معرفی و دانلود کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

عکس جلد کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان
قیمت:
۵۹۰۰۰ 29500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان نوشته‌ی گابریل برنستین قرار است شما را به یک ابرقهرمان تبدیل کند، کسی که می‌تواند هر چیزی را که خواستارش است به سوی خود جذب کند. چنین فردی، یک آدم معمولی نیست؛ او یک قهرمان جذب کننده و یا اَبَر جاذب است. این کتاب با استفاده از قدرت معنوی درونتان شما را به همه‌چیز می‌رساند.

معرفی کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان:

زندگی همان چیزی است که به آن باور دارید. احتمالاً این جمله را به وفور شنیده‌اید که می‌گویند: شما به همان چیزی تبدیل می‌شوید که آن را به زبان می‌آورید. بنابراین، اگر مدام ابراز بدبختی کنید، باورتان می‌شود که بدبخت هستید. یا اگر خودتان را انسانی موفق و خوش‌اقبال بدانید، شک نکنید که واقعاً چنین آدمی هستید. نویسنده کتاب اَبَر جاذب (Super Attractor)، قرار است به شما نشان بدهد که اگرچه کالبدی انسانی دارید، اما روحی بیکران در وجودتان قرار دارد که می‌تواند موجب تعالی و رشد در تمام جنبه‌های زندگی‌تان شود. این کتاب با روش‌ها و راهکارهایی که ارائه می‌دهد شخصیت شما را متحول می‌سازد و بر اعتماد به نفس شما می‌افزاید. فقط کافی است که بپذیرید و تصمیم بگیرید که ابر جاذب باشید.

گابریل برنستین (Bernstein Gabrielle)، به عنوان یک معلم معنوی قرار است به وسیله‌ی این کتاب شما را به یک منبع بیکران متصل کند. او معتقد است که این دنیا صرفاً یک دنیای مادی نیست و انرژی نامحدود و سازنده‌ای در آن جریان دارد. همه‌ی انسان‌ها نیز نمونه‌ی کوچک شده‌ی جهان بیرونی هستند که با سفر به درون خود و کشف توانایی ابر جاذب بودن، به این منبع لایزال متصل می‌شوند. برنستین به چالش‌های درونی و بیرونی، شکست‌ها و تلخ‌کامی‌ها، موانع و محدودیت‌ها معتقد است، اما به این موضوع نیز باور دارد که اگر شما هر چیزی را در مسیر رشد و کشف توانایی‌های خود بدانید، با خیالی آسوده از همه‌ی مراحل سخت و صعب‌العبور زندگی گذر می‌کنید.

با مطالعه‌ی این کتاب دیگر از آینده نمی‌ترسید و درون لذت و خوشبختی شیرجه می‌زنید و کم کم به این درک دست پیدا می‌کنید که شادی و خوشبختی حقی است که همواره داشته‌اید. از طرف دیگر، یاد می‌گیرید که چگونه برای مواجه با زندگی و مشکلات آن آماده باشید و با زحمتی اندک به خواسته‌هایتان برسید.

جملات برگزیده کتاب ابر جاذب:

- به خودتان اجازه دهید هر حسی را که به‌سمتتان می‌آید احساس کنید.
- حمایت عاشقانه می‌تواند با فرکانس‌های مختلفی بیاید.
- معجزه همیشه موجود است. حضورش با مشاهده‌ی شما ایجاد نمی‌شود و غیبتش نیز نتیجه‌ی مشاهده‌نکردن شما نیست.

