معرفی و دانلود کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی

عکس جلد کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی
قیمت:
۳۵,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی

جنیفر کیلیک در کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی، قسمت جدیدی از ماجراهای دو مامور مخفی نوجوان را روایت می‌کند. الکس و جس بعد از خاتمه پرونده‌ی قبلی روزهای آرامی را می‌گذرانند اما اتفاقات عجیبی درحال وقوع است و ظهور زامبی‌ها در شهر همه چیز را به هم ریخته. آیا شهر آن‌ها محکوم به نابودی است؟ باید دید قهرمانان داستان چه راهی برای شکست یک زامبی پیدا می‌کنند!

درباره‌ی کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی

زامبی‌ها به خروش درمی‌آیند! جلد سوم مجموعه‌ی قدرت‌های نسبتا عجیب وقایعی نفس‌گیر را روایت می‌کند که با تمام ماجراجویی‌های الکس و جس متفاوت است. آن‌ها که بعد از آزمون و خطاهای بسیار کاملا بر قدرت‌هایشان مسلط شده‌اند در کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی (Alex Sparrow and the Zumbie apocalypse) مشغول لذت بردن از توانایی‌های منحصربه‌فردشان هستند. پرونده‌های در جریان پایان یافته‌اند و هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند؛ پس آن‌ها جز تفریحات معمول کاری ندارند، اما اتفاقی عجیب شرایط را برای همه تغییر می‌دهد.

ماجراهای باورنکردنی این جلد با مرگ خانم اسپایرز شروع می‌‌شود. این پیرزن بداخلاق هیچوقت با الکس و جس مهربان نبود ولی به‌هرحال، دو دوست راهی جز شرکت در مراسم خاکسپاری او ندارند. الکس در کلیسا مشغول طراحی برنامه‌ی تشییع است و با ایده‌های عجیبش حرص جس را درمی‌آورد! اگر جلدهای قبلی این مجموعه را خوانده باشید، قطعا می‌دانید که اگر کسی دروغ بگوید، از گوش‌های الکس یک صدای آزاردهنده و سپس بوی بدی بلند می‌شود! حالا هم در گیرودار مراسم تشییع، موقع دروغگویی مردم صدا و بوی بدی از گوش‌های او برمی‌خیزد و حسابی حاضران را کلافه کرده! زمانی که ماموران مخفی قصه بالاخره موفق می‌شوند مردم را به سکوت دعوت کنند، ناگهان صدای بلندی از تابوت بلند می‌شود و همه‌چیز بهم می‌ریزد.

پزشک اعلام می‌کند خانم اسپایرز درواقع یک بیهوشی عمیق را به دلیل مسمومیت دارویی تجربه می‌کرده و حالا کاملا سالم است! دوستانش که از این موضوع خوشحالند یکی یکی به دیدارش می‌روند تا شادی‌شان را ابراز کنند. اما مادر الکس که خیلی گرفتار است ناچارا از پسرش می‌خواهد به نمایندگی از خانواده به ملاقات خانم اسپایرز برود و او هم با غرغر خواسته‌اش را می‌پذیرد. به این ترتیب قهرمانان قصه -الکس به همراه دوست همیشه همراهش، جس - با اکراه راهی خانه‌ی همسایه‌ی پیرشان می‌شوند. بی‌خبر از اینکه در همین لحظه، مردم شهرشان در حال تبدیل شدن به زامبی هستند! اولین نشانه‌های پایان حیات بر کره‌ی زمین در خانه‌ی خانم اسپایرز انتظار الکس و جس را می‌کشد، اما آیا آن‌ها سرنخ‌ها را می‌بینند؟ برای فهمیدن ماجرا شما را به مطالعه‌ی کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی دعوت می‌کنیم.

این داستان هیجان‌انگیز توسط نیلوفر خوش زبان ترجمه شده و اثر خواندنی دیگری از جنیفر کیلیک (Jennifer Killick) است که نشر پرتقال آن را وارد بازار کتاب کرده.

درباره‌ی مجموعه قدرت‌های نسبتا عجیب

جنیفر کیلیک در مجموعه داستان‌های قدرت‌های نسبتاً عجیب (Alex Sparrow) داستان پسری به نام «الکس» را پی می‌گیرد. پسری که قدرتی عجیب‌وغریب دارد؛ نیرویی که باعث می‌شود گوش‌هایش هر زمان که دروغی می‌شنود، به صدا درآید. این قدرت اگرچه در ابتدای امر بسیار شگفت‌انگیز و حتی وسوسه‌آور می‌نماید، اما آنچنان که به‌ نظر می‌رسد، هیجان‌انگیز نیست. چرا که با هر بار شنیدنِ حرف دروغ، بویی آزاردهنده از گوش الکس بیرون می‌‌آید و قابلِ‌حدس است که این بو تا چه اندازه می‌تواند برای او (و البته اطرافیانش!) دردسرساز باشد. در همه‌ی این ماجراجویی‌ها، «جس»، دوست و همکار جسی نیز او را همراهی می‌کند.

