معرفی و دانلود کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

عکس جلد کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه
قیمت:
۳۴۰۰۰ 17000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

ژوزف مورفی در کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه، که در زمره‌ی پرفروش‌ها قرار دارد، به شما نشان می‌دهد که چگونه تغییر الگوهای فکری تأثیر چشمگیری بر دستیابی به اهداف و آرزوهایتان دارند و می‌توانید با تغییر افکار و دیدگاه خود به هر آنچه می‌خواهید دست یابید.

درباره‌ی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه:

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که ذهن شما خودش هم «ذهن» دارد؟ درواقع، موجودیت دیگری به نام «ناخودآگاه» معمولاً ذهن ما را اداره می‌کند. کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه (The Power of your subconscious mind) از تأثیرات گسترده‌ی ضمیر ناخودآگاه بر تمام جنبه‌های زندگی ما مثل پول، روابط، شغل و خوشبختی می‌گوید.

ژوزف مورفی (Joseph Murphy) در این کتاب به ما نشان می‌دهد که اگر ناخودآگاه خود را کنترل و هدایت کنیم، می‌توانیم روند زندگی خود را تغییر دهیم و آن را بهبود ببخشیم. برای این کار باید در مقابل عادت‌هایمان بایستیم، عادت‌ها یعنی ویژگی‌هایی که ناخودآگاهمان آن‌ها را در اختیار دارد.

در این کتاب کلاسیک که از زمان انتشارش در سال 1963 میلیون‌ها نسخه فروش رفته، مورفی خرد معنوی و نتایج تحقیقات علمی خود را در هم می‌آمیزد تا روشن کند چگونه ناخودآگاه می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر زندگی روزمره‌ی ما داشته باشد، به‌طوری که با درک ناخودآگاه می‌توانیم از شر ترس‌هایی که داریم خلاص شویم و زندگی‌ای سرشار از انرژی مثبت داشته باشیم.

نویسنده‌ی قدرت ذهن ناخودآگاه، در بیست فصل این کتاب، گام‌به‌گام موانع ذهنی‌مان را برطرف می‌کند و به ما می‌آموزد که چگونه راحت‌تر به ناخودآگاه خود دست یابیم. این کتاب، که یکی از درخشان‌ترین کتاب‌های خودیاری است، با مثال‌هایی ساده و کاربردی ما را به‌سمت موفقیت، خوشبختی، رفاه و صلح هدایت می‌کند.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه دارید و دوست دارید بیشتر درباره‌ی عملکرد ذهن و ناخودآگاه‌تان بدانید، این کتاب کاربردی را از دست ندهید.

با ژوزف مورفی بیشتر آشنا شویم:

این روان‌شناس و نویسنده‌ی ایرلندی بیش از نیم‌قرن به تدریس، سخنرانی و مشاوره مشغول بوده و در فعالیت‌های خود مردم را به صلح و آرامش و مهربانی فراخوانده است. مورفی از متفکران جنبش اندیشه‌ی نو به شمار می‌رود و تاکنون کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی خودیاری تألیف کرده است که بسیاری از آن‌ها به فارسی نیز برگردانده شده‌اند. ژوزف مورفی در سال 1981 از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه می‌خوانیم:

برای آشنایی بیشتر با کارکرد دو گانۀ ذهن، آن را همانند یک باغ تجسم کنید. شما باغبان آن هستید و در طول روز بذرها (افکار) را در ذهن ناخودآگاه خود می‌کارید و هر آنچه را که کاشته‌اید، در جسم و محیط خود درو خواهید کرد. اکنون، کاشت بذر (تفکر) صلح، محبت، عمل، خوشحالی و نیک‌خواهی را در ذهن ناخودآگاهتان آغاز کنید. با علاقه و آرامش به این ظرفیت‌ها فکر کنید و حضور آن‌ها را در ذهن آگاهانه و پرسشگر خود، پذیرا باشید. به کاشت این بذرهای (افکار) شگفت‌انگیز در باغ ذهن خود ادامه دهید تا برداشت شکوهمندی را تجربه کنید. ذهن ناخودآگاه را به خاک نیز تشبیه می‌کنند، که انواع بذر، خوب یا بد را در خود رشد می‌دهد. «گندم از گندم بروید جو ز جو». بنابراین، می‌توان گفت که هر فکر یک علت و هر وضعیت، معلول آن است. به همین دلیل، مراقبت از افکار، امری ضرور‌ی در خلق شرایط مطلوب است.

