معرفی و دانلود کتاب سایه‌ای زیر نور ماه

عکس جلد کتاب سایه‌ای زیر نور ماه
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ای زیر نور ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ای زیر نور ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سایه‌ای زیر نور ماه

کتاب سایه‌ای زیر نور ماه به قلم سوسن طاقدیس، داستان یک سایه را به تصویر می‌کشد که همیشه احساس تنهایی کرده و خود را هیچ می‌پندارد.

سایه در طول داستان شخصیت‌های متفاوتی مانند عصبانیت، تنهایی، غمگینی، خوشی و... را ملاقات می‌کند و هر یک از آن‌ها را با قصه خود همراه می‌سازد.

سوسن طاقدیس به کمک این داستان به کودکان می‌آموزد که که برای دستیابی به زندگی شاد و موفق، باید تلاش کنند اخلاق‌های بد و ناشایست خود را کنار بگذارند تا آرامش حقیقی نصیبشان شود.

هماهنگی بی‌نظیری که میان تصاویر آورده شده در کتاب با خود داستان وجود دارد، باعث شده کودکان از لحاظ بصری نیز با داستان همذات پنداری کرده و درک بهتری از محتوای داستان داشته باشند.

سوسن طاقدیس را بیشتر بشناسیم:

سوسن طاقدیس در سال 1338 در شیراز دیده به جهان گشود. او که نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است، فعالیت حرفه‌ای خود را با نگارش کتاب بابای من دزد بود شروع کرد و پس از آن آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به انتشار رساند. قدم یازدهم، زرافه من آبی است، پشت آن دیوار آبی و هزار سال نگاه از جمله این آثار است.

طاقدیس علاوه بر کار داستانی برای کودکان، به شعر نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. او اشعار کودکانه‌ی زیبایی به طور پراکنده در مجلات گوناگون در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب سایه‌ای زیر نور ماه مناسب چه کسانی است؟

سوسن طاقدیس کتاب سایه‌ای زیر نور ماه (a shadow under the moonlight) را برای تمامی کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی به رشته‌ی تحریر در آورده است.

در بخشی از کتاب سایه‌ای زیر نور ماه می‌خوانیم:

سایه خیلی غمگین شد. غمگینی انگار مویش را آتش زده باشند، حاضر شد و با صدای بغض‌آلودی پرسید: «تو غمگینی.»
سایه گفت: «خیلی خیلی غمگینم. من جز سایه هیچی نیستم و فقط تنها و غمگینم، ولی چرا باید این قدر تنها و غمگین باشم؟ و از اینکه تنها و غمگین بود، عصبانی شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سایه‌ای زیر نور ماه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-964-12-0958-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سایه‌ای زیر نور ماه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سایه‌ای زیر نور ماه

برای دریافت کتاب سایه‌ای زیر نور ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.