معرفی و دانلود کتاب این صدای دماغ کی بود؟

عکس جلد کتاب این صدای دماغ کی بود؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این صدای دماغ کی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این صدای دماغ کی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این صدای دماغ کی بود؟

کتاب این صدای دماغ کی بود؟ به قلم سوسن طاقدیس، با روایتی شیرین و جذاب، داستان ماجراجویی پسری به نام حسنی را به تصویر می‌کشد که نیمه‌شب در تاریکی متوجه یک دزد شده و او را دنبال می‌کند.

موضوع کتاب این صدای دماغ کی بود؟ چیست؟

داستان کتاب این صدای دماغ کی بود؟ (?Who snorted his nose) از آنجا آغاز می‌شود که شبی حسنی، مادر و مادربزرگش تصمیم می‌گیرند که در ایوان بخوابند. زمانی که آن‌ها در خواب ناز بودند، ناگهان مادربزرگ حسنی متوجه صدایی می‌شود و از خواب می‌پرد. پس از او نیز حسنی صدا را شنیده و به سمت صدا می‌رود تا اینکه با صحنه عجیبی روبه‌رو می‌شود.

سوسن طاقدیس را بیشتر بشناسیم:

سوسن طاقدیس در سال 1338 در شیراز دیده به جهان گشود. او که نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است، فعالیت حرفه‌ای خود را با نگارش کتاب بابای من دزد بود، شروع کرد و پس از آن آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به انتشار رساند. قدم یازدهم، زرافه من آبی است، پشت آن دیوار آبی و هزار سال نگاه، از جمله این آثار است.

طاقدیس علاوه بر کار داستانی برای کودکان، به شعر نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. او اشعار کودکانه‌ی زیبایی به طور پراکنده در مجلات گوناگون در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب این صدای دماغ کی بود؟ مناسب چه کسانی است؟

سوسن طاقدیس این کتاب را برای تمامی کودکان دبستانی که علاقه‌مند به داستان‌های جذاب و ماجراجویانه هستند، به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب این صدای دماغ کی بود؟ می‌خوانیم:

تسبیح مادر بزرگ را برداشت. النگوی مادر را سر طاقچه پیدا کرد. کفش‌های نوی حسنی را هم به زور پوشید. بعد با خوشحالی دماغش را بالا کشید؛ چون عادت داشت همیشه وقت خوشحالی دماغش را بالا بکشد. حسنی که از بعد از دعوا یک چشمش خواب بود و یک چشمش بیدار، به خودش گفت:

«این صدای دماغ کی بود؟ ننه‌ام که دماغش خورخور می‌کند. مادربزرگ فین فین می‌کند. من هم که دماغم شیپور می‌زند.» حسنی گوش‌هایش را تیز کرد و دزد راه افتاد که برود. یکدفعه حسنی صدای کفش‌های نوی خودش را شنید. به پاهایش نگاه کرد. ولی کفش‌ها پایش نبود. حسنی از جا پرید. دزد را دید که بغچه روی سرش گذاشته و کفش‌های او را پوشیده و در حال رفتن است. حسنی داد کشید: «دزد... دزد!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این صدای دماغ کی بود؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-12-0526-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این صدای دماغ کی بود؟

نجمه ..
۱۳۹۹/۳/۲۳
داستان با نمکی داشت برای بچه‌های دبستانی خیلی قشنگه
طاهره بهرامی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی برام جالب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب این صدای دماغ کی بود؟

برای دریافت کتاب این صدای دماغ کی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.