وقتی ذهن شما به درستی فکر می‌کند، وقتی حقیقت را می‌فهمید و هنگامی که افکار موجود در ذهن ناخودآگاه شما سازنده، هماهنگ و صلح‌آمیز هستند، قدرت جادویی ذهن ناخودآگاه شما به کار افتاده و بهترین شرایط را برای شما به ارمغان می‌آورد. هنگامی که شما کنترل افکارتان را در دست دارید، با استفاده از قدرت ناخودآگاه ذهن خود خواهید توانست در برابر گرفتاری‌ها و مشکلات پیروز شوید. به عبارت دیگر، تا می‌توانید به طور آگاهانه با قدرت نامتناهی و قانون قادر متعال، که بر همه چیز حاکم است، همگام شوید.

در هر جایی که زندگی می‌کنید، نگاهی به اطراف خود بیندازید. بیشتر کسانی که در این جهان زندگی می‌کنند، انسان‌های روشن‌فکری هستند که از دنیای درونشان لذت می‌برند. به یاد داشته باشید که دنیای درونی مجموعه‌ای از افکار، احساسات و تصاویر دنیای خارج می‌باشد. بنابراین، آنچه را که در دنیای پیرامون خود مشاهده می‌کنید، قبل از آن در دنیای درونی ذهن آگاهانه یا ناخودآگاهتان شکل گرفته است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
پیشگفتار
فصل اول: گنجینۀ درون شما
فصل دوم: نحوۀ عملکرد ذهن
فصل سوم: قدرت معجزه‌آسای ضمیر ناخودآگاه
فصل چهارم: ذهن‌درمانی در زمان‌های قدیم
فصل پنجم: ذهن‌درمانی در عصر جدید
فصل ششم: تکنیک‌های کاربردی در ذهن‌درمانی
فصل هفتم: تمایل ناخودآگاه به سوی زندگی
فصل هشتم: چگونگی دستیابی به نتایج دلخواه
فصل نهم: عملکرد ضمیر ناخودآگاه در دستیابی به ثروت
فصل دهم: ثروتمند بودن حق شماست
فصل یازدهم: ضمیر ناخودآگاه؛ شریک موفقیت‌های شما
فصل دوازدهم: استفادۀ دانشمندان از ذهن ناخودآگاه
فصل سیزدهم: ذهن ناخودآگاه و معجزات خواب
فصل چهاردهم: ذهن ناخودآگاه و مشکلات زناشویی
فصل پانزدهم: رابطۀ ذهن ناخودآگاه و حس شادی
فصل شانزدهم: ذهن ناخودآگاه و روابط انسانی
فصل هفدهم: استفاده از ضمیر ناخودآگاه در گذشت و بخشش
فصل هجدهم: چگونگی رفع موانع ذهنی به وسیله ضمیر ناخودآگاه
فصل نوزدهم: عملکرد ضمیر ناخودآگاه در برطرف کردن ترس
فصل بیستم: چگونگی جوان ماندن از نظر روحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت ذهن ناخودآگاه
نویسنده
مترجممحسن شعبانی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-7369-14-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۴۰۰۰ 17000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