لازم به ذکر است تاکنون سه مجلد از این مجموعه به زبان فارسی ترجمه و به همت نشر پرتقال روانه‌ی بازار نشر ایران شده است. در ادامه نام این کتاب‌ها را به ترتیب انتشار ملاحظه می‌کنید: «دروغ‌سنج بدبو»، «الکس اسپارو و خشم پشمالوها» و «الکس اسپارو و زامبی‌های آخر‌الزمانی».

کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 7 تا 12 سال مخاطب این داستان ماجراجویانه و هیجان‌انگیز هستند؛ اما مطالعه‌ی آن برای تمامی دوستداران ادبیات تخیلی، قصه‌های طنز و ماجرای ماموریت‌های مخفی لذت‌بخش خواهد بود.

با جنیفر کیلیک بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ی جوان و آینده‌دار انگلیسی است که آثارش بارها مورد تحسین منتقدان مختلف قرار گرفته‌اند. جنیفر کیلیک (Jennifer Killick) فارغ‌التحصیل نویسندگی خلاق از دانشگاه برونل لندن است و نوشتن را به شکل تخصصی دنبال می‌کند. سه‌گانه‌ی قدرت‌های نسبتاً عجیب از این نویسنده به زبان فارسی ترجمه شده و می‌توانید آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

در بخشی از کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی می‌خوانیم

همین که آهنگ شروع شد، یکباره ذهنم خالی شد. اولین قدم‌ها را برداشتم و حرکت شانه و چرخش را انجام دادم، و بعد گیر کردم. به جس نگاه کردم، بلکه کمکی بگیرم؛ ولی جس وضعش بدتر از من بود؛ مثل بچه آهویی که شکارچی تفنگش را سمتش نشانه گرفته، خشکش زده بود. اما بقیه‌ با آهنگ همراه شده بودند. شانه‌ها را تاب می‌دادند و ضربدری حرکت می‌کردند. بدن‌هایشان را می‌چرخاندند و زانوها را خم می‌کردند. سعی کردم آرامش جاسوسانه‌ام را حفظ کنم و به حرکت‌ها نگاه نکنم؛ چون نمی‌خواستم باقی شب‌های زندگی‌ام کابوس ببینم؛ اما باید بگویم همه به‌خوبی داشتند حرکات را اجرا می‌کردند. انگار این حرکت‌ها بخشی از بدنشان بود.

یک‌مشت پیرزن (و آلن) روی ما را کم کرده بودند. یک‌مشت پیروپاتال که تازه چند نفرشان همین چند روز پیش، عملاً مُرده بودند. نمی‌خواستم توی ذهنم، آن‌ها را کوچک و حقیر در نظر بگیرم؛ اما شاید داشتم کوچک و حقیر می‌دیدمشان. دیگر این کار را نمی‌کنم. خجالت می‌کشم این را بگویم؛ اما راستش مأموریت را به‌کل فراموش کرده بودم و همه‌ی تمرکزم را گذاشته بودم روی انجام حرکت‌ها. چیزی نگذشت که عرق از تمام بدنم سرازیر شد؛ اما حس خوبی داشت. تا به خودم آمدم، آهنگ تمام شد و داشون گفت: «خوب بود، رفقا، می‌ریم که بقیه‌ی شرکت‌کننده‌ها رو به خاک‌وخون بکشیم. البته این یه رقابت نیست.» چشمک زد. «کارمون رو با کمی حرکت کششی تموم می‌کنیم و بعد از همه‌تون می‌خوام برای جلسه‌ی بعد، حرکت‌ها رو تمرین کنین، مخصوصاً شما دوتا اون عقب.» یک جرعه آب نوشید و مستقیم به جس نگاه کرد. آهسته خندیدم. نمی‌توانم بگویم جس سرخ شد؛ چون قبلش هم صورتش هم‌رنگ چشم‌های لیزری سوپرمن بود.

فهرست مطالب کتاب

1. مراسم خاک‌سپاری خیلی عجیب
2. باشگاه کریکت سرنوشت‌ساز و کسی که هیچ اسمی نداشت
3. بازگشت اسپایرز
4. مزاحمت برای خانم فورترس
5. خیلی مخفیانه‌تر از آنچه می‌خواستیم
6. داشون دروغ‌باف
7. به‌دنبال چربی
8. خیابان پاینز
9. سوپ و سالمون
10. ماموریت
11. بحث در مورد نمونه
12. باب شگفت‌زده‌مان می‌کند
13. مک‌مونابابا
14. بیسکویت
15. پیش به‌سوی آخرالزمان
16. هدف‌های اصلی
17. استخدام دکستر
18. وای خدای من، چشم‌هام!
19. تحت بازداشت
20. سه‌تا «م»
21. خبرهای مهم
22. با ترس‌هایم روبه‌رو می‌شوم
23. ردپای امید
24. خشم اختاپوس
25. جس عاقبت خودش را رها می‌کند
26. عاقبت
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی
نویسنده
مترجمنیلوفر خوش زبان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-622-274-076-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی

برای دریافت کتاب قدرت‌های نسبتا عجیب 3: الکس اسپارو و زامبی‌های آخرالزمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.