معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر، نوشته‌ی سارا ملانسکی است که هفتمین داستان از این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز را روایت می‌کند. این‌بار آینه‌ی جادویی، جونا و خواهرش را به سرزمین رُزهای جادویی و داستان دیو و دلبر برده و چرخشی عجیب در روند این داستان ایجاد کرده است .حالا باید ببینیم با اتفاقاتی که رخ داده آیا ایبی می‌تواند پایان این قصه را به سرانجام حقیقی‌اش برساند یا نه؟

درباره‌ی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر (Beauty Queen)، خوانندگان را به یک سفر رؤیایی می‌برد؛ سفری به سرزمین افسانه‌ای دیو و دلبر! داستان این‌گونه روایت می‌شود: مدتی است که جونا حافظه‌اش را از دست داده و باور نمی‌کند که از طریق آینه‌‌ی زیرزمین خانه‌شان به دیدار افسانه‌های مختلف رفته‌اند! ایبی که از این ماجرا حسابی کلافه و ناراحت است، منتظر است که دوباره آینه آن‌ها را در خود فرو ببرد و به یک داستان جدید پرتاب کند.

بالاخره آرزوی ایبی برآورده می‌شود و به همراه برادرش به داستان دیو و دلبر سفر می‌کنند‌. هرچند این‌بار تلاش می‌کنند که تغییری در روند داستان ایجاد نکنند؛ اما انگار سرنوشت چیز دیگری را رقم زده است! جونا یک رز قرمز را از باغ قصر دیو می‌چیند و همین دیو را عصبانی می‌کند و جونا را به جای دلبر، تا ابد به حبس محکوم می‌کند. حالا ایبی باید به‌تنهایی، مقدمات دیدار زیبا و دیو را فراهم کند تا طلسم دیو شکسته شود؛ وگرنه برادرش تا پایان عمرش در این قصه زندانی می‌ماند...

کتاب سحرآمیز دیو و دلبر، با ترجمه‌ی روان سارا فرازی و کوشش انتشارات پرتقال به چاپ رسیده تا هدف این انتشارات را در جهت انتشار باکیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان محقق کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌ها عوض می‌شوند

سارا ملانسکی در مجموعه‌ی قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) داستان خواهر و برادری را به تصویر می‌کشد که به خانه‌ای جدید نقل‌مکان کرده‌اند. جونا و خواهرش، ایبی از طریق آینه‌‌ای جادویی‌ که در زیرزمین خود پیدا کرده‌اند، به سرزمین پریان سفر می‌کنند؛ جایی‌که جادو کردن طبیعی‌ترین کار ممکن است! آن دو در هر سفر اسرارآمیز خود در یکی از قصه‌های قدیمی فرود می‌آیند و آن را به شکل شگفت‌انگیزی تغییر می‌دهند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

  • بچه‌ها در خواندن این ماجراجویی‌های جادویی و پر از هیجان، با یکدیگر مسابقه خواهند داد! (Max Brallier)
  • بهترین قسمت کتاب این است که شخصیت‌ها، داستان را به هم می‌ریزند و شخصیت اصلی زن باید یاد بگیرد که چگونه به‌تنهایی ایستادگی کند! (The Washington Post)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم دوستدار خواندن کتاب‌های تخیلی و سفر به دنیای افسانه‌‌ها هستید، این کتاب را از دست ندهید. چراکه پری قصه‌گو، این بار روای قصه‌ای است که همچون رز قرمز داستان، جادویی و زیباست!

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر می‌خوانیم

«هیس! داد نزن.» بعد به دیو نگاه می‌کنم و از ترس می‌لرزم. دیو ظاهراً آدم خوبی است، اما به‌هرحال خیلی ترسناک است. «خلاصه... تاجر از اون غذاها می‌خوره، ولی دیو اعتنایی بهش نمی‌کنه. بعدش تاجر میاد توی باغ و یه گل رُز برای دختر کوچیکش می‌چینه. وقتی دیو می‌بینه که اون داره گل می‌چینه، خیلی عصبانی می‌شه. دیو اون‌همه غذا برای تاجر گذاشته بود و حالا این آقا می‌خواست ازش دزدی کنه. دیو تهدید می‌کنه که تاجرو می‌کشه.»