در بخشی از متن کتاب ابر جاذب می‌خوانیم:

پس از آنکه به راهنماهایتان معرفی شدید، راه‌های بسیاری برای درخواست کمک از آن‌ها وجود دارد. آسان‌ترین روش این است که به‌آهستگی ازشان درخواست کمک کنید. برای مثال اگر در افکار هراس‌آور گرفتار شده‌اید، می‌توانید بگویید: «سپاس‌گزارم‌ای راهنماهای حقیقت و شفقت برتر که مرا از این ترس می‌رهانید و به عشق بازمی‌گردانید.» یا اگر می‌خواهید به‌طور مشخص‌تری درخواست کنید و با یک فرشته‌ی راهنمای خاصی کار کنید می‌توانید بگویید: «سپاس‌گزارم‌ای فرشته‌ی مقرب، میکائیل، برای یاری به من در این موقعیت هراس‌آور. من نیازمند حفاظت و هدایت تو هستم.» اگر آگاهانه با فرشته‌ی نگهبانتان ارتباط دارید، می‌توانید مستقیماً فرشته را بخوانید. این درخواست‌های آهسته مثل دعا هستند. دعاهایتان نیتی برای دریافت حمایت‌اند. مطمئن باشید نیت مثبت شما برای آشکار‌کردن هدایت روحانی عمیق کافی است. من دوست دارم این دعاها را با کلمه‌ی «سپاس‌گزارم» آغاز کنم؛ زیرا به ‌یادم می‌آورد که هدایت از قبل در راه است.

دریافته‌ام که نوشتن برای ارتباط با راهنماهایم تأثیر بسیار قدرتمندی دارد. معمولاً در مراقبه ساکت می‌نشینم و دفترچه‌ام را هم کنارم می‌گذارم. قبل‌از اینکه مراقبه‌ام را شروع کنم، نیتم را بالای صفحه می‌نویسم. می‌نویسم: «سپاس‌گزارم‌ای راهنماهای حقیقت و شفقت برتر به‌خاطر راهنمایی روشنی که درمورد... به من هدیه می‌کنید.» برای سلامتی، زندگی مشترک، کسب‌وکار یا هرچیزی که می‌خواهم، ازشان تقاضای حمایت می‌کنم. سپس به‌آرامی و در سکوت خودم را به مراقبه می‌برم. در نقطه‌ای از مراقبه که متوجه اشاره‌ای ازسوی راهنماهای معنوی‌ام می‌شوم، قلمم را برمی‌دارم و آزادانه می‌نویسم. می‌گذارم قلمم جاری شود و هیچ‌چیز را بازنویسی نمی‌کنم. ظرف تنها چند لحظه زیباترین و عمیق‌ترین کلمات متولد می‌شوند. کلمات و افکاری که متعلق به ذهن من نیستند روی صفحه جاری می‌شوند. اغلب از بعضی‌از راهنمایی‌هایی که دریافت می‌کنم حیرت‌زده می‌شوم.

اگر تاکنون آزادنویسی نکرده باشید، ممکن است در آغاز تجربیات متفاوتی داشته باشید. ممکن است از همان اول با آن ارتباط برقرار کنید یا ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید خودتان را با این کار وفق دهید. فقط بگذارید قلمتان جاری شود و تصحیح نکنید. هرچیزی که می‌آید را بنویسید، حتی اگر در نظر اول پیش‌پا‌افتاده یا عجیب به‌ نظر برسد. به این فرایند ایمان داشته باشید و بگذارید هر طور که می‌خواهد پیش برود و خود را آشکار کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: ما جاذبی قوی هستید
فصل یک: جهان همیشه پاسخ می‌دهد
فصل دوم: چقدر خوب است احساس خوبی داشته باشیم
فصل سوم: به‌اندازه‌ی همه هست
فصل چهار: درطول مسیر لذت ببرید
فصل پنج: پرده را کنار بزنید
فصل شش: هدایت نامرئی در دسترستان است
فصل هفت: کمتر عمل کنید و بیشتر جذب کنید
فصل هشت: اقدام هماهنگ معنوی
فصل نه: بیشتر و بیشتر قدردانی کنید
فصل ده: بگذارید جهان به رؤیاهایتان رسیدگی کند
فصل یازده: ایمان راسخ به جهان
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان
نویسنده
مترجمسارا پرویزخانی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات205
زبانفارسی
شابک978-622-6573-81-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ 29500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

مینا طلابیگی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی به معنای واقعی کلمه. این کتاب برای گام برداشتن در مسیر معنوی زندگیمان و تقویت ایمان مان به خدا و هستی زیبا بسیار موثر و مفیده و واقعا هر کس این کتاب در سر راهش گذاشته می‌شود یک نشانه از دریافت هدایتش هست. ممنونم از مترجم که نقش به سزایی در دریافت این کتاب فوق العاده زیبای برنستین داشتند.
سارا
۱۴۰۱/۷/۵
خواندن این کتاب رو به خانمها سفارش میکنم. نثر کتاب خیلی ساده و در عین حال مطالب کتاب جذاب است، من کل کتاب رو در یک روز خوندم ولی من تمرینات آنرا انجام ندادم.
فکر میکنم که تمرینات کتاب، بخصوص تمرینات فصل ششم، واقعا تاثیراتی داشته باشد.
از خوندن کتاب لذت بردم.
مرضیه عارف نیا
۱۴۰۱/۲/۲۰
متن کتاب آرام بخش است. در این کتاب به تسلیم شدن و آرام بودن دعوت می‌کنه و از طرفی هم به دیدن نشانه‌ها در مسیر خواسته‌ها تاکید می‌کنه. باید خود رو در دست جریان زندگی سپرد و به این اعتقاد داشته باشیم که بهترین‌ها اتفاق میوفته.
مهسا شهرام سیرت
۱۴۰۰/۵/۳۱
من واقعاً قلم گابریل برنستین را دوست دارم و برایم بسیار تاثیر گذار بوده، همچنین از مترجم این کتاب خانم پرویزخانی کمال تشکر را دارم که توانسته به نرمی این حس را به خواننده انتقال بده.
javad khalili
۱۴۰۰/۲/۲۴
باتشکر از مترجم عزیز خانم پرویزخانی که واقعا کارشون حرف نداشت و اینکه این کتاب واقعا میتونه راه رسیدن به موفقیت و کامیابی رو واست هموار کنه و باید استفاده کرد از این منبع عظیم
Parisa Shariati
۱۴۰۰/۶/۲۶
این کتاب رو اصلا از دست ندید. دروس عالی برای زندگی داره و احساس مثبت رو در زندگی افزایش میده. باعث میشه در مقابل اتفاقات بد هم حتی واکنش مناسب دا‌شته باشید.
مریم یزدانمهر
۱۳۹۹/۶/۲۶
بهترین کتابى بود تا به امروز خوندم بایدخانم کابریل برنستین را ستایش کرد با خلق این اثر عالیییییییییی بود
Mohamadjavad Razae
۱۳۹۹/۵/۲۸
سپاس گزارم. من رویا پردازی نمی‌کنم واقیعت گرا هستم به این معنی که چیزی را که میبینم مهم است! ترس از تغیر هم در من وجود ندار!
محمد دوست
۱۳۹۹/۵/۳
این کتاب بهترین کتابی هست که تا به امروز خوندم، بهترین حس و حال را در من ایجاد کرد
اوات
۱۴۰۱/۶/۲۱
فقط کافی است یک پاراگراف از این کتاب بسیار ساده را بخوانید و به ارزوهایتان حمله کنید تا تسلیم شما بشوند.
زاهد شهنوازی
۱۴۰۰/۵/۲۱
این یک کتاب بی نظیر هست که لازم هست چندین بار خونده بشه و بهش عمل بشه بعد آرامش و معجزه شو در درون و زندگی تون می‌بینید
aty anaraki
۱۳۹۹/۵/۱۴
واقعا از خوندنش لذت بردم، باید زبان جهان رو فهم کنید تا با این کتاب ارتباط بگیرید وگرنه شاید جذاب نباشه!!!!!
حسین عاشوری
۱۴۰۰/۱۱/۲
یه کتاب پر محتوا و عالی،، صدای گوینده بسیار دلنشین بود، و گوش کردن به این کتاب رو دلچسب ترمیکرد
sandi seven
۱۴۰۰/۳/۳۱
فوق العاااااده
پیشنهاد میکنم کتاب حال استمراری و خدا هوایت را دارد از همین نویسنده رو مطالعه کنید
Mehran Zarif
۱۳۹۹/۵/۲۷
نویسنده این کتاب را بعد از کتاب خدا هوایت را دارد نوشته و کتاب جدید این نویسنده است
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

برای دریافت کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.