معرفی و دانلود کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم

عکس جلد کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم

عباس قدیرمحسنی در کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم، به دوران چهار تا هفت‌سالگی یک کودک می‌پردازد و اتفاقات بامزه‌ای که برایش رخ داده را روایت می‌کند. جیگیل خان حالا قوی‌تر و بزرگ‌تر شده ولی هنوز هم شیطنت‌های خاص خود را دارد و البته هنوز هم کلمات را اشتباه و جابه‌جا می‌گوید. محمدرضا دوست ‌محمدی تصویرسازی این کتاب را بر عهده داشته است.

درباره‌ی کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم

جیگیل خان وارد چهارسالگی شده. او خیلی از این بابت خوشحال است و احساس خوبی دارد. او فکر می‌کند قوی است چون توانسته بر انواع مریضی‌ها پیروز شود و آن‌ها را شکست دهد. اما از طرف دیگر ناراحت است که چرا هر ویروسی در هر کجای دنیا به وجود می‌آید، باید اول به سراغ او بیاید و مریضش کند. جیگیل خان بااینکه احساس بزرگی می‌کند ولی هنوز هم شیطنت‌ها و بازیگوشی‌هایش را دارد. او به‌تازگی عاشق نقاشی شده، به خاطر همین هرجایی که گیر بیاورد شروع به نقاشی می‌کند؛ ازجمله روی دیوار اتاق خواهر و برادرش.

کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم، نوشته‌ی عباس قدیرمحسنی بخش سوم از مجموعه‌ی قصه‌های جیگیل خان محسوب می‌شود. نویسنده در ادامه‌ی قصه‌های پیشین، این بار بر روی چهار تا هفت‌سالگی این شخصیت متمرکز شده و ماجراها و اتفاقات این دوران را روایت می‌کند. نکته‌ی قابل‌توجه این است که با وجود اینکه جیگیل بزرگ شده ولی هنوز هم لحن کودکانه‌اش را دارد و با همان زبان پر از غلط و بامزه‌اش قصه را بازگو می‌کند. نویسنده با این شیوه تلاش کرده هم به این شخصیت یگانگی بدهد و هم مواجهه‌اش با زندگی را ساده‌تر کند. چون جیگیل خان کودکی باهوش است که از همان بدو تولد می‌توانسته اطرافش را درک کند. این تناقض بین زبان و فهمش کمک کرده او تصورات و دریافت‌هایش را با زبانی ساده‌تر بگوید و مخاطب کودک بهتر با آن ارتباط برقرار کند.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم

عباس قدیرمحسنی در کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم مثل دیگر قسمت‌های این مجموعه، کتاب را متناسب با سن شخصیت اصلی‌اش بخش‌بندی کرده. او در هر بخش به یکی از سنین جیگیل خان می‌پردازد و اتفاقات مرتبط با آن روایت می‌کند. درواقع ایده‌ی اصلی نویسنده نشان دادن مراحل رشد این کودک است؛ اینکه در هر سن چطور با دنیا روبرو می‌شود و آن را کشف می‌کند. این مسأله نه‌فقط در مورد تجربیات شخصی، که درباره‌ی درک خانواده هم هست. جیگیل خان بزرگ شدن و پیر شدن دیگر اعضای خانواده را هم می‌بیند و سعی می‌کند این موضوعات را هم بفهمد و برای خود توضیح دهد. بااین‌وجود کتاب تلاش نمی‌کند به کودکان درس زندگی بدهد یا پیام‌های اخلاقی‌اش را مستقیم بگوید. بلکه بیشتر در لابه‌لای ماجراها به برخی موضوعات مهم و انسانی اشاره می‌کند و آن‌ها را به بچه‌ها می‌آموزد.

تصویرسازی‌های کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم را محمدرضا دوست محمدی بر عهده داشته که باعث شده اثر به‌مراتب جذاب‌تر شود. این داستان را انتشارات پرتقال به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌های جیگیل خان

قصه‌های جیگیل خان، مجموعه کتاب‌هایی از عباس قدیرمحسنی هستند که حول کودکی خردسال به نام جیگیل خان می‌گردند و از زبان او روایت می‌شوند. این کتاب‌های مصور که از نوزادی تا کودکی این شخصیت را دنبال می‌کنند، می‌کوشند در قالب قصه‌هایی ساده و بامزه، مراحل رشد و کشف دنیا و تجربیات ابتدایی او را نشان دهند. انتشارات پرتقال ناشر این مجموعه است و تاکنون کتاب‌های «بکشید کنار، من به دنیا آمدم»، «جا باز کنید، من بزرگ شدم» و «جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم» را در آن به چاپ رسانده است.

کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این داستان به دبستانی‌ها، یعنی کودکان بین 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم می‌خوانیم

دلم می‌خواهد همه‌چیز را در همه‌جا بکشم. دست خودم نیست. بیزارها خوب هستند. درها خوب هستند، کمدها خوب هستند. تاریک‌ها و گرازجنگی‌ها هم برای کشیدن از همه خوب‌تر و بهتر هستند. همه‌ی این‌ها را گفتم تا این را تعریف کنم. من اول روی بیزار اتاق خودم، خودم را می‌کشم و مامان‌جانی را که بغلم کرده است، میشه‌دیر و عروسک کله‌پرسی‌ام را هم می‌کشم و به آن نگاه می‌کنم. خیلی قشنگ شده است. خیلی!

کمی بعد، می‌روم توی اتاق آبجی و داداشی و سعی می‌کنم فکس آن‌ها را با دقت بکشم. خیلی خیلی خوب می‌شود. فقط یک‌کمی دماغ آبجی بزرگ شده است و یک‌کمی کله‌ی داداشی کوچک. دستوپاهای آن‌ها هم کوچولو شده‌اند. اما روی‌هم‌رفته خیلی قشنگ هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-622-274-278-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم

برای دریافت کتاب قصه‌های جیگیل‌ خان 3: جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.