چشم‌های جونا از تعجب گرد شده. «می‌خواست اون رو بکشه؟! فقط به‌خاطر یه گل رُز؟! وای... اِیبی...»

«می‌دونم... کار خوبی نبوده؛ ولی فکر کنم دیو خیلی روی این گل‌های رُزش حساسه و ازشون مراقبت می‌کنه. خلاصه تاجر کلی به دیو التماس می‌کنه که نکشدش. اون به دیو می‌گه سه‌تا دختر داره و به‌خاطر اونا باید زنده بمونه. دیو هم بهش می‌گه که می‌تونه جون خودش رو با جون یکی از دخترهاش عوض کنه. تاجر نمی‌خواسته هیچ‌کدوم از دخترهاش بمیرن، ولی چون می‌خواسته برگرده خونه و اونا رو دوباره ببینه، قبول می‌کنه و فکر می‌کنه که این‌جوری واسه خودش زمان بخره... ولی وقتی می‌رسه خونه، دخترش، یعنی دلبر، اصرار می‌کنه که باید به قولش عمل کنه و بره پیش دیو.»

جونا حسابی گیج شده. «آخه چرا این کارو می‌کنه؟»

«نمی‌دونم! شاید به‌خاطر اون گل رُز احساس گناه می‌کرده. خلاصه دلبر میاد پیش دیو. دیو تا دلبر رو می‌بینه، بهش علاقه‌مند می‌شه.»

«دلبر هم از دیو خوشش میاد؟»

«اولش نه... دلبر ازش می‌ترسیده. البته دیو خیلی باهاش خوب رفتار می‌کرده ها.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک. کاش خاطره‌ها بازگردند!
فصل دو. چیک چیک!
فصل سه. حمله‌ی گل های رُز
فصل چهار. زیاد از دیدنت خوش حال نیستم
فصل پنج. داستان از این قرار است
فصل شش. بیا معامله کنیم!
فصل هفت. یک روز دلبرانه
فصل هشت. تغییر برنامه ها
فصل نه. یک نقشه‌ی جدید
فصل ده. آینه، آینه!
فصل یازده. شام بخوریم!
فصل دوازده. بله یا خیر؟
فصل سیزده. طلسم
فصل چهارده. تغییر
فصل پانزده. ژاک بازمی گردد
فصل شانزده. توی آینه نگاه نکن
فصل هفده. من فقط سه تا انگشت دارم
فصل هجده. زمان می گذرد...
فصل نوزده. مهمانی دیوها
فصل بیست. راه دیگری هست؟
فصل بیست‌ویک. خانه‌ی عزیز!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-600-462-054-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتابش واقعا عالی بود در جلد قبل ایبی و جونا گیر پدر و مادرشان افتادند و آن‌ها راز آینه را فهمیدند ماری رز پدر و مادر ایبی را هیپنوتیزم می‌کند در همین فاصله جونا هم هیپنوتیزم می‌شود و همه‌ی سفر‌ها با آینه و آینه جادویی و ماری رز را فراموش می‌کند و حالا ایبی در تلاش است خاطرات برادرش را برگرداند ایبی هر شب جونا را به زور به زیرزمین می‌برد و به آینه ضربه می‌زند اما آینه کار نمی‌کند جونا فکر می‌کند ایبی دیوانه شده شب‌ها می‌گذرد تا اینکه یک شب آینه کار می‌کند آن‌ها را به داستان زیبای دیو و دلبر می‌برد جونا یک شاخه گل رز از باغ دیو بر می‌دارد و دیو ناراحت می‌شود و جونا را به جرم دزدی از باغش تهدید به مرگ می‌کند ایبی برای نجات جان برادرش مجبور می‌شود داستان را لو بدهد ایبی به دیو قول داد دلبر را برایش بیاورد و او در عوض برادرش را آزاد می‌کند ایبی به دنبال دلبر می‌رود او با کمال میل به همراه ایبی می‌آید اما در این بین اتفاق عجیبی می‌افتد و عالیه پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید پشیمون نمیشین البته بهتره از جلد یک شروع کنید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 7: دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.