معرفی و دانلود کتاب قدرت من هستم

عکس جلد کتاب قدرت من هستم
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت من هستم

جول اوستین نویسندۀ کتاب قدرت من هستم، در اثر نامبرده از قدرت کلمات می‌گوید؛ این که چگونه واژه‌ها این توانایی را دارند که حیات ما را دگرگون سازند و ما می‌توانیم با استفاده از آن‌ها خیر، فراوانی و ثروت را به زندگیمان دعوت کنیم.

درباره کتاب قدرت من هستم

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) می‌کوشد تا میزان تأثیرگذاری کلمات را برای مخاطب شرح دهد. وقتی در توصیف خودمان یک ویژگی را میان دو کلمۀ «من» و «هستم» قرار می‌دهیم، این ویژگی وارد زندگی ما می‌شود. او نشان می‌دهد که جملۀ «من... هستم» تا چه حد قدرتمند است و چگونه درک این نیرو استعدادها و توانایی‌های فرد را کشف و او را به زندگی شادتر و مفیدتر نزدیک می‌کند.

اوستین برای بیان نگاهش از داستان‌های شگفت‌انگیز انسان‌های گوناگونی الهام گرفته است؛ افرادی که هر کدام از آن‌ها در شرایط خاص زندگی خود، که گاهی نیز با دشواری همراه بوده، با تمرکز بر قدرت مثبت کلمات وضعیت را تغییر داده‌اند. اغلب مردم ویژگی‌های منفی خود را بیش‌تر از نقاط مثبتشان مورد توجه قرار می‌دهند. آن‌ها معمولاً مشخصه‌های مثبت خود را نادیده می‌انگارند و اینگونه نسبت به خودشان دچار نارضایتی می‌شوند. وقتی می‌گویید من زیبا هستم، شما زیبایی را به زندگی خود دعوت می‌کنید و زیبایی به جست‌وجوی شما می‌آید و این امر جوانی و شادابی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. هیچ کس دیگری این توانایی را ندارد که زیبایی و شادابی را به زندگی شما دعوت کند، این خود شما هستید که می‌توانید با استفاده از این کلمات و به زبان آوردنشان آن‌ها را وارد زندگیتان کنید.

ادعای استین این است که قدرتمندترین ابزاری که در اختیار بشر قرار دارد، واژه‌ها هستند. انسان می‌توان با این قدرت، یعنی قدرت کلام، زندگی‌ای را ویران کند یا از نو بسازد. در واقع این کلمات هستند که دردها را تشدید می‌کنند و یا آن‌ها را تسکین می‌دهند، این بستگی به خود انسان دارد که با زندگی خود چگونه برخورد کند و از این قدرت در چه مسیری استفاده کند. کافی‌ست برای زندگی خود ارزش قائل باشیم، از قدرت کلمات بهره بگیریم و کمی بیشتر به خودمان توجه کنیم تا این توانایی را دریابیم و از طریق آن راهگشای زندگی خود و دیگران باشیم.

کتاب قدرت من هستم مناسب چه کسانی است؟

اگر مدام به نقص‌های خود توجه می‌کنید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست داده‌اید، اگر نقاط قوت خود را نمی‌بینید و به دنبال کشف قدرت درون خود هستید، مطالعه این کتاب به خوبی شما را راهنمایی خواهد کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت من هستم

- تو همانی هستی که به زبان می‌آوری
- کلمات مانند بذر هستند، وقتی دربارۀ چیزی صحبت می‌کنی، به کلام خود زندگی می‌بخشی
- اولین مکانی که جنگ را می‌بازیم، همان میدان افکار خودمان است
- به گفتارت توجه کن. آیا به زندگی‌ات برکت می‌بخشی؟ یا آن را نفرین می‌کنی؟

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین متولد سال 1936 در ایالت تگزاس آمریکا است. پدرش، جان اوستین، کشیش کلیسای لیکوود بود و پس از مرگش، جول شغل او را در همین کلیسا ادامه داد. او از همان ابتدا استعداد خوبی در سخنرانی داشت. جول از تعالیم کتاب مقدس کمک می‌گرفت تا علاوه بر کمک به ایجاد آرامش درونی در افراد، ایمان آن‌ها به خداوند را هم تقویت کند.

اوستین با استعداد و بیان شیوای خود به مرور مخاطبان زیادی را جذب کرد و تبدیل به یک سخنران انگیزشی شد. امروزه عده‌ای او را «کشیش خوش‌رو» می‌نامند. کتاب‌های جول اوستین در 100 کشور دنیا به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. اوستین در سال 2006 در جمع 10 فرد تأثیرگذار بر جهان قرار گرفت. از دیگر آثار او می‌توان به روزت را مدیریت کن، تو قوی‌تر از آنی هستی که فکرش را می‌کنی و آرامش سهم توست اشاره کرد.

