معرفی و دانلود کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی

عکس جلد کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی

موش کوچولوها یک جعبه‌ی عجیب پیدا کردند که صداهای جذاب و تصاویر زیبایی را نشان می‌داد. اما همه‌چیز به همین زیبایی باقی نماند! کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی تألیف گروه نویسندگان جین لی شیوه‌ی درست توجه را به کودکان می‌آموزد و به آن‌ها کمک می‌کند که شخصیت خودشان را به‌درستی شکل دهند.

درباره‌ی کتاب قصه‌ توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی

تقریباً همه‌ی ما در خانه‌مان یک جعبه جادویی داریم که هر روز جلوی آن می‌نشینیم و کارتون‌ها یا برنامه‌های مورد علاقه‌مان را تماشا می‌کنیم. جعبه‌ی جادویی به همان اندازه که می‌تواند دوست خوبی برای ما باشد، می‌تواند به ما آسیب هم بزند! می‌دانید چطوری؟

مثل اتفاقی که برای چهار بچه‌موش قصه‌ی ما افتاد. آن‌ها یک روز عصر که مشغول گشت‌وگذار بودند، یک جعبه‌ی جادویی ماشینی پیدا کردند. زمانی که دکمه‌های آن را فشار دادند و کمی اینور و آنورش کردند، ناگهان صفحه‌ای روی جعبه نمایان شد و تصاویر جذاب و آهنگ‌های شاد را پخش کرد. بچه موش‌ها از این کشف خودشان خیلی خوشحال شدند و از آن روز به بعد، جعبه‌ی جادویی بهترین دوست آن‌ها شد. تا اینکه یک روز متوجه شدند همه چیز برای آن‌ها در حال تغییر است؛ دیگر سرحال نبودند و در مدرسه نمره‌های کمی می‌گرفتند و حتی چشم‌هایشان به‌خوبی گذشته نمی‌دید! آن‌ها خبر نداشتند که همه چیز زیر سر همان جعبه‌ی جادویی ماشینی است!

به‌نظر شما چه اتفاقی برای موش‌ها افتاده است؟ فکر می‌کنید آن‌ها می‌توانند دوباره موش‌های خوشحال و سرحالی باشند؟!

کتاب قصه‌ توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی که گروه نویسندگان آن را تالیف کرده‌اند، یکی از بهترین کتاب‌ها از مجموعه گام‌به‌گام رشد کودکان است که خردسالان را از طریق داستان، با موضوع توجه آشنا می‌کند. این کتاب منبع بسیار خوبی برای رشد شخصیتی کودک و یادگیری مباحث مهمی است که در زندگی به آن‌ها نیاز دارد. با خواندن این کتاب برای کودکان می‌توانید همراه با قصه کار آموزش را برای آن‌ها انجام دهید و نتایج مثبت و بی‌نظیرش را ببینید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گام‌به‌گام رشد کودکان

مجموعه کتاب‌های گام‌به‌گام رشد کودکان با هدف رشد شخصیتی کودکان و آموزش نکات مهم در ایجاد شخصیت سالم برای کودکان منتشر شده است. این مجموعه کمک می‌کند که خردسالان از طریق قصه، تصاویر زیبا و رنگارنگ و واژگان موثر،‌ تفکر کنند و آنچه را برای رشد ویژگی‌های شخصی‌شان مورد نیاز است، بیاموزند. کودکان با مطالعه این مجموعه‌ی آموزشی می‌توانند در مسیر آموزش، رشد و یادگیری قرار بگیرند.

کتاب قصه‌ توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

حواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 2 تا 5 ساله‌ای که شخصیت آن‌ها در حال شکل‌گیری است پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قصه‌ توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی می‌خوانیم

موش تپل گفت: «لی‌لی لالا لو» و یک قسمت از جعبه‌ی جادویی را فشار داد. ناگهان جعبه‌ی جادویی تصویر یک گربه و یک موش را نشان داد؛ بچه موش‌ها وحشت‌زده شدند و با فریاد می‌گفتند: «وای، نمی‌توانم نگاه کنم. می‌ترسم، می‌ترسم!» بعد از مدت کوتاهی موش و گربه ناپدید شدند و سفیدبرفی ظاهر شد و بعد از او موتوسواری و بعد از آن یک روبات نمایش داده شد. این تصاویر پشت‌سرهم ظاهر می‌شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی
نویسنده
مترجمفرشته میرزایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نبات
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-94447-22-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی

فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۶
آشنایی با مهارت‌های زندگی برای کودکان عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی

برای دریافت کتاب قصه توجه: موش پیر و جعبه‌ی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.