معرفی و دانلود کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح

عکس جلد کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح
قیمت:
12900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح

کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح نوشته‌ی رالف والدو ترین، به نیروی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده‌ی روح و ذهن آدمی اشاره می‌کند و از توانایی‌ها و تأثیر بسزای آن در زندگی و جسم فرد پرده برمی‌دارد و از شما می‌خواهد برای ذهن و روان خود ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوید.

درباره کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح:

همۀ ما انسان‌ها در دو قلمرو منزل داریم؛ قلمرو درونی که همان قلمرو ذهن و روان است و قلمرو بیرونی که قلمرو جسم و دنیای پیرامونمان است. در قلمرو نخست که قرارگاه نادیدنی‌هاست، نیروهای نهفته و نامحسوسی مدفون شده‌اند که همواره با دقت بسیار بالایی در حال تعیین اوضاع و احوال قلمرو دوم است.

یکی از مهم‌ترین الزامات زندگانی موفق برای هر انسان، ایجاد حیاتی متعادل است. هر چند برای کسب رزق و روزی باید کار کرد و زحمت کشید؛ اما زندگی تنها در خورد و خوراک خلاصه نمی‌شود؛ چیزهایی دیگر‌ی نیز وجود دارد که نه تنها مایۀ آسایش و رفاه و ارزش زندگانی هستند بلکه امری محتوم نیز محسوب می‌شوند. با این وصف، هر آن‌کس که واقف نباشد زندگی بیش از این‌ها وسعت دارد، موجودی فاقد درک و فهم است. چنین شخصی، زندگی را صِرف بقا می‌داند و هیچ‌گاه در پی کمال حیات و زندگانی خویش نمی‌باشد.

گاه آن‌قدر خود را مشغول امرار معاش می‌سازیم که دیگر زمانی برای زندگی کردن برایمان نمی‌ماند. این که در کارمان به بالاترین حد توانایی و کفایت دست یابیم معرکه است؛ اما این کفایت اعلا می‌تواند به رُباتی مبدل شود که زندگی حقیقی را از ما برباید.

اندیشه‌ها و احساسات متداول ما انسان‌ها است که با دقت تمام، شرایط حاکم بر زندگی مادی و ظاهری و همچنین اوضاع و احوال حیات جسمانی ما را مشخص می‌سازد. باید دید که آیا بین این دو شرایط تفاوتی وجود دارد که لازم باشد شرایط درونی به جهت نمود در زندگانی مادی دستخوش تغییر قرار گیرد یا نه؟

درواقع هر کس این نیروها را رویایی دست‌نیافتنی بداند و آن‌ها را مبهم و ناملموس فرض کند، اساساً در اشتباه است. همان‌طور که افراد بسیاری واقف‌اند، این نیروها مسائل برجسته و اساسی زندگانی محسوب می‌شوند، آن هم تنها مسائلی که سرانجام ارزش حقیقی را از آنِ خویش می‌سازند.

شادی نصیب مردان و زنانی است که با وجود گسترش روزافزون مشکلات زندگی، همچنان واقفند که ارزش اصلی، از آنِ مسائل مربوط به ذهن و روان – که مسائل اساسی زندگی محسوب می‌شود – است. رالف والدو ترین در کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح (The higher powers of mind and spirit) درصدد است که حقایق مسلمی را ارائه دهد که در تحقق این زندگی پسندیده، مثمر ثمر واقع شود.

کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید و به قدرت بالای ذهن و روان پی ببرید، کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح را بخوانید.

با رالف والدو ترین بیشتر آشنا شویم:

او فیلسوف، عارف، معلم و نویسنده کتاب‌های بسیاری بود و یکی از مرشدان اولیه جنبش اندیشه نو به شمار می‌رفت. نوشته‌های رالف والدو ترین (Ralph Waldo Trine) تأثیر زیادی بر بسیاری از معاصرانش از جمله ارنست هولمز، بنیان‌گذار جنبشی معنوی به نام علوم دینی گذاشت. او کار نویسندگی خود را در اوایل 30 سالگی آغاز کرد و بسیار تحت تأثیر نوشته‌های فیچه، امرسون و هنری دراموند قرار داشت.

