معرفی و دانلود کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری

عکس جلد کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری

گرگ کوچولوی خاکستری یک توانایی عجیب و بسیار قوی دارد که او را به دردسر انداخته است! فکر می‌کنید این توانایی چیست؟ کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری نوشته‌ی گروه نویسندگان یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه آموزش تشکر کردن به کودکان است که می‌توانید آن را برای کودک خود تهیه کنید.

درباره‌ی کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری

فکرش را بکنید یک توانایی عجیب‌وغریب دارید که جز شما هیچکس آن را دارا نیست! مثلاً می‌توانید همه چیز را با یک انگشت از روی زمین بردارید. حتی وسایل خیلی سنگین را! جذاب است نه؟ اما می‌دانید مهم‌تر از جذابیت داشتن یک توانایی خاص،‌ چه چیزی است؟ اینکه بلد باشید چطوری از استعدادتان استفاده کنید و مراقب باشید که کسی را ناراحت نکنید یا او را آزار ندهید.

چیزی که گرگ کوچک خاکستری بلد نبود و او را به دردسر انداخت. گرگ خاکستری، پسر خیلی خوبی بود و همه او را دوست داشتند. تا اینکه یک روز به کشوری عجیب سفر کرد و یاد گرفت چطور می‌تواند خیلی قوی فوت کند! بله او در فوت کردن توانایی فوق‌العاده‌ای داشت اما نمی‌دانست چطور باید از آن استفاده کند. تا اینکه با انجام یک‌سری از کارهای اشتباه،‌ دوستان خودش را آزرده و ناراحت کرد.

فکر می‌کنید گرگ خاکستری چه کار اشتباهی انجام داده بود؟ اگر شما جای گرگ کوچولو بودید،‌ با قدرت جادویی‌تان چه کار می‌کردید؟

کتاب قصه‌ی تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری نوشته‌ی گروه نویسندگان جین لی از جمله کتاب‌های آموزشی رشد و پرورش شخصیت کودک به‌شمار می‌رود. خردسالان با خواندن و شنیدن داستان این کتاب می‌آموزند که چگونه باید شخصیت خودشان را در مسیر درستی شکل دهند و در ادامه، آموزش‌های مورد نیاز را در قالب قصه یاد می‌گیرند. در انتهای کتاب،‌ تمرین‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای وجود دارد که به بالا رفتن توجه و تمرکز و کسب توانایی کودک در هماهنگی چشم‌ها و دست‌ها کمک می‌کند. اگر دوست دارید کودک خود را به‌خوبی و با کمک قصه و داستان آموزش دهید، این کتاب منبع کمکی بسیار خوبی برای شماست.

درباره‌ی مجموعه‌ی گام‌به‌گام رشد کودکان

مجموعه‌کتاب‌های گام‌به‌گام رشد کودکان با هدف رشد شخصیتی کودکان و آموزش نکات مهم در ایجاد شخصیت سالم برای کودکان منتشر شده است. این مجموعه کمک می‌کند که خردسالان از طریق قصه، تصاویر زیبا و رنگارنگ و واژگان مؤثر،‌ تفکر کنند و آنچه را برای رشد ویژگی‌های شخصی‌شان مورد نیاز است، بیاموزند. کودکان با مطالعه این مجموعه‌ی آموزشی می‌توانند در مسیر آموزش، رشد و یادگیری قرار بگیرند.

کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک اثر آموزنده‌ی بسیار خوب برای همه‌ی کودکان 2 تا 5 ساله‌ای است که در مسیر رشد و شکل‌گیری شخصیت خود قرار دارند.

در بخشی از کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری می‌خوانیم

گرگ خاکستری چرخید و به سمت خانه‌ی گوسفند کوچولو رفت و با یک فوت کردن،‌ سقف آنجا را کند. گوسفند کوچولو آنقدر وحشت‌زده بود که از ترس شروع به اشک ریختن کرد. گرگ خاکستری خندید و به سمت خانه‌ی خرگوش و سنجاب رفت. او حتی خانه‌ی قناری در درخت را نیز خراب کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری
نویسنده
مترجمفرشته میرزایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نبات
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-94447-22-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری

فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۶
آشنایی با مهارت‌های زندگی برای کودکان عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری

برای دریافت کتاب قصه تشکر: فوت کردن‌های گرگ خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.