الناز عربی
۱۴۰۱/۸/۳
این کتاب فوق العاده است یعنی وقتی مطالعه‌اش میکردم از بند بند کتاب کیف میکردم. این کتاب درمورد چیزی صحبت میکنه که شاید همه به گوشمون خورده باشه ولی اونو به طور مفید استفاده نمیکنیم در مورد ذهن ناخودآگاه و اینکه چه کارهایی برای ما انجام میده و اهمیت این موضوع که اگه خواسته‌ای داریم باید در ذهن واردش ناخوداگاهمون کنیم. یک فصلی از کتاب در مورد تاثیر خواب‌ها روی ناخوداگاه صحبت کرده که خیلی عالیه و می‌تونیم اگه سردوراهی قرار گرفتیم قبل از خواب از ناخوداگاهمون جواب درست رو بگیریم با استفاده از تکنیک‌هایی که تو کتاب گفته. این کتاب اخر هر فصل نکته‌های مهم همون فصل رو نوشته که خیلی خوبه در اسرع وقت میشه بهشون مراجعه کرد و همین که مثال‌هایی برای هر راهکار اورده شده که ذهن ادم به سمت شدن میره. کتاب بیشتر در باب جملات تاکیدی هست که با تکنیک‌هایی که گفته مقاومتهای ذهنی برداشته میشه. توصیه میکنم این کتاب رو بخونید چونکه با یکی از قوانین جهان مارو اشنا میکنه
محبوبه احمدی
۱۴۰۲/۱/۶
سلام. من خیلی کتابهای موفقیت میخونم. این کتاب رو بیشتر درک کردم و بیشتر فهمیدمش، ۵روزه کتابو تموم کردم و روز چهارم ازش یه نتیجه دیدم. توی قسمتی که درباره چیزایی رو که گم کردیم. میتونیم از ضمیرناخوداگاه بپرسیم چون جاشو میدونه، ۴ماه بودکه کارت بانکیمو گم کرده بودم. و بخاطر مشغله زیاد فرصت نداشتم برم بانک و کارت جدیدبگیرم. کل خونه رو زیرو رو کرده بودم اما پیداش نکردم. به این قسمت کتاب که رسیدم، گفتم بذارکارت بانکمواز این راه پیدا کنم. خداشاهده ۵دقیقه هم نشد. یه حسی که همون ضمیرناخوداگاهمه بهم گفت؛ برو توی جیب سوییشرتاتو بگرد. منم به حرفش گوش کردم. سویشرت اولی نه دومی، کارتم توی جیبش بودم. ازذوقم نمیدونستم چیکارکنم. خلاصه که تمام مطالب کتاب عین حقیقته. فقط باید باورشون کنی. من باورداشتم ضمیرناخوداگاهم جوابمو میده. تازه این اولین نتیجه بود. نتیجه‌های بعدی رو که گرفتم میام بهتون میگم
Mansoureh
۱۴۰۱/۶/۱۵
برام جالب بود که اول کتاب به مبحث دعا پرداخته بود،
در مورد کارکرد ذهن صحبت میکنن و قدرت تلقین
و قدرت دگر تلقینی صحبت‌های جالبی کردن،
راجب تاثیر ذهن ناخودآگاه در شفای بیماری‌ها مثال آوردن.
و تاثیر گذاری ذهن خود آگاه و ناخودآگاه و چگونگی تاثیر این دو بر هم صحبت کردن.
راجب سابقه‌ی درمان‌های و
مختلف ازجمله تلقین صحبت میکنن چیزی که خیلی به چشم خورد قدرت ایمان بود،
راجب دنیای درون و بخشش دیگران اینکه بخشش دیگران پلی به سوی بخشش خودمون هست، اینکه چطور دیگران رو ببخشیم.
اینکه بخشش واقعی در تغییر روش زندگی و عملکرد هست.
ترس‌های مختلف و مشکلات رایج رو هم به صورت جداگانه توضیح میدن و مثال میزنن که هرکدومش باید کار بشه.
استاد کوهگرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشته ژوزف مورفی، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های راهنماست که تا به امروز به رشته تحریر در آمده و بسیار نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفته است. بیش از یک میلیون تن در سراسر جهان با به کارگیری نکات این کتاب و فقط با تغییر نگرش و افکار خود توانسته‌اند اهداف و آرزوهای خود را به و واقعیت مبدل کنند. تکنیک‌های ذهن محور تحول آفرین دکتر ژوزف مورفی (Joseph Murphy) بر مبنای قاعده‌ای اثبات شده و کاربردی بنا نهاده شده‌اند؛ این که اگر بدون کوچک‌ترین تردیدی به چیزی باور داشته باشید و تصویر ذهنی زنده و شفافی از آن در ذهن‌تان بسازید، تمام موانع ناخودآگاهی را که از دستیابی شما به خواسته‌تان جلوگیری می‌کنند، از سر راه بر می‌دارید و در دنیای واقعی به آن عینیت می‌بخشید