کتاب مهم و تأثیرگذار او، "در هماهنگی با بی‌نهایت" در سال 1897 منتشر شد و بیش از 2 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. گفتنی‌ست این کتاب توسط افراد برجسته‌ای همچون ملکه ویکتوریا، جانت گینور و هنری فورد خوانده شد.

در بخشی از کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح می‌خوانیم:

زمانی که فردی اظهار می‌دارد که در میان آشنایانش افرادی هستند که در شصت سالگی به کهولت هشتادساله‌ها می‌مانند، درواقع این حقیقت را بیان می‌دارد که خود، مملوک چیزهای زیادی گردیده است. من نیز با کسانی هم‌صحبت شده‌ام که در پنجاه‌و‌پنج و شصت‌سالگی نسبت به آن‌هایی که هفتاد، هفتادوپنج و حتی هشتاد‌ساله هستند از هر لحاظ بسیار پیرتر و سالخورده‌تر به نظر می‌رسند و هم از نظر جسمی و عقلی رشد بیشتری یافته‌اند.

همان‌طور که می‌دانیم تاریخ، آکنده از نمونه‌های به یاد ماندنی مردان و زنانی است که در سنی، کارهایی را به انجام رسانده‌اند و به موفقیت در امور مختلف دست یافته‌اند که برای هزاران نفر، که در بندِ ‌سن خویشند و به آینده پشت کرده‌اند، مضحک به نظر می‌رسد؛ برای آن‌ها تصور موفقیت قبل از شروع کار، امری مهمل و بیهوده می‌نماید. به موجب قانون مسلمی که برای من همیشه موجودیت داشته است و در حال حاضر قاطعانه یقین دارم که بسیار دقیق عمل می‌کند، همواره به گفتگو با افراد مختلف و گردآوری حقایق گوناگون راجع به تفاوت چشمگیر فهم و شعور سنی این‌دو گروه از کهنسالان علاقمند بوده‌ام.

در همان سال، به سراغ یکی از دوستان رفتم که به دلیل این‌که در شهر دیگری زندگی می‌کرد، نزدیک به ده سال بود که او را ندیده بودم. گفتگو با او این حقیقت را برایم آشکار ساخت که در آن موقع هشتادوهشتمین سال زندگی‌اش را سپری کرده است، اما به سختی می‌شد متوجه تغییری در ظاهر، نحوۀ راه‌رفتن، صدا و روحیه‌اش شد. سرانجام پیرامون دوران مختلف و معهود زندگی صحبت کردیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: توانایی‌های مؤثر ذهن و روان و در عین حال، نامحسوس و نهفته
فصل دوم: روح، روان و جسم و ذهن نیمه‌هشیار که آن‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌سازد
فصل سوم: شیوۀ پرورش جسم به واسطۀ ذهن نیمه‌هشیار
فصل چهارم: کمک مؤثر ذهن در بازسازی جسم و سودمندی جسم برای ذهن
فصل پنجم: تفکر به مثابۀ نیرویی در زندگی روزمره
فصل ششم: فرمانروایی ملکوتی در ذهن و قلب: غیرضروریاتی که روح و روان را برمی‌تاباند
فصل هفتم: آیا طالب گوهر وجودی تعالیم پیامبران و هدف والای زندگی‌شان هستیم
فصل هشتم: هدف ارتقا شخصیت، نیرو بخشیدن، زیبا ساختن و نجات زندگی بشریت پیامبران و در پی آن رهایی روح آدمی
فصل نهم: برخی روش‌های دستیابی به موفقیت
فصل دهم: طریقت‌های نمود معنویات در زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح
نویسنده
مترجمحسین کامیاب
ناشر چاپیانتشارات الینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-622-7009-39-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
12900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح

برای دریافت کتاب قدرت‌های بالاتر از ذهن و روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.