معرفی و دانلود کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است

عکس جلد کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است

کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است اثر فردریک بکمن، داستانی سرشار از عشق، امید، بخشش و همچنین یکی از مهم‌ترین حقوق زندگى؛ حق متفاوت بودن است. داستان زندگى السا دختر هفت ساله‌ای که با همه هفت ساله‌های دیگر فرق دارد، شما را تا انتهای کتاب صوتی به دنبال خود مى‌کشد.

کتاب مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است (My Grandmother Asked Me to Tell You She's Sorry)، اثری است شنیدنی؛ ماجراهای مادربزرگی هفتاد و هفت ساله، پزشکی پر شر و شور که همسایه‌ها را به مرز جنون رسانده. با نوه‌اش السای هفت ساله. السا عاشق ویکی‌پدیا و ابر‌ قهرمانان است و در زندگی‌اش فقط یک دوست دارد؛ مادربزرگ. او با قصه‌های مادربزرگ و در عالم تخیل، مهیج‌ترین حوادث را تجربه می‌کند. تا سرانجام مادربزرگ او را وارد بزرگ‌ترین ماجراجویی زندگی‌اش می‌کند ولی این بار در دنیای واقعی.

به شکل کلی این کتاب داستان ماجراجویی‌های مادربزرگ و السا است که در هر حال از همدیگر محافظت می‌کنند. این دو نفر دنیای خودشان را دارند. در ادامه مادربزرگ از دنیا می‌رود، اما قبل از مرگش مسئولیت‌هایی به عهده السا می‌گذارد که این مسئولیت‌ها با افسانه‌هایی که مادربزرگ برای السا تعریف کرده است، تطابق دارد و…

فردریک بکمن (Fredrik Backman)، وبلاگ‌نویس و نویسنده‌ی جوان و بسیار موفق سوئدی، سال 1981 در استکهلم به دنیا آمد. او پس از ناتمام گذاشتن تحصیلات دانشگاهی، مدتی به عنوان راننده‌ی کامیون، کارگر رستوران و راننده‌ی لیفتراک کار کرد. در سال 2007 به استخدام روزنامه‌ی مور در آمد، ولی پس از یک سال و نیم کار، از شغلش استعفا داد و از آن زمان به بعد، به عنوان خبرنگار آزاد، برای چند نشریۀ سوئدی مقاله می‌نویسد.

اولین اثر نویسنده، مردی به نام اُوِه است که در سال 2012 وارد بازار کتاب سوئد شد و بلافاصله با فروشی بیش از ششصد هزار نسخه، در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت. این اثر در سال 2014 به زبان آلمانی ترجمه شد و بازار کتاب این کشور را هم تسخیر کرد و به فروش میلیونی دست یافت.

مردی به نام اُوه تا به‌ حال به 25 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در سال 2016 براساس آن یک فیلم سینمایی ساخته شده است. این اثر نویسنده، مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متأسف است، نیز با استقبال گسترده‌ای در سطح بین‌المللی روبه‌رو شد و ماه‌ها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2016 آلمان قرار گرفت. سومین اثر نویسنده، بریت ماری اینجا بود هم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد.

مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است، کتابی است که اگر شنیدنش را از دست بدهید، هرگز خودتان را نخواهید بخشید.

قسمت‌هایی از کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است می‌شنویم:

«السا بچه‌ای است که خیلی زود یاد گرفت اگر می‌خواهد در زندگی پیشرفت کند و به جایی برسد، باید موسیقی متن زندگی‌اش را خودش انتخاب کند.»

«وقتی مادربزرگ داری، انگار یک ارتش پشت سرت داری. این بزرگ‌ترین امتیاز یک نوه است: اینکه بدانی یک نفر همیشه طرف تو است، هرچه پیش بیاید. حتی وقتی اشتباه می‌کنی. در واقع، مخصوصا وقتی اشتباه می‌کنی.
یک مادربزرگ هم نقش شمشیر را دارد و هم نقش سپر. وقتی در مدرسه می‌گویند السا «متفاوت» است، طوری که انگار متفاوت بودن به معنی بد بودن است، یا وقتی السا با بدن کبود از مدرسه به خانه می‌آید و مدیر مدرسه می‌گوید «باید یاد بگیرد با بقیه هم رنگ شود»، این جور وقت‌ها مامان بزرگ پشت او است.»

