معرفی و دانلود کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا

عکس جلد کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا

کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا، داستان دختر زیبا و مهربانی را به تصویر می‌کشد که با نامادری ظالم و خواهرهای ناتنی خودخواه خود زندگی می‌کند. آن‌ها به زیبایی سیندرلا حسادت می‌کنند برای همین از او سخت کار می‌کشند تا این‌که دعوت‌نامه‌ای از کاخ پادشاهی می‌آید.

موضوع کتاب سیندرلا چیست:

سیندرلا (Cindrella) دختر یتیمی است که مجبور است با نامادری بدجنس خود زندگی کند. این نامادری دو دختر خودخواه دارد که به زیبایی خدادادی سیندرلا حسادت می‌کنند برای همین از او کار می‌کشند و این دختر مهربان و زیبا در خانه‌ی خود مانند خدمتکار زندگی می‌کند. سیندرلا به زندگی سخت خود ادامه می‌دهد تا این‌که پادشاه تصمیم می‌گیرد به افتخار پسرش میهمانی باشکوهی ترتیب دهد و از تمام دختران جوان و زیبا دعوت می‌کند و دعوت‌نامه‌ای به خانه‌ی آن‌ها نیز ارسال می‌شود.

مجموعه‌ی قصه‌‌های قشنگ تلاش می‌کند تا با بازنویسی و تصویرسازی داستان‌های کهن، تعریفی جدید از آن‌ها ارائه دهد و به رشد و آموزش فرزندان این سرزمین یاری برساند.

کتاب سیندرلا برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان دبستانی آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب سیندرلا می‌خوانیم:

یک روز دعوت نامه‌ای از کاخ پادشاه رسید. پسر پادشاه تصمیم گرفته بود جشنی بزرگ برگزار کند. او همه خانم‌های جوان سرزمینش را به جشن دعوت کرده بود. نامادری و خواهرهای ناتنی سیندرلا، خیلی خوشحال بودند. آن‌ها بهترین لباس هایشان را پوشیدند و به جشن سلطنتی رفتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-6210-03-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا

Maryam Eslami
۱۴۰۱/۲/۷
داستان همون داستانه. ولی تصاویر قشنگی نداشت سیندرلا از خواهران زشت تر بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا

برای دریافت کتاب قصه‌های قشنگ: سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.