معرفی و دانلود کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه

عکس جلد کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه

کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه اثر استوارت گیبز نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، ادامه‌ی ماجراهای معمایی و جذاب دشیل در قرارگاه فضایی را به تصویر می‌کشد. او در این داستان باید فرمانده قرارگاه را که ناپدید شده، پیدا کند اما در این مسیر وارد ماجراهایی پیچیده و مرموز می‌شود.

موضوع کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه چیست؟

اتفاق مرموزی در قرارگاه فضایی رخ داده است! نینا استاک فرمانده قرارگاه به طور عجیبی ناپدید می‌شود اما نکته‌ی عجیب‌تر و مرموزتر این است که ابعاد قرارگاه خیلی بزرگ نیست و می‌توان گفت تقریباً به اندازه‌ی یک زمین فوتبال است. هیچ ردی از نینا نیست و هیچکس از او خبر ندارد. دشیل با اینکه دوازده سال دارد اما بهترین کارآگاهی است که در فضا حضور دارد و باید هر طور که شده راز گم شدن فرمانده را کشف و او را پیدا کند. به نظر شما او موفق می‌شود؟ برای دانستن جواب این سوال باید داستان مهیج کتاب قاچاقچی در ماه (Spaced Out) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه قرارگاه فضایی آلفا:

این مجموعه‌ی جذاب و پرطرفدار که از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، داستان‌های افرادی را به تصویر می‌کشد که برای همیشه به کره‌ی ماه فرستاده شده‌اند. این افراد که به دنبال یک زندگی متفاوت بودند علاوه بر تجربه‌ی زندگی در فضا، به تحقیق و جستجو نیز مشغول هستند.

نوجوانی به نام دشیل شخصیت اصلی داستان است که به همراه پدر، مادر و خواهرش جزء مسافران فضا هستند، بعد از گذشت مدتی دشیل از زندگی در فضا خسته می‌شود اما رخ دادن اتفاقاتی مرموز و عجیب در هر داستان، او را درگیر دردسر و کشف رازهایی می‌کند.

استوارت گیبز (Stuart Gibbs) داستان‌های مجموعه‌ی قرارگاه فضایی آلفا (Moon Base Alpha) را در فضای طنزآمیز، ماجراجویانه و پر از هیجان روایت می‌کند که بر جذابیت هر چه بیشتر این داستان‌های علمی - تخیلی افزوده است.

نکوداشت‌های کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه:

- داستان‌های هیجانی اغلب در آخرین لحظات خود از ریل خارج می‌شوند، اما در این کتاب نویسنده همه چیز را حفظ می‌کند. بسیار جذاب. (Kirkus Reviews Kirkus Reviews)

- این کتاب به عنوان کتابی سبک و جذاب برای دانشمندان جوان و تازه‌کار فضایی توصیه می‌شود. (School Library Journal School Library Journal)

کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه مناسب چه کسانی است؟

این داستان جذاب برای نوجوانانی که به داستان‌های علمی، تخیلی علاقه دارند، جذاب و خواندنی است.

در بخشی از کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه می‌خوانیم:

شاید اگر هنوز در زمین زندگی می‌کردم کار این‌قدر سخت نمی‌شد. آن جا اگر می‌خواستم مدتی با زان تنها باشم، کافی بود به اتاقم بروم و در را قفل کنم؛ ولی در ماه اتاقی از خودم ندارم. من و والدینم و خواهر کوچکم، ویولت، اقامتگاهی تک‌اتاقه و کوچک داریم و اتاق‌خواب من فرورفتگی‌ای است که در دیوار درست کرده‌اند. در زمین می‌شد بروم در محله گشتی بزنم. در ماه نمی‌شود. اجازه ندارم بیرون بروم، چون در آن جا ممکن است بمیرم. در زمین هزار جا بود که بروم و تنها باشم. در ماه هیچ جایی نیست. اصلاً خلوتی ندارم. همه‌جا دوربین امنیتی گذاشته‌اند. نصف قرارگاه برای من ممنوع است و حتی دستشویی‌ها هم عمومی‌اند.

پس عملاً فقط آخر شب بود که می‌توانستم درست‌وحسابی با زان حرف بزنم، یعنی وقتی همه رفته بودند که بخوابند.

شبی که جنگ ستارگان را برایش گذاشتم، مدتی از شاممان می‌گذشت. مامان و بابا به ویولت شب‌به‌خیر گفته بودند و داشتند در اتاقمان با‌هم شطرنج بازی می‌کردند. به نظر می‌رسید تمام ماه‌زده‌های دیگر هم در اقامتگاه‌های خودشان آرام‌وقرار گرفته بودند. دلیل اینکه فیلم را برای زان گذاشتم این نبود که چیزی را برایش توضیح بدهم؛ فقط این‌قدر در حرف‌هایم به این فیلم اشاره کرده بودم که خواسته بود آن را تماشا کند.

فهرست مطالب کتاب

قدردانی
راهنمای بخش مسکونی قرارگاه فضایی آلفا
ضمیمه‌ی الف: خطرهای احتمالی برای سلامت و ایمنی
شب فیلم‌بینی فرازمینی
دفاع شخصی با لوله‌
رسیدگی به ماجرای توالت فضایی
بلوبری‌های پلید
ربودن ژولیت
جست‌وجوی بی‌حاصل
هشدار وحشت‌بار
بن‌بست
نانوبوت‌های حساس
ورود غیرقانونی
قاچاق
شورش عوضی‌های فضایی
روز مبادا
سواری در نور ماه
مرگ از آسمان
ارسال فیلم
اعصاب خسته
مارهای فضایی فرضی
دوست‌های خیالی
پاسخ معما
مهلت کوتاه
هویت مخفی
سیارک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه
نویسنده
مترجمآزیتا راثی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات298
زبانفارسی
شابک978-600-462-694-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۳۱
مثل همه کتاب هایاستوارت گیبز عالی بود یه کتاب علمی تخیلی که منطقی تر نسبت به بقیه کتاب‌ها و فیلم‌ها دش و کایرا باز هم معما‌های جدیدی رو حل میکنن معمای یه قاچاق و ناپدید شدن نینا البته موضوع دیگه‌ای که این کتاب رو به نظرم خاص میکرد موضوعی بود که زان (موجود هوشمند فضایی) بیان کرد ایا بشر ارزش نجات یک دادن داره ایا موجودات هوشمند حاضر میشن بهش کمک کنن؟
برای متوجه شدن قضیه اول باید کتاب رو بخونید برای همه کسایی که کتاب‌های علمی تخیلی و ماجراجویی دوست دارن این همون کتابی که دنبالش میگشتن
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خیلی خوب بود. استوارت گیبز به نظرم بهترین نویسنده است. یکی از کتاب‌های استوارت گیبز که خیلی دوستش داشتم سری (مدرسه جاسوسی) هست که بهتون پیشنهاد میکنم. خلاصه داستان درباره این هست که پسری دوازده ساله به نام دشیل گیبسن در قرارگاه فضایی آلفا زندگی می‌کنن که به همراه دوست فضایی‌ش زان پرفونیک که از راه فکر با آن ارتباط برقرار میکنه و دوستش کارا ماجراهای زیادی در پیش می‌گیرد.
علی محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عالی من که خیلی از خوندنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه

برای دریافت کتاب قرارگاه فضایی آلفا 2: قاچاقچی در ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.