«به من نگو خیلی خب بابا! تو بودی که پی‌پی پرت کردی طرف پلیس.
- این‌قدر هارت و پورت نکن. شدی عین مادرت. فندک داری؟
- من فقط هفت سالمه!
- تا کی می‌خوای هفت سالگیت رو بهانه کنی؟
- تا وقتی هفت سالم تموم شه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
بخش اول
32 دقیقه
بخش دوم
30 دقیقه
بخش سوم
23 دقیقه
بخش چهارم
28 دقیقه
بخش پنجم
31 دقیقه
بخش ششم
31 دقیقه
بخش هفتم
16 دقیقه
بخش هشتم
28 دقیقه
بخش نهم
36 دقیقه
بخش دهم
21 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
36 دقیقه
بخش سیزدهم
26 دقیقه
بخش چهاردهم
28 دقیقه
بخش پانزدهم
28 دقیقه
بخش شانزدهم
26 دقیقه
بخش هفدهم
29 دقیقه
بخش هجدهم
35 دقیقه
بخش نوزدهم
28 دقیقه
بخش بیستم
37 دقیقه
بخش بیست و یکم
31 دقیقه
بخش بیست و دوم
27 دقیقه
بخش بیست و سوم
27 دقیقه
بخش بیست و چهارم
26 دقیقه
بخش بیست و پنجم
29 دقیقه
بخش بیست و ششم
30 دقیقه
بخش بیست و هفتم
27 دقیقه
بخش بیست و هشتم
24 دقیقه
بخش بیست و نهم
28 دقیقه
بخش سی‌ام
27 دقیقه
بخش سی و یکم
17 دقیقه
بخش سی و دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است
نویسنده
مترجمنیلوفر خوش زبان
راویرضا عمرانی
ناشر چاپینشر نون
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است

