معرفی و دانلود کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر

عکس جلد کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر

کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر نوشته‌ی شانون هیل و دین هیل به ادامه‌ی ماجراهای مهیج و جذاب شاهزاده ماگنولیا می‌پردازد. او این بار در روز تولدش باید به رقابت با یک هیولا برود و این موجود را شکست دهد.

موضوع کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پردردسر چیست؟

روز تولد شاهزاده ماگنولیا از راه رسید و او می‌خواست یک جشن عالی داشته باشد. برای جشن بادکنک‌های صورتی و کیک‌های فنجانی تزیین شده دارند و دوازده شاهزاده‌ی خوشحال به مهمانی دعوت هستند اما درست زمانی که میهمانانش از راه می‌رسند، زنگ خطر هیولا به صدا در می‌آید. او به سمت انباری می‌دود تا لباس‌های پرزرق و برق و پف پفی خودش را عوض کند و دوباره شاهزاده خانم سیاه پوش شود! چرا هیولاها نمی‌دانند که روز تولد زمان مناسبی برای حمله نیست؟! آیا شاهزاده موفق می‌شود هیولا را شکست دهد؟ برای جواب این سوال ماجراهای جالب داستان شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پردردسر (The Princess in Black and the Perfect Princess Party) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه شاهزاده سیاه پوش:

این مجموعه کتاب پرفروش که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، داستان‌های یک شاهزاده خانم متفاوت را به تصویر می‌کشد که بر خلاف بقیه‌ی شاهزاده‌ها لباس مشکی می‌پوشد. او علاوه بر اینکه شاهزاده خانمی زیباست یک ابر قهرمان شجاع هم هست. هر جا که به کمک شاهزاده نیاز باشد او پیراهن‌ و کفش‌های شیشه‌ای خود را با یک لباس و نقاب مشکی عوض می‌کند و سوار بر اسبش به کمک بقیه می‌رود. مجموعه شاهزاده سیاهپوش (The Princess in Black) ماجراجویی‌هایی مهیج و ابر قهرمانی به همراه تصاویری جذاب است که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات دلنشینی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پردردسر مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) و دین هیل (Dean Hale) این داستان‌ فانتزی و دوست داشتنی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته‌اند.

در بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پردردسر می‌خوانیم:

شاهزاده ماگنولیا یواشکی رفت توی انباری. لباس پفی مورد علاقه‌اش را درآورد. کفش‌های شیشه‌ای‌اش را درآورد. زیر لباسش، لباس سیاهی پوشیده بود. نقابش را بست. حالا دیگر شاهزاده ماگنولیا نبود. شاهزاده سیاه پوش بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر
نویسنده،
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-046-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر

ساحل ایلخانی
۱۴۰۲/۷/۱۴
پهترین و عالی‌ترین کتاب در دنیا هتما بخرید
پرنسس سوفیا خواجه دادیان
۱۴۰۰/۱/۱۱
بهترین کتاب دنیا همه‌ی مجموعه هاش رو بخونید
حسانه محمدصفت
۱۴۰۰/۱/۲۴
خیلی قشنگ بود عالیه بخرید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر

برای دریافت کتاب شاهزاده سیاه پوش 2: تولد پر دردسر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.