در بخشی از کتاب قدرت من هستم می‌خوانیم

وقتی خداوند جهان را می‌آفرید، صرفاً به آن فکر نکرد. فقط باور نداشت که نور و زمین و اقیانوس و حیوانات وجود خواهند داشت. ذات ازلی از آفرینش جهان مطلع بود، اما تا وقتی‌که تصمیم خود را علنی نکرده بود، اتفاقی رخ نداد. پروردگار گفت بگذارید نور وجود داشته باشد و نور آفریده شد. باید بدانیم افکار جان نمی‌گیرند، بلکه کلمات زنده می‌شوند. قانون سادۀ زمان ما نیز همین است.

می‌توانی تمام روز موضوعی را باور داشته باشی و هیچ اتفاقی را به چشم نبینی. ممکن است در دل ایمان داشته باشی و آرزوهای بزرگی را در سر بپرورانی و بر وعدۀ الهی اصرار کنی، اما هیچ تغییری را نبینی. مشکل کجاست؟ تا وقتی صحبت نکنی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به‌جای اینکه صرفاً باور داشته باشی بدهی‌هایت تمام می‌شود، باید آن را به زبان بیاوری. هر روز اعلام کن بدهی‌هایم تمام می‌شود. من سربلندم و سرافکنده نیستم. لطف الهی مانند سپری محافظ من را احاطه کرده است.

هنگامی‌که سخن می‌گویی، قدرت الهی تو باعث می‌شود تا اتفاق‌ها رخ بدهند. فرصت‌ها تو را پیدا می‌کنند. اتفاقات خوب، ترفیع و ایده‌ها به جست‌وجوی تو می‌پردازند. به‌جای اینکه صرفاً فکر کنی امیدوارم از این بیماری خلاص شوم دعا می‌کنم که حالم بهتر شود که البته کار خوبی است، باید یک گام فراتر بروی و از این به بعد آن را اعلام کنی. «من قدرتمندم. سالمم. زنده می‌مانم و نمی‌میرم. خداوند با عمری طولانی من را راضی می‌کند.» همین کار است که ایمان تو را فعال می‌کند.

این‌گونه نیست که صرفاً امیدوار باشی امسال خوب پیش برود یا آرزوهایت برآورده شوند. امید خوب است، اما تا وقتی سخن نگویی هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. هر روز پیش از ترک کردن منزل اعلام کن امسال بهترین سال من خواهد بود. همه چیز به نفع من تغییر می‌کند و قرار است وارد مرحلۀ جدیدی شوم. وقتی این‌گونه سخن بگویی، فرشتگان دست‌به‌کار می‌شوند، درهای جدیدی را می‌گشایند، افراد مناسب را در صف قرار می‌دهند و همه چیز را به نفع تو اداره می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

قدرتِ من هستم
فصل اول: قدرتِ «من هستم»
فصل دوم: یا مثبت باش یا هیچ حرفی نزن
فصل سوم: همان حرفی را به زبان بیاور که در آرزویش هستی
فصل چهارم: آهنربای خوشبختی
فصل پنجم: هفتمین سال تو
فصل ششم: خودت را بشناس
فصل هفتم: خودت را مانند یک شاهکار ببین
فصل هشتم: زندگی رضایت‌بخش
فصل نهم: از آنچه هستی راضی باش
فصل دهم: زیر پاهایت است
فصل یازدهم: ذهنیتی توانگر داشته باش
فصل دوازدهم: افسار زمان را به دست بگیر
فصل سیزدهم: موهبت به پایان رساندن
فصل چهاردهم: می‌توانی شرایط را اداره کنی
فصل پانزدهم: تو تأیید شده‌ای
فصل شانزدهم: به زمان‌بندی خداوند اعتماد کن
فصل هفدهم: خداوند افراد ناکامل را نیز دوست دارد
فصل هجدهم: کارتان ساخته است
فصل نوزدهم: به معجزه تبدیل شو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت من هستم
نویسنده
مترجمافسانه اکبرزاده مقدم
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-220-687-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت من هستم

Mehdi Faal
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتابی بسیار بی نظیر برای بالا بردن اعتماد به نفس و ساختن عزت نفس حتما پیشنهاد میشه
زهره نادعلی
۱۴۰۲/۱/۲۴
کتاب بسیار خواندنی و دلنشینی است و انگیزه داشتن و خودباوری در زندگی رو یاد می‌دهد
roghayeh mirzaei
۱۴۰۲/۱/۱۰
فوق العادی کاربردی هستش و با عمل به تکنیک‌های جول اوستین به هر چیزی که بخواهید می‌رسید بی شک
روح الله جلالی
۱۴۰۱/۱۱/۵
عالی بود به آدم انرژی میده دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قدرت من هستم

برای دریافت کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.