معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی نوشته‌ی سارا ملانسکی، به ادامه‌ی داستان‌های پرفروش و مهیج آینه‌ی جادویی می‌پردازد. این بار ایبی به همراه گربه و برادرش در قصه‌ی شاهزاده نخود فرنگی فرود می‌آیند.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی چیست؟

ایبی بعد از اینکه نتوانست رئیس انجمن دانش‌آموزان مدرسه شود، ناراحت شد و روز سختی را گذراند؛ برای اینکه حالش بهتر شود تصمیم گرفت تا به وسیله‌ی آینه‌ی جادویی و به همراه گربه و برادرش دوباره به دنیای قصه‌ها سفر کند. آن‌ها این بار به داستان شاهزاده نخود فرنگی (Two Peas in a Pod) قدم می‌گذارند.

ایبی و جونا وقتی به این قصه سفر می‌کنند، اهالی آن سرزمین ایبی را با شاهزاده خانم گم‌شده، اشتباه می‌گیرند و همه‌ی دستورات ایبی را اجرا کرده و تمام حواسشان به اوست. اما ایبی و جونا باید هرچه زودتر شاهزاده خانم واقعی را برای اداره سرزمینش پیدا کنند...

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی مناسب چه کسانی است؟

این داستان جالب و فانتزی برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی می‌خوانیم:

منظور پنی این است: من یک آینه‌ی جادویی در زیرزمین خانه‌مان دارم. جدی می‌گویم. من و برادر کوچکم، جونا، وقتی که به اسمیت‌ویل آمدیم آن را کشف کردیم. اگر ‌نصفه‌شب سه بار به این آینه ضربه بزنید، یک پری جادویی آینه را به راهی تبدیل می‌کند که می‌تواند شما را به داستان‌های افسانه‌ای ببرد. شاید به نظر می‌آید که دارم شوخی می‌کنم، اما این‌طور نیست. من داستان‌های افسانه‌ای مثل شازده قورباغه، سیندرلا و هانسل و گرتل را دیده‌ام. آره، درست است. جادوگر توی قصه‌ی هانسل و گرتل واقعاً می‌خواست ما را بخورد. اما واقعاً به خوردن آن خانه‌ی شکلاتی می‌ارزید.

معمولاً من و برادرم (و گربه‌مان، شازده) به سرزمین قصه‌ها می‌رویم. رابین با من به زیبای خفته آمد، اما توی آن داستان خوابش برد و حالا دیگر چیزی یادش نیست. ولی چند هفته پیش، من، پنی، فرانکی و رابین از زمین گلف به یک داستان دیگر رفتیم و وارد سرزمین عجایب شدیم. مثل ماجرای آلیس در سرزمین عجایب.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: خیلی بد، خیلی غمگین
فصل دو: باران، باران، برو پی کارت
فصل سه: شیر و شیرینی
فصل چهار: نود و نه، صد
فصل پنج: تمام شب آن بالا
فصل شش: شایسته ی یک شاهزاده خانم
فصل هفت: برگزاری مهمانی
فصل هشت: فکر بکر
فصل نه: شین مثل شاهزاده خانم
فصل ده: پوسترها در شهر
فصل یازده: دوباره در می زنند
فصل دوازده: تو از یک کلاس پنجمی باهوش تری؟
فصل سیزده: خوراکی تمساح
فصل چهارده: در لباس مبدل
فصل پانزده: و نتیجه این است...
فصل شانزده: سوار قایق
فصل هفده: نردبان انسانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-462-457-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی

نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۶/۳۱
عالیه
ایبی و برادر کوچکترش جونا این دفعه به دلیل ناراحتی ایبی به خاطر این که مدیر جشنواره نشده بود و بازیگوشی گربه شأن توسط ماری رز به داستان شاهزاده‌ی نخود فرنگی فرستاده می‌شوند آن‌ها که در سر ما گم می‌شوند به قصری پناه می‌برند پادشاه سرزمین فوت شده و وصیت کرده با آزمون نخود شاهزاده خانمی شاه و
شود وزیر از هر دختری که به قصر می‌آید امتحان می‌گیرد وزیر نخود فرنگی را زیر صد دشک ایبی می‌گذارد و ایبی به دلیل ترس از ارتفاع آن شب نتوانست بخوابد و وزیر فکر کرد ایبی به خاطر نخود فرنگی نتوانسته است به خوابد و ایبی شاه می‌شود اما ایبی می‌خواهد داستان را درست کند و........
پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید پشیمون نمیشین عالیه ❤️
. .
۱۴۰۰/۶/۲۰
خوب بود
ولی من جلد‌های دیگه‌اش رو بیشتر پسندیدم.
در کل مجموعه کتاب جالبیه و من تقریبا همش رو خواندم.
ساینا سلیمانی
۱۴۰۱/۱۱/۸
خیلی خیلی عالی بود واقعا ممنونم از برنامه عالی‌ی کتابراه ونشر پرتقال.
واقعا بهتر از کتاب چیزی نیست
مجیبازهرا بابازاده
۱۴۰۱/۷/۱۵
به نظرم همه‌ی این کتاب‌ها عالیه ولی این محشره من که عاشقش شدم.
یسنا حق شناس
۱۴۰۱/۶/۱۱
عالی بود خیلی زیبا بهتون پیشنهاد میکنم بخرید
ترنم امیری
۱۴۰۰/۶/۲۶
خیلی عالی بود ممنون از پرتقال و کتابراه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 11: شاهزاده نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.