آرش بیات
۱۴۰۳/۱/۴
باسلام اول خدمت شما که این نوع کتاب هارو ترجمه کردین. من قبل از خواندن این کتاب شرایطم یکم آشفته وار بود ولی واقعا وقتی که شروع کردم به خوندن این کتاب خودمو پیدا کردم الانم سری دومه که دارم میخونمش انگار آبیه که رو آتیش میریزن از همه مهمتراین که تونستم گنج درونمو پیدا کنم و به خدای خودم ایمان بیارم و این خیلی برام ارزشمنده چون از موقعی که تونستم کنترل خودمو بدست بگیرم خیلی چیزا فرق کرده وقتی که فهمیدم باید با خدا رفیق شد و وون هیچوقت دستمونو رها نمیکنه بهش ایمان قلبی دارم و واقعا دسمو گرفته و بهم خیلی کمک میکنه ارزوی قلبی دارم برا همه که بتونن خودشونو پیدا کنن خدا همیشه کمکمون میکنه حتی تو شرایط سخت و دشوار جمله اخرم به رسم عادت روزانم خدایا نفس به نفس شکرت...
nefelibata 81
۱۴۰۲/۴/۲۹
این کتاب میتونه مفید‌ترین کتاب در زمینه جادو و قدرت ذهن ناخوداگاهتون باشه. خیلی از ماها در واقع نمیدونیم که چطور زندگی کنیم یا اینکه یه جوری زندگی میکنیم که یه دفعه چشمتو باز میکنی میگه عه من کی ۳۰ سالم شد؟!
اما من بهتون میگم که با کنترل ذهن ناخوداگاهتون و سلطه داشتن رو زندگیتون، میتونید طعم رو و
واقعی زندگی بچشیدیا به عبارتی بتونید تک تک روزها ثانیه هاتون رو لمس و حس کنید اگاهی از عملکرد ناخوداگاه، یعنی آگاهی از زندگی این کتاب رو دست کم نگیرید
این کتاب دقیقا همون چیزیه که نیاز دارید تا بتونید خودتون رو و زندگیتون رو کنترل کنید
Mahsa
۱۴۰۱/۶/۱۵
من که از خوندنش خیلی لذت بردم🤩، نکات و راهکارهای خیلی خوبی ارائه داده، تقریبا تمام روشهای جذب خواسته‌ها رو گفته، برای رسیدن به خواسته هامون کافیه حقیقت درونیمون که همون ذهن همیشه بیدار و هوشیارِ ناخودآگاهمون هست رو پیدا کنیم و بهش اعتماد کنیم چون همواره بهترین و عالی‌ترین چیزا رو برامون رقم میزنه،... خلاصه بگم، بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست /از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی
اکبر ولی زاده
۱۴۰۱/۷/۲۷
سلام. این کتاب خیلی کتاب عالی وخوبی است ودیدگاه انسان را نسبت قدرت درون انسان آگاه می‌کنه وندانسته‌های انسان رو شکوفا می‌کنه وبه ادم آموزش میده تا با قدرت آینده رو از آن خود کند وهیچ اتکایی به دیگران نداشته باشه در این کتاب آموزش‌هایی که داده شده اگر با عمق وجود درک کنیم وقلب ومغز وهوس خود رو متهد کنیم در اینده می‌توانیم به هر انچه که می‌خواهیم دست یابیم مهمترین هدف این کتاب دست یابی برای اتحاد کل قدرتهای درونی بدن انسان می‌باشد.
زهرا شوهانی
۱۴۰۱/۶/۸
تا اینجایی که خوندم خیلی خوب بوده. البته به نظرم یه خورده سخته اگه کم دقت بخونید ولی اگه با آرامش و تمرکز بخونید قطعا نتیجه بهتر خواهد بود. ضمنا در نظر من همه آدمای موفق قدرت ذهن و ناخودآگاه رو میشناسن و ازش بهره میبرن. این یعنی اگر هر کسی در این زمینه کتاب بخونه و تحقیق کنه قطعا میتونه به خواسته هاش برسه. به امید ترویج فرهنگ کتابخوانی و موفقیت همه ایرانی ها.