azadeh mo
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
"متاسفم که مجبور شدم بمیرم " نمیدونم بقیه ادم‌ها هم همینجور که من کتاب گوش میدم و میخونم باهاش میخندن و گریه میکنن یا نه؟ این کتاب پر بود از، این لحظه‌های ناب، لحظه‌های که برمیگشتم عقب و بارها و بارها جمله هاش رو گوش میدادم. هر چی بیشتر میگذره بیشتر با کتاب‌های صوتی ارتباط برقرار میکنم. ممنون از ماه اوا و جناب عمرانی
خاطره اسماعیل نژاد
۱۴۰۲/۳/۴
خوش به حال فردریک بکمن وذهن خلاقوقلم توانمندش
عالی وکم نظیر کتابی پر از لحظات شیرین وتلخ پر از اموزش برای همه کتابی که با گوش دادن به ان هم خندیدم وهم گریه کردم وهم خیلی چیزها یاد گرفتم
وبا صدای دل نشین آقای عمرانی واجرای بسیار خوب ایشان عالی تر هم شد
ممنونم از کنابراهی‌های عزیز
خواندن این کتاب را به همه به ویژه پدرها ومادرها وپدر بزرگ‌ها ومادر بزرگ‌ها پیشنهاد می‌کنم🌹
شکوفه عصاره
۱۴۰۱/۳/۲۳
❤️ قلم فردریک بکمن واقعا عالیه و نسخه صوتیش با صدای آقای عمرانی عالی تر شد. داستان واقعا زیبا و قابل درکی بود، خنده و گریه رو قاطی کرده بود. شخصیت السا و عشقش به مطالعه و هری پاتری بودنش دقیقا انگار بچگی منه و به راحتی تونستم باهاش ارتباط بگیرم.
زبون رمزی با مادربزرگ، سرزمین خیالی کودکی، حس‌های و
کودکانه السا باقی چیزاش دقیقا همون چیزی بود که چنین کتابی به زیبایی بتونه بزرگسالها رو به دوره کودکی ببره.
mahnaz hayati
۱۳۹۸/۴/۲۵
راستش فصل‌های اولیه نتونستم خیلی ارتباط برقرار کنم اما بعد که داستان جلوتر رفت و احساس می‌کنم گوینده هم خودش با متن بیشتر ارتباط برقرار کرد و داستان و صدا ملموس تر شد دیگه همراهش شدم به طوری که بعضی فصل‌ها گوش می‌کردم گریه می‌کردم و گیلاس می‌خوردم و می‌خندیدم اما آخرش حالم خیلی خوب بود و احساس سبکی می‌کردم. در کل لذت بردم و باید از نظر من خواننده این کتاب صبور باشه ولی نتیجه‌اش خوبه: )
فهیمه ذوالفقاری
۱۴۰۲/۸/۲
بسیاااااار زیبا و دلنشین بود، کتابی پراز حس زندگی در کنار مرگ و فقدان، کتابی که پر از شخصیت‌های متفاوت ولی جذاب و دوست داشتنی بود، همسایگانی در یک ساختمان، در کنار هم زندگی میکردند که سرشار از آسیب و تفاوت بودند، ولی در کنار یک دختر بچه حس دوستی و همدلی را تجربه کردند، و نامه‌هایی که به شخص تعلق داشت آن‌ها را با واقعیت شخصیت و اخلاقی و ارزشمندی خود روبرو می‌کرد...
Aynaz Q
۱۳۹۹/۱۰/۳
وای که چقدررر از این کتاب لذت بردم😍همه شخصیت‌های داستان خیلی واقعی بودن و این به نظرم فوق العاده بود👌آرزومه مثه مادربزرگ زندگی کنم و بمیرم، همینقدر آزاد، همینقدر تاثیرگذار ❤️
بسیار ممنونم از مترجم و آقای رضا عمرانی با صدای دلنشینشون و استودیو ماه آوا که انقدر زیبا این اثر جذاب رو به ما منتقل کردن😍🙏🏻
Alma Koochek
۱۳۹۹/۴/۲۵
یکی از بهترین کتابهایی که خوندم، من تاحالا کتاب صوتی نخونده بودم و دوست نداشتم بخونم ولی با شنیدن این کتاب و با صدای فوق العاده آقای عمرانی که زیبایی داستان را دو چندان کردن به کتابهای صوتی علاقه مند شدم،
و این کتاب هم که فوق العاده بود، شیرین، دلنشین و جذاب
مثل تشنه‌ای که قطره قطره معجونی رو بنوشه از تک تک لخظاتش لذت بردم
ممنون
عالیه رحمانی
۱۳۹۹/۳/۲۲
خیلی خیلی قشنگ بود
هم خنده دار بود و در عین حال هم غم انگیز
غم انگیز‌ترین بخش داستان، فصل آخر نامه‌ی مادربزرگ به السا بود. من که اشکم در اومد، اونقدر نامه مادر بزرگ قشنگ و غم انگیز بود که دوبار گوش دادم، و دوباره هم اشک تو چشم هام جمع شد. 😢
عالییییییییی، پیشنهاد می‌کنم حتما حتما بخونین
تو داستان کم کم همه چیز به هم مربوط می‌شن
پوریا پاکشیر
۱۴۰۱/۷/۶
قلم فردریک بکمن اونقدر مینیمال، ساده و اعجاب انگیزه که با نوازشی سحرآمیز و مهربان، روحت رو لمس می‌کنه. اگه تا حالا از این نویسنده کتابی نخوندید، شک نکنید و این کتاب صوتی رو با روایت بی نقص رضا عمرانی گوش بدید و خودتون رو به دنیای بی نظیر این داستان بسپارید تا روح تون یه ماساژ حسابی ببینه.
امین نظام
۱۳۹۹/۱/۲۹
مادربزرگ چقدر زیبا برنامه ریزی کرده بود. یکی از دردناک‌ترین لحظات وقتی بود که گفته شد: متاسفم ک مجبورم بمیرم. راستی میدونستید همسر نویسنده یعنی بکمن ایرانی هستش؟ اون تشویقش کرده نویسنده شه!در کل کتاب عالی راوی عالی
اتابک اصغری
۱۳۹۸/۸/۴
خوشحالم که با بکمن آشنا شدم و این کتاب رو شنیدم، فکر نمی‌کردم دیگه چیزی بهتر از اون بتونه بنویسه ولی نوشت، بازهم ازش منتظر کارای بهتری هستم، راوی خوب کنار سناریوی هوشمندانه حال آدمی رو همیشه عالی میکنه
Mary A
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا عالی🌸
لحن راوی، داستان رو دوبرابر جذابتر کرده بود.
خیلی وقت بود دلم میخواست همچین داستان جذابی بشنوم؛
نویسنده در طول داستان به تک تک سوالات ایجاد شده، به بهترین شکل ممکن پاسخ میده و کشش ماجرا از اول تا آخر حفظ شده.
ممنونم بابت این اثر زیبا ♡
isana .
۱۴۰۰/۷/۶
بی نظیر بود، نویسنده تقریبا تمام احساس یک مادر بزرگ و نوه را خوب توصیف کرده بود، واقعا تخیل خوبی داشت،
صدای آقای عمرانی و احساسشون در بیان و مطالعه بی‌نظیر بود آدم را خسته نمی‌کرد‌...
در کل به شدت شنیدن این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم
Mahsa Kh.Ahmadi
۱۳۹۹/۹/۲
سلام
بی اندازه لذت بردم از همنشینی با این اثر در شب‌های پاییزی. بسیار سپاسگذارم از آقای عمرانی که با خوانش فوق العادشون همیشه مرا غرق در خوشی و لذت می‌کنند و همچنین همه کسانی که در تولید آثاری این چنین فاخر تلاش می‌کنند.
پگاه آرا
۱۳۹۸/۱/۱۹
کتاب جالبیه شخصیت پردازی و داستان پشت هر کاراکتر خیلی خوب توصیف شده که باعث میشه بتونیم با تک تکشون همزاد پنداری کنیم. ارتباط حسی و خیال پردازانه‌ی شخصیت اصلی با شخصیت‌های هری پاتر جزو چیز‌هایی بود که توی این کتاب خیلی دوست داشتم..
مشاهده همه نظرات 92

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است

برای دریافت کتاب صوتی مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.