جذب و ارتعاش

زهره بختیاری
۱۴۰۲/۱۰/۳
فقط باید به تمرین هاش عمل کرد تا معجزه را دید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قانون جذب و ارتعاش

برای دریافت کتاب قانون جذب و ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.