یا حق
ستار
۱۴۰۱/۱۲/۲
از طریق خواندن کتاب ده قانون موفقیت که تو اون باب پراکتور توصیه به خواندن این کتاب را داشت با این کتاب و فیلسوف ارزشمند جوزف مورفی آشنا شدم. کسی که حدود نیم قرن پیش این کتاب یا بهتره عرض کنم این اثر هنری را بجا گذاشت
بسیار کتاب تاثیر گذار مفید همراه با تمرین‌های مختلف و مناسب برای همه افراد و همه
جا
بارها و بارها این کتاب را گوش دادم و هر بار برام تازگی داره و نکته جدیدی از دل این گنج بیرون میاد
ممنون از عوامل و مشترکین کتابراه
رادمان ثابت راسخ
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتاب خیلی خوبی بود البته این کتاب در کنار کتاب غول درون اثر هری کارپنتر بسیار بهتر و بیشتر میتونه تاثیر گذار باشه توصیه میکنم برای درک کامل موضوع و اهمیت بیشتر آن کتاب غول درون رو هم کنار این اثر بخونید و بعد سراغ کتاب فرکانس خلقت اثر مایک مورفی برید و حتی فیلم راز یا کتاب راز اثر راندابرن رو هم با اضافه کنید این مجموعه‌ها شما بصورت کامل در این زمینه حرفه‌ای میشید و میتونید عالی عمل کنید با تشکر از کتابراه به خاطر برنامه خوبشون
مجید خانی
۱۴۰۲/۱۲/۶
فعلا کتاب رو تا صفحه 70 خواندم تقریبا همه چیزش تکراری راجع به تمرکز و تصور و حس کردن اون خواسته‌ای که دارید توضیح میده و بعضی جملات که باید برای اجابت خواستتون مدام تکرار کنید و اینکه خود هدف و آرزو داشتن می‌تونه ذهن شما رو فعال تر کنه و ذهن تا خود آگاه شما رو در رسیدن به اون آرزو بسیار کمک می‌کنه و راه رو براتون آسان و میسر می‌کنه فعلا تکنیک خاصی ندیدم ولی به نظر میرسه که هر چی به جلو میرم جذاب تر میشه
محمد اساره
۱۴۰۲/۱/۳۰
واقعاً عالی بود با اینکه هیچ علاقه‌ای به کتاب و کتابخوانی نداشتم فقط مطالب کوتاه و مختصر و میخوندم حتی حوصله خواندن مطالب زیاد برام سخت و کسل کننده بود با کتابراه آشنا شدم و اولین کتابی بود که خوندم برام بسیار جالی و آموزنده بود بطور عجیب به کتابخانی علاقمند شدم و چندین کتاب و خریداری کردم و در حال مطالعه هستم.. سپاس فراوان از تهیه کنندگان کتابراه که واقعاً میشه به جرعت گفت مسیر زندگی برام تا حدودی تغییر کرد
بهنام هادی
۱۴۰۲/۱/۶
خواسته‌های دوران کودکی ما، دربعدسوم شخصیت مابدلیل عدم رسیدن یاارضای آن قرارخواهدگرفت. بسیاری ازناآرامی هادرسنین نوجوانی و... حتی بزرگسالی وادامه زندگی، به دلیل همان امیالی است که برآورده نشده بدرستی، ازآرزوها، علائق و الخ...، که فرویدبسیاربرآن معتقدبود. که ناملایمات خودرادرکودکی خودپیداکنید. توجه خانواده به زمان کودکی وپاسخ تنی وروحی آن‌ها بسیارمهم است. به امیدموفقیت وکاربردهای کتاب برای همگان
پارسا علیزاده
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب خیلی خوبیه. با مثال‌های بسیار متنوعی که در زمینه نتیجه گیری افراد مختلف توی کتاب ذکر شده، خود به خود این باور رو توی شما به وجود میاره که شما هم می‌تونید و انگیزه می‌گیرید. و یکی از بهترین موارد هم اینه که از همه موارد با همه اهداف مثال آورده از موفقیت یک دانش آموز توی امتحان تا ثروتمند شدن. اما پیشنهاد من اینه که به هیچ وجه به یک منبع بسنده نکنید.
مشاهده همه نظرات 250

راهنمای مطالعه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

برای دریافت کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.