معرفی و دانلود کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد

عکس جلد کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد

کتاب نبضم را بگیر، همهمه بودن دارد تألیف منیژه آرمین و فاطمه ابراهیمی در سه بخش داستانی، نقد آثار و احادیث دیگران، درباره مرحوم طاهره صفارزاده به نگارش درامده است.

این یک کتاب عاشقانه است، اما نه از آن گونه دلدادگی‌ها که بین دو نفر اتفاق می افتد؛ «نبضم را بگیر، همهمه بودن دارد» قصه عشق زنی است به خداوند، به زندگی و به ایمان در کوران حوادث سهمگین زندگی. فاطمه ابراهیمی در فصل اول کتاب، شما را با خود همراه می‌کند تا با شگفتی و حیرت ببیند که چگونه طاهره صفارزاده از گردباد خفقان رژیم پیشین، حوادث تلخ زندگی شخصی، غربت و تنهایی به سلامت عبور کرده و توانسته نام خود را به عنوان شاعر، مترجم قرآن و دین پژوهی ممتاز به ثبت رساند.

فصل دوم این کتاب، «احادیث به روایت دیگران» نام دارد. در این‌جا ابتدا منیژه آرمین خاطرات خود را از دیدارهایش با صفارزاده و بعد پرواز این شاعر فقید، بیان کرده است. سپس فاطمه ابراهیمی به ذکر خاطره‌ای از دکتر سازور پرداخته که از شاگردان صفارزاده بوده است.

فصل پایانی کتاب به نقد و بررسی آثار این شاعر و مترجم قرآن اختصاص دارد که خود به سه بخش تقسیم شده است؛ «پیوندان جاویدان» (تاملی در شعر طاهره صفارزاده) و «گفت وگو با دکتر طاهره صفارزاده» هر دو به قلم آرمین است و «وارث آب و خرد و روشنی» نقدی از رضا اسماعیلی است.

در بخشی از کتاب نبضم را بگیر، همهمه بودن دارد می‌خوانید:

به نظر من بدتر از شکنجه‌گران ساواک کسانی بودند که در این روزنامه‌ها و اصولا رسانه‌های گروهی در جریان کار بودند. نه‌تنها مقاومتی به منزله دفاع از من به عنوان یک اهل قلم نشان نمی‌دادند، خود عامل اجرای این رفتارهای شنیع بودند. آزردگی روحی من، بیشتر، از تصور مسخ شدن آدم‌ها ناشی می‌شد؛ آدم‌هایی منحنی و خم‌شده در برابر پول؛ آدم‌هایی معتاد و فارغ‌ از قیود انسانی که در شعر «آوار زلزله» آن‌ها را «حشرات کتاب‌خوان» نامیده‌ام.

فهرست مطالب کتاب

پیش از هر گفتاری
داستان
احادیث به روایت دیگران
خاطرات
روایت
نقد و بررسی آثار
پیوندان جاویدان تأملی در شعر طاهره صفارزاده
گفت‌وگو با دکتر طاهره صفارزاده
وارث آب و خرد و روشنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانفارسی
شابک978-964-506-892-0
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد

برای دریافت کتاب نبضم را بگیر، همهمه‌ بودن دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.