معرفی و دانلود کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

عکس جلد کتاب قایم موشک و قایم مارمولک
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قایم موشک و قایم مارمولک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قایم موشک و قایم مارمولک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک به قلم سوسن طاقدیس، با روایت داستان جذاب موش موشک و مارمولک کوچولو، دوستی و چگونگی حل مسائل و مشکلات را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب قایم موشک و قایم مارمولک چیست؟

یک روز که موش موشک و مارمولک کوچولو با هم در حال بازی بودند، موش موشک احساس کرد که مارمولک ناراحت است. از او پرسید: چیزی شده که ناراحت هستی؟ مارمولک با ناراحتی جواب داد: «چرا ما همیشه قایم ‌موشک بازی می‌کنیم، چرا تا به حال قایم مارمولک بازی نکرده‌ایم؟»

همین موضوع باعث شد تا بین آن‌ها دعوا شود. موش موشک دم مارمولک را کشید و برای مدتی با هم قهر کردند اما کمی بعد موش موشک به اشتباه خود پی برد و قبول کرد قایم‌ مارمولک هم بازی کنند.

سوسن طاقدیس را بیشتر بشناسیم:

سوسن طاقدیس در سال 1338 در شیراز دیده به جهان گشود. او که نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است، فعالیت حرفه‌ای خود را با نگارش کتاب بابای من دزد بود شروع کرد و پس از آن آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به انتشار رساند. قدم یازدهم، زرافه من آبی است، پشت آن دیوار آبی و هزار سال نگاه از جمله این آثار است.

طاقدیس علاوه بر کار داستانی برای کودکان، به شعر نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. او اشعار کودکانه‌ی زیبایی به طور پراکنده در مجلات گوناگون در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک مناسب چه کسانی است؟

سوسن طاقدیس کتاب قایم موشک و قایم مارمولک (the hide and seek of the mouse and lizard) را برای تمامی کودکان دبستانی که علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی هستند به رشته‌ی تحریر در آورده است.

در بخشی از کتاب قایم موشک و قایم مارمولک می‌خوانیم:

آشنایی من و مارمولک از دمش شروع شد. یک روز توی باغچه خانه‌مان گودال کوچولویی درست کردم و توی آن آب ریختم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. فردای آن روز، سراغ گودالم رفتم و با تعجب دیدم که دیگر آبی توی آن نیست؛ ولی ته گودال یک مارمولک خیلی کوچک دراز به دراز خوابیده بود و با چشم‌های طلایی و براقش به من نگاه می‌کرد. با خودم فکر کردم حتماً شب توی تاریکی، مارمولک گودال من را ندیده و توی آن افتاده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قایم موشک و قایم مارمولک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات22
زبانفارسی
شابک978-964-376-833-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

Sama Es
۱۳۹۹/۳/۳۱
مسخره اس هه
کتاب‌های بهتری نمیشه بزارین
حیف نت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

برای دریافت کتاب قایم موشک و قایم